banner87
Flaş Haber
Kapat

Uzan'dan Erdoğan'a teklif

Uzan, Erdoğan’a destek verdiği paylaşımında, Erdoğan’ın yalnız bırakıldığını ileri sürdü.

Uzan'dan Erdoğan'a teklif

Uzan, Erdoğan’a destek verdiği paylaşımında, Erdoğan’ın yalnız bırakıldığını ileri sürdü.

17 Ekim 2018 Çarşamba 21:28
Uzan'dan Erdoğan'a teklif

Fransa'da yaşayan iş adamı ve Genç Parti Genel Başkanı Cem Uzan, sosyal medya üzerinden çok konuşulan bir paylaşımda bulundu.

Uzan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a destek verdiği paylaşımında, Erdoğan’ın yalnız bırakıldığını ileri sürdü.

Cem Uzan şu ifadeleri kullandı:

“Ekonominin bu zor günlerinde! Herkesin saklanacak yer aradığı bugünlerde Sayın Başkanımız ERDOĞAN’IN bile yalnız bırakıldığı bir zamanda. BEN MİLLETİMİN VE DEVLETİMİN HİZMETİNDE OLMAYA HAZIRIM.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-10-18 14:15:36

Vay vay vay yenilmiş bitmış Ülkeni terketmişsin . Belliki hesabı kapatmamışsın yalakalık yapmaya başladın hiçte utanmadan bunu diyorsun rezil biriymişsin birde sen eksiktin ne o kurtlar puslu havayı severya Aşkın'mı depreşti

Avatar
HADE BE !.... 2018-10-17 22:09:53

Hacı hacıyı mekkkede pişt oluştu dakkada bulurmuş. Bu da böyle birşey galiba.

Avatar
Alexandır karayev 2018-10-18 00:15:22

Ulan uzan kaçtın tc dem dolandırdın malından oldun yeni tokatlara hazırlık mı

Avatar
helal olsun sana uzan 2018-10-17 22:46:45

iste bir vatan evladi dile ne dilersen ekonomimden bir sorun yok uzancik simdi ben bir milletin olarak diyorumki babayin hayrina nayin yerine bana bir domalirmisin? bu vesileynendevletinede bir hizmete bulunmus sayilirsin

Avatar
GEL UZAN GEL Bİ SEN KALDIN S..KMEDİK BİZİ GEL BİDE SEN S...K 2018-10-18 13:00:50

BU herif baktı oooo tayyip den neyim eksik tayyip tam 16,5 senedir mevki,makam,mühürle hele MENFAATLER, İHTİŞAM hava ,gösteriş ,oooo ne istersen var tayyip milletin anasının amına,,bile koyuyor çalıyor,çırpıyor millete sıçıyor ANANIDA al siktir,,ol git diyor şehitlere bile tayyip hakaret ediyor 3 beş kele gebermiş ne var bunda diyor birde küfür ediyor ,millete her şey diyor sıkıyor bayıyor hiiiiiç kimse bişey demiyor hadda pasüdişahım ÇOOOK yaşa diyorlar ..!! Yani TÜRK ULUSU aşağılanmaya itilip kaykılmaya, hor görülmeye ,hadda ve hadda öldürülmeye ,küfüre ,namusuna ,şerefine bile ne desen eyvAllah yüzüme yağmur yağdı diyorlar millet her türlü hakaretine tayyip bin yinede sen 1 tanesin diyorlar ..ALLAHTI ,KURANDI,TÜRBANDI, YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİM SİKME,,BAŞLI TÜRBANLI BACILARIMDI ,,ODUNDU KÖMÜRTDĞ BİZ YÜRÜDÜK BU YOLLARDA HEP BERABER YAĞMURLARDAYDI ,,BİZ KEFENİMİZLE ÇIKTIK BU YOLLARA PALAVRALARIYDI VS,VS ,aklı denge sorunu olan tayyip bile bu gerizekalı cahil halkı uyuştuysa tam 16,5 sene dır ben niye uydurmayın hadda tayyip hapise artıyor KATLEDİYOR davaların savcısı oluyor merkez bankasının anahtarını damadına veriyor ..bir İHTİŞAM gösteriş hava içerisinde yiyor içiyor 7 den 77 büttün sülâla SIFIRLIYORLAR yinede TÜRK ULUSUNDA çit yok hadda diyorlarki sanane SIFIRLIYORSA ÇALIYORSA BENİM param çalsin bile diyorlar .Dolayısı ile BU UZANDA DİYORKİ BİRAZDA BEN HAVA YAPAYIM BEN ..NİYE BEN BİR DELİ KAÇIK,ÇATLAK tayyip gibi havamı basmayayım niye ben çalmamaktayım nasılsa milletin GIGI ÇIKMIYOR KORKUYOR YA HAPİS YA ..SÜRGÜN YA ÖLÜM ..! DİYOR deli tayyip şimdi sıra bende .diyor bu adam . Bundan dolayı tayyibin buruşmuş,çürümüş,kokuşmuş,iğrencgötğnü öpüyor .Gel UZAN GEL SENDE UZAN GEL BAK BİZİM GİBİ ANGUS MİLLET OLDUKDAK SON SONRA Bİ SEN KALDIN SİKMEDİK BİZİ GEL .

Avatar
GEL UZAN GEL Bİ SEN KALDIN S..KMEDİK BİZİ GEL BİDE SEN S...K 2018-10-18 13:03:37

BU herif baktı oooo tayyip den neyim eksik tayyip tam 16,5 senedir mevki,makam,mühürle hele MENFAATLER, İHTİŞAM hava ,gösteriş ,oooo ne istersen var tayyip milletin anasının amına,,bile koyuyor çalıyor,çırpıyor millete sıçıyor ANANIDA al siktir,,ol git diyor şehitlere bile tayyip hakaret ediyor 3 beş kele gebermiş ne var bunda diyor birde küfür ediyor ,millete her şey diyor sıkıyor bayıyor hiiiiiç kimse bişey demiyor hadda pasüdişahım ÇOOOK yaşa diyorlar ..!! Yani TÜRK ULUSU aşağılanmaya itilip kaykılmaya, hor görülmeye ,hadda ve hadda öldürülmeye ,küfüre ,namusuna ,şerefine bile ne desen eyvAllah yüzüme yağmur yağdı diyorlar millet her türlü hakaretine tayyip bin yinede sen 1 tanesin diyorlar ..ALLAHTI ,KURANDI,TÜRBANDI, YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİM SİKME,,BAŞLI TÜRBANLI BACILARIMDI ,,ODUNDU KÖMÜRTDĞ BİZ YÜRÜDÜK BU YOLLARDA HEP BERABER YAĞMURLARDAYDI ,,BİZ KEFENİMİZLE ÇIKTIK BU YOLLARA PALAVRALARIYDI VS,VS ,aklı denge sorunu olan tayyip bile bu gerizekalı cahil halkı uyuştuysa tam 16,5 sene dır ben niye uydurmayın hadda tayyip hapise artıyor KATLEDİYOR davaların savcısı oluyor merkez bankasının anahtarını damadına veriyor ..bir İHTİŞAM gösteriş hava içerisinde yiyor içiyor 7 den 77 büttün sülâla SIFIRLIYORLAR yinede TÜRK ULUSUNDA çit yok hadda diyorlarki sanane SIFIRLIYORSA ÇALIYORSA BENİM param çalsin bile diyorlar .Dolayısı ile BU UZANDA DİYORKİ BİRAZDA BEN HAVA YAPAYIM BEN ..NİYE BEN BİR DELİ KAÇIK,ÇATLAK tayyip gibi havamı basmayayım niye ben çalmamaktayım nasılsa milletin GIGI ÇIKMIYOR KORKUYOR YA HAPİS YA ..SÜRGÜN YA ÖLÜM ..! DİYOR deli tayyip şimdi sıra bende .diyor bu adam . Bundan dolayı tayyibin buruşmuş,çürümüş,kokuşmuş,iğrencgötğnü öpüyor .Gel UZAN GEL SENDE UZAN GEL BAK BİZİM GİBİ ANGUS MİLLET OLDUKDAK SON SONRA Bİ SEN KALDIN SİKMEDİK BİZİ GEL .

Avatar
T.C. DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN KEMAL ATATÜRKÇÜ ATEİST . 2018-10-17 21:50:12

Ha bir sen eksiktin eşolueşek..siktir LAN SERSERİ PUŞT. Biz başımızdaki belâyı atamıyoruz 16,5 senedir adam çörekleri yılan gibi gitmede gitmem diyor ikinçi bir yılan la dahamı uğraşacağız .Zaten götümüzdeki..kıllar beyazlaştı hâlâ tayyibi atamadık . Birde sen çıkma delik dondan fırlayan sik..gibi siktir..hem sen tayyibi merak etme yanlız DEYİL körler,sağırlar,bir,birini,ağırlar misali tayyibin bir ÇOOOK yalaka yaltakcı ,yiyenleri var tayyip onları besliyor bizim paralarımızla onlarda tayyibi besliyor .Dolayısı ile sana bok yemek düşer dolaşma ayağımızın altında bak karışmam ha bu sıralar zaten tepemiz atık alırız seni ayağımızın altına sen oradaki bokunu ye .Sanamı kaldı ülke PUŞT.

Misafir Avatar
DİKKAT 2018-10-18 09:30:27 @T.C. DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ BAŞKUMUTAN KEMAL ATATÜR

Şeytan fısıltıyor ! cem uzandan uzak durun, cem uzanı etrafınıza yaklaştırmayın.
EUZÜBİLLAHİMİEŞŞEYTANİRRACİM.

Beğenmedim! (0)
Avatar
GELE ME 2018-10-17 23:49:33

Erdogan kendisine karsi cikan ne kadar sag partili insan varsa hepsini cagirip görev verdi hepsi ERDOGANIN KÖPEGI OLDU MESELA SÜLEYMAN SOYLU NUMAN KURTULUS TUGRUL TÜRKES DEVLET BAHCELI BU PEZEVENG BILMEM %000 5 dahi oy almiyan BBP bunlarin hepsi ERDOGANIN KÖPEGI OLDULAR PARA VE SÖHRET ICIN ERDOGAN UZANLARIN TÜM VARLIGINA EL KOYDU IFLASA GÖTÜRDÜ ADAMA BAK SENDE HIC KAN YOKMU KANSIZ HERIF