VİDEO | Erdoğan ülkücüleri böyle aşağıladı: Yap bakalım...

Ülkücüler, bozkurt işareti yapmak için Erdoğan'dan izin ister hale geldi...

VİDEO | Erdoğan ülkücüleri böyle aşağıladı: Yap bakalım...

Ülkücüler, bozkurt işareti yapmak için Erdoğan'dan izin ister hale geldi...

12 Ocak 2019 Cumartesi 18:53
VİDEO | Erdoğan ülkücüleri böyle aşağıladı: Yap bakalım...

Erdoğan dün düzenlenen törenle Trabzon'un ilçe adaylarını açıkladı. Erdoğan'ın AKP'nin destekleyeceği MHP'li aday Refik Kurukız'ı sahneye çağırmasının ardından Kurukız, Erdoğan'dan "Bozkurt işareti yapabilir miyim?" diyerek izin istemek zorunda kaldı.

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Trabzon’da partisinin ilçe adaylarını açıkladı. Açıklanan 18 ilçeden ikisinde MHP adayını destekleme kararı alınırken Çarşıbaşı ve Şalpazarı ilçesinde AKP'nin aday çıkarmayarak MHP’nin adayını destekleyeceği belirtildi.

Erdoğan'ın dün (11 Ocak) Hayri Gür Spor Salonu’nda gerçekleştirilen tanıtım töreninde adayları açıklaması üzerine MHP’nin Trabzon Şalpazarı Belediye Başkan adayı Refik Kurukız’ın sahnede izin istemesi ise dikkatlerden kaçmadı.

'BOZKURT İŞARETİ YAPABİLİR MİYİM'
Kurukız ismi hitap edildikten sonra sahneye çıktı ve Erdoğan’ın elini sıktı. Sonrasında Erdoğan’ın kulağına yaklaşarak "Bozkurt işareti yapabilir miyim?” diye sordu. Kurukız, Erdoğan’ın “Yap bakalım” diye izin vermesinin ardından bozkurt işareti yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2019 21:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salkimsacak 2019-01-12 19:32:25

O bisey degil lideri bahceli cay icecegi zaman tuvalete gidecegi zaman altindaki bezi degistireci zaman izin istiyor ,buda biseymi beh beh beh vaz MHP nin dustugu hallere vay

Misafir Avatar
Eraslan 2019-01-13 14:18:10 @salkimsacak

Ne kadar ülkücü varsa hepsinin amkl

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@salkimsacak x---katki! 2019-01-12 21:31:04 @salkimsacak

Asagilayana degil sarayin müstahdemi olan omurgasiz insanlara bakmak lazim. S.keyim sizin ülkücülügünüzü böyle ülkücülükmü olur,? müsade alacakda sonra ülkücü oldugunu üc parmakla belli etip yandaslarini selamliyacak yesinler sizi amerika usaklari!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücü arkadaş 2019-01-12 19:38:05

Lideriniz sizi saray kapı kulu, bozkurtları akkurt yaptı daha ne duruyorsun, harekete geç. Bozkurt işaretini yapmak için gülerek müsade veriyor yap bakalım diyerek aşağılıyor sandıkta hesap sor. TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN düsturuna ne zaman sahip çıkacaksın hadi artık.

Avatar
fatsalı 2019-01-12 20:26:47

vaybe rahmetli alparslan türkeşin ülkücüleri ne duruma düştü izin alarak bozkurt işareti yapmak kimbilir daha neler görücez

Misafir Avatar
hadi ulan sende 2019-01-13 03:41:43 @fatsalı

Rahmetlininde amuna cakayim ayni boktu pezevenk

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali boz 2019-01-12 20:57:58

Adi ulku gercegi ise yokki taraftari da yok hukmunde olur yakinda ulkuculuk diye bir kavram olmadigini bahceli aciklarsa Ben sasirmam ya siz

Avatar
yxxxcccvvbbbnnnnn 2019-01-12 21:19:33

ezik takimi :)

Avatar
şu videodan sonra erdoğan sokağa çıkabilecek mi 2019-01-12 19:10:05

https://www.youtube.com/watch?v=3TBJj2rTgIo

Misafir Avatar
2019-01-12 21:34:01 @şu videodan sonra erdoğan sokağa çıkabilecek mi

anani bacini karini siktirmek icin mi bu videolari koyuyorsun ben bu videolari koymadanda sikerim!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Abaza Murat 2019-01-12 19:51:08 @şu videodan sonra erdoğan sokağa çıkabilecek mi

Valla ben bu ibneyi , anasini ,bacisini avradini cay molasi vererek hergün her dakika si.erim!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yozgatli 2019-01-12 19:46:45 @şu videodan sonra erdoğan sokağa çıkabilecek mi

Mustafa Kemal Atatürkü sevenler bu godosun anasini bacisin avradini 5 vakit s...ler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-12 19:42:12 @şu videodan sonra erdoğan sokağa çıkabilecek mi

bu videoda senin karini tarif etmisler Ak trol bacininkinide koy izleyelim
arkadaslar bu video linkleri ataturke hakaret iceriyor acmayin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
fifi 2019-01-12 19:34:19 @şu videodan sonra erdoğan sokağa çıkabilecek mi

Bu videoyu karinin ve kizinin amina sokayim Ataturku ibne diye gösterirken karinizi peskes cektiginiz dinci yobaz hocalarin beline kuvvet siksinler karinizi kizinizi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Alperen 2019-01-12 19:40:25

Ekonomimiz dabi bulmadı ama böyle giderse korkarım başımıza gelecek.

Avatar
ÇOK YAZIK 2019-01-13 04:36:55

YAZIK ETTİLER ŞU MHP'ye YAZIK....