Ümit Özdağ'dan çok sert açıklama

Bağımsız Milletvekili Ümit Özdağ, referandum sonuçlarına ilişkin "YSK'nın yardımıyla alınan yüzde 51, Erdoğan için büyük bir mağlubiyettir. Bunu o gece kameralar karşısındaki yüz ifadesi de ortaya koyuyor. Erdoğan aynı zamanda en büyük kaybedenidir, bir Pirus zaferiyle karşı karşıyadır." dedi.

Ümit Özdağ'dan çok sert açıklama

Bağımsız Milletvekili Ümit Özdağ, referandum sonuçlarına ilişkin "YSK'nın yardımıyla alınan yüzde 51, Erdoğan için büyük bir mağlubiyettir. Bunu o gece kameralar karşısındaki yüz ifadesi de ortaya koyuyor. Erdoğan aynı zamanda en büyük kaybedenidir, bir Pirus zaferiyle karşı karşıyadır." dedi.

19 Nisan 2017 Çarşamba 12:12
34947 Okunma
Ümit Özdağ'dan çok sert açıklama

Bağımsız Gaziantep Milletvekili Ümit Özdağ ve Kayseri Milletvekili Yusuf Halaçoğlu TBMM'de düzenledikleri basın toplantısında referandum sonuçlarını değerlendirdi. Ümit Özdağ, referandum sonuçlarının meşruluğuna Yüksek Seçim Kurulu'nun gölge düşürdüğünü savunarak "YSK, yönetim tarzıyla ortaya şaibeli bir netice çıkarmıştır. YSK bu referandumda yaptıklarıyla anayasal suç işlemiştir. Buradan Cumhuriyet savcılarını göreve çağırıyoruz. Erdoğan'ın bindiği son attan düştüğünü göz önüne alırsak sonucu merakla bekliyoruz.. Bu aşamadan sonra sarayın yapacağı tek şey, süngüyle bu anayasayı dayatmaktır. Süngüyle her şeyi yapabilirsiniz ama üzerine oturamazsınız. Erdoğan aynı zamanda en büyük kaybedenidir. Bir Pirus zaferiyle karşı karşıyadır. Özetle Erdoğan, millete sopa göstermiş, hatta sopayı millete karşı kullanmıştır. YSK'nın yardımıyla alınan yüzde 51, Erdoğan için büyük bir mağlubiyettir. Bunu o gece kameralar karşısındaki yüz ifadesi de ortaya koyuyor. Sayın Erdoğan sizinle demokratik bir mücadele içinde olsaydık, kazanma şansınızın olmadığını biliyoruz." diye konuştu.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2017 13:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
qwert 2017-04-19 12:50:15

Saddam da, Kaddafi de, Çavuşesku da süngünün üzerine oturmuştu.Tayyibin de akibeti aynı olur.

Misafir Avatar
vatansever turuş 2017-04-19 14:02:44 @qwert

qwert: Saddamı, kaddafiyi, cumhur başkanımıza örnek vermişsin! çok ayıp. ırakda provaktörler, ajanlar ve cahiller saddamın heykelini devirip bayram ettiler, kutlma yaptılar! dış güçler ırakı işgal etti ama çoğuna coni kardeşi, tony dayısı oldu. namus diye bişe kalmadı. sen hangi kafadansın? daha doğrusu sen insanmısın acaba?

Beğenmedim! (4)
Avatar
vatansever turuş 2017-04-19 12:17:16

Lütfen susun. bu milletin kafasını karıştırmayın, kandırmaya gayret etmeyin. bu ülke bir seçim yapmıştır ve EVET çıkmıştır. ve EVET tarafı tüm Türkiyeyi kucaklıyor. siz neden sindiremiyorsunuz? adil ve demokrat bir yönetime süngü ile iş yaptı demenize Millet iyi bir muhasebe yapıyor ve dersinizi demokratik seçimle verecek hezaman. siz çırpına durun. ama lütfen ülkeye zarar vermekten uzak durun ne olur?

Avatar
vatansever turuş 2017-04-19 12:18:03

kılıçdaroğlu refarandumun yenilenmesini istiyor. bence yanlış yapıyor. chp genel başkanı olduktan beri kaybettiği tüm seçimlerin yenilenmesini istesin. eminim yine yanında provaktörlerden, Türkiye düşmanı ajanlardan taraftar bulacaktır.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 13:15:13

1- BAŞBAKANIN BU SON AÇIKLAMASI MİLLETİMİZCE DEĞERLENDİRİLDİ : Başbakan Binali Yıldırım'ın bu en son konuşmasını ve CHP liderini de anlamsızca suçlamalarını ibretle izledim ! Özetle, konuyla alakasız, anlamsız anlamsız sözler sarfetti maalesef ! Ne ilgisi varsa artık, çünkü milletin zaten hileli bu seçimle yenilmekte olan hakkını CHP lideri yeterince aramadığını düşündüğünden dolayı bu millet tam tersine etkisiz savunusu ve mücadelesinden, yeterli itirazsızlığından dolayı Kılıçdaroğlu'nu eleştirmekte ve kızmaktaydı zaten kendisine ! Başbakan, Kılıçdaroğlu'na, ''Milletin iradesine saygı duy !'' diyor. Milli iradenin yarısından fazlasının iradesine saygı duymayan bu korkunç hileli seçim sonucunu dayatan ve bu açık haksız dayatmaları, oldubittileri de kabul etmeyip, onurlu, barışçı ve hak arayan bu demokratik direniş hakkını da, milli irade filan demeden ezmeye, bu ülkenin onurlu muhaliflerini haksız ve hukuksuz bir baskıcı, ezici yöntemlerle tutuklayıp, susturmaya çalışılıyor

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 13:15:29

2- da, siz neden bu haklı milletin iradesine neden saygı duymuyorsunuz ?! ''Ana muhalefet lideri, milli iradeyi sokağa çağırıyormuş ve bu asla kabul edilemezmiş '' diyor Başbakan ! Demokratik, Anayasal medeni ve barışcı bir protesto hakkın savunmaya çalışıyor anamuhalefet lideri de peki bu milleti Anayasal hak aramanın dışında nereye savaşa mı çağırıyor ki Kılıçdaroğlu'nun bu çağrısı büyük ayıpmış, hukuksuzmuş sanki ya da doğru değilmiş güya bu çağrı ! Ne alaka ?! Konuyu tüm sıcaklığı ve can yakıcı olan bu durumuyla, neden buzdolabına soğumaya koyuyorsunuz ve sabırla beklenmesini ve unutulmasını istiyorsunuz ki ? Bu gayri adil tutuma hakkınız var mı ?!... UZUN SÖZÜN KISASI, TÜRK MİLLETİ SİZ HUKUKSUZLARA ÖZETLE, ''O SAYGIDEĞER MAKAMLARA HİLEYLE, HURDAYLA, DEVLET GÜCÜNÜ ARKANIZA ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ BASKI VE CEBİRLE, HAKLI MUHALEFETE, MİLLİ İRADEYE SAYGI DUYMAYAN BU GAYRİMEŞRU YÖNTEMLERLE EZMEYE VE SUSTURMAYA ÇALIŞARAK O SAYGIDAĞER MAKAMLARA OTURAMAZSINIZ ! BU TUTUM

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 13:15:45

3- SAYGIDEĞER VE BAŞ TACI EDİLECEK BİR TUTUM DEĞİLDİR NOKTA !!!... BUNUN DIŞINDAKİ HİÇ BİR GEREKSİZ AÇIKLAMA VE MESNETSİZ SUÇLAMALARINIZIN DA , BASKINCI YAKLAŞIMINIZI YANSITMA VE ZORLA KABUL ETTİRMEYE ÇALIŞMA DIŞINDA HER HANGİ BİR KIYMETİ HARBİYESİ VE TATMİN EDİCİ, VİCDANLARI RAHATLATICI BİR TARAFI DA YOKTUR ŞÜPHESİZ !!!... MİLLİ İRADEMİZ, AKP HÜKUMETİNDEN, MİLLETİMİZİN YARISINDAN FAZLASININ BU ONURLU İRADESİNE SAYGI DUYMASINI VE KORKUSUZCA HİLESİZ BİR REFERANDUM SEÇİMİNE YENİDEN GİTMESİNİ BEKLEMEKTE VE BU HAK TALEBİNDE ONURLU VE SON DERECE DE HAKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜ BU ISRARINI SÜRDÜRMEKTEDİR, BİLİNE !!!...

Avatar
X 2017-04-19 17:06:20

DİKKAT ETTE TAYİP SENİ SÜNGÜYE OTURTMASIN

Avatar
vatansever turuş 2017-04-19 17:34:26

RT Erdoğanı yüzde 51 az diyerek eleştiriyorsunuz! siz yüzde beş alamasınız. ayıp yahu insan konuşurken bir parça düşünür. bu yazdıklarınızı Türk milleti kayıt ediyor. seçimde karşınıza çıkıp avucunuza notunu verir. siz ondan seçime razı olmuyorsunuz zaten.