Flaş Haber
Kapat

Türkiye birincisiydi mülakatı geçemedi!

Fizik öğretmenliği alanında Türkiye birincisi olan Deniz Eren Demir, mülakatta 54 puan alarak elendi.

Türkiye birincisiydi mülakatı geçemedi!

Fizik öğretmenliği alanında Türkiye birincisi olan Deniz Eren Demir, mülakatta 54 puan alarak elendi.

11 Şubat 2019 Pazartesi 11:33
Türkiye birincisiydi mülakatı geçemedi!

Sözcü'den Ali Ekber Ertürk'ün haberine göre Deniz Eren Demir adlı öğretmen adayı, fizik alanında 88.295 puanla Türkiye 1'incisi oldu. ÖSYM de Türkiye 1'incisi olduğuna dair belgeyi kendisine iletti. Fizik birincisi Demir, mesleğini yapmak için sözleşmeli öğretmenlik sınavına girdi. Ancak, mülakatta 54 puan verilerek elendi. Fizik alanında birinci olan Demir, mülakatta elenince büyük bir şok yaşadı. Demir, şunları söyledi:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abc 2019-02-11 12:09:18

Fotoğrafını koysaydınız niye mülakatı geçemediğini (ATATÜRKÇÜ) herkes anlardı zaten. Çünkü bu hanım TÜRBANLI, ÇARŞAFLI değil. Yobazlık ve AKP reklamı yapmıyor. İşte bütün sebep bu. Gerçekten bunu anlamayacak kadar saf mısınız?

Misafir Avatar
o mülakata girenleri muhalefet mahkemeye versin 2019-02-11 13:33:36 @abc

hadi muhalefet size oy veriyoruz destekliyoruz sizde bu konularda arkamızda olun mülakatı geçenlerin kriterlerini öğrenin yoksa bu itler yine koyun ticaretimi yapıyor.bilgili öğretmen varken neden bilgisiz seçiliyor mülakat heyeti açıklamasını yapsın bakalım halk olarak ikna olalım .işte iktidar neden oy verelim böyle haksızlık yapan fetöden dönme gözüken hırsızlara.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
memur 2019-02-11 12:54:47 @abc

GEÇ GEÇ BUNLARI. BİZ TÜRKİYEDE 60 YOLDIR MEMUR ALIMINI TAKİP EDİYORUZ. CHP ZAMANINDA BİR TANE KİŞİ HAKKIYLA MEMUR OLAMAZDI. HEPSİ TORPİLLİLERDEN OLURDU. BU GÜN HİÇTE ÖYLE DEĞİL. chp zihniyeti çökmüştür. hak eden kazansın kardeşim.

Beğenmedim! (15)
Avatar
Ata 2019-02-11 12:51:16

Ensarci bir tecavuzcu olsa mulakatsiz alinmisti,namusuzlarin yönettigi ülkenin batmasi haktir.

Avatar
Firat 2019-02-11 12:43:41

Alçaklarin,namusuzlarin hirsiz köpeklerin,yonettigi ulkede neden kaçiyor insanlar..anladinizmi.

Avatar
Gereksiz 2019-02-11 13:34:24

Parti devleti olduğunun ve akkotunların kayrıldığının ispatı bu.

Avatar
Mulakati yapanlari ifsa ediyorum 2019-02-11 13:21:42

Fesli sapik, cüppeli ve nurettin yilmaz!

Misafir Avatar
Düzetltme 2019-02-11 13:23:17 @Mulakati yapanlari ifsa ediyorum

Özür dilerim; Nurettin yildiz olacakdi

Beğenmedim! (0)
Avatar
sadettin 2019-02-11 13:40:46

o mülakat komisyonu üyeleri eğer hileye baş vurmuşlarsa onları Allaha havale edip hayatlarını ağız tadıyla yaşamaya mahrum kalmasını dilerim

Avatar