Yalancının mumu, yatsıya kadar!

Hedef haline getirilen ve hakkında soruşturma başlatılan CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’na yönelik linç kampanyasına dair ilişkin çarpıcı bir detay da Taylan Kulaçoğlu’nun paylaşımı ile ortaya çıktı.

Yalancının mumu, yatsıya kadar!

Hedef haline getirilen ve hakkında soruşturma başlatılan CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’na yönelik linç kampanyasına dair ilişkin çarpıcı bir detay da Taylan Kulaçoğlu’nun paylaşımı ile ortaya çıktı.

17 Ocak 2018 Çarşamba 10:55
Yalancının mumu, yatsıya kadar!

Aktroller tarafından hedef gösterilen CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’nun attığı iddia edilen “PKK terör örgütü değildir.kutsal bir amaç uğruna biraraya gelen insanların oluşturduğu bir halk hareketidir!2015’in hırsızların yargılandığı bir yıl olması dileğiyle…” tweetinin asılsız olduğuna dair kanıt niteliğinden detay çıktı.

Kaftancıoğlu tarafından atıldığı iddia edilen Tweet’in karakter sayısı, 2014 yılında Twitter’daki karakter sayısından oldukça daha uzun.

2014’te atıldığı iddia edilen Tweet 168 karakterli olmasına karşın Twitter’da kullanılan karakter sayısı 144’tü. Twitter, 2017 yılının sonlarında 140 olan karakter sayısını 280’e çıkardı.

Sosyal medyada başlatılan ve Kaftancıoğlu’nun “Paylaşılan tweetlerin bir çoğu sahte ve üretilmiş tweetler” açıklamasına rağmen, CHP İstanbul İl Başkanı seçilmesinin üzerinden 24 saat geçmeden hakkında soruşturma başlatılmıştı.

İŞTE TAYLAN KULAÇOĞLU’NUN PAYLAŞIMI

Dünden bu yana Aktroller Canan Kaftancıoğlu’na buna benzer fotoşoplarla saldırıyor. Tweet karakter sayısı 168. 2014 yılında 144 karakter fazlası tweet atılmıyordu. 2017’de geldi bu özellik.. Canan Kaftancıoğlu örneğinde de görüldüğü gibi, namert hayasız bir düşmanla karşı karşıyayız..

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
chp = hdp = ip = mhp = akp = sperms 2018-01-17 16:06:36

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Misafir Avatar
YEŞŞEE KÜRDİSTAN'CI Y-CHP (YERSEN!-CHP) 2018-01-24 14:49:24 @chp = hdp = ip = mhp = akp = sperms

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Y-CHP'LİLERİN HEPSİ SİYONİST-PKK'LIDIR ! İNANAN ! 2018-01-18 05:51:25 @chp = hdp = ip = mhp = akp = sperms

'''' KENDİSİNİ ŞİŞME BOTLA DENİZDE BULUR ! ''''

Beğenmedim! (0)
Avatar
utanacakmısınız sanmam 2018-01-17 12:07:46

bir kısım insanlarda Allah korkusu kalmadığından iftira normal davranış haline geldi

Misafir Avatar
aydin ☝ ALLAH var seni 2018-01-17 14:33:18 @utanacakmısınız sanmam

goruyor bir gun hesabini ALLAH huzurunda vereceksin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKPnin en guclu silahi 2018-01-17 14:21:19 @utanacakmısınız sanmam

IFTIRA ATMAKTIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
foyalar fora neresi sahte 2018-01-17 14:06:04 @utanacakmısınız sanmam

senin reisin bile kabul etti sense inklar ediyorsun seni gidi palavraci

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen arkadas iftira atanlar dinden 2018-01-17 14:04:18 @utanacakmısınız sanmam

cikmis iblis bile bunlarin yaninda masum melek kalir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan partili 2018-01-17 14:02:39 @utanacakmısınız sanmam

troller CHPye cok saldiriyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
artik chp zamani 2018-01-17 13:57:53 @utanacakmısınız sanmam

derin guclerin trolleri CHPye acimasizca iftira atiyor demekki CHPye daha cok destek vermeliyiz ☺

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
☺☺☺ 2018-01-17 13:48:59 @utanacakmısınız sanmam

karanlik gucler trollerini CHP nin uzerine salmis resmen her iftirayi atiyorlar
aydin dan alinti ☺

Beğenmedim! (2)
Avatar
İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye. 2018-01-17 12:07:29

BU KADIN ALLAHI İNKAR EDİYOR..KEMAL BEY HABERİNİZ OLSUN....tweetlerinde .....SENİN İNANDIĞIN ALLAH....diye devam ediyor..biz size evvelde vrdiğimiz oyları chp.ye haram ediyoruz..Biz Allaha inanmayanlara kullananlara asla oy vermeyiz..zaten verende oy,undan mes,uldur..Hakkımız haram olsun.diyoruz..zaten sizden iman beklemiyoruz..işte o zaman cahillik etmiştik..oy vermiştik..akp.ye de oy yok..iyi partiye oyvereceğiz..

Misafir Avatar
trol yok..iman var..ey chp..kendine gel.. 2018-01-17 22:22:12 @İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye.

troll mrol değiliz..imanlıyız..canan adındaki kişi ..............inandığın Allaha diyorsa demekki kendisi inanmıyor..herkoyun kendi bacağından asıldığı gibi her oy sahibide kendi oyundan sorumludur..kemal bey..bu kadını chp.de istemiyoruz..ailelerimizde istemiyor..ve kesinlikle chp.ye çok oy verdik.haram olsun..bundan sonra chp. KENDİSİNE İMANSIZIM diyenlerde oy arasın..bizden paso..iyi partiye vereceğizz oylarımızı..sülalece...kim küfür ediyorsa aynı sözü chp.lilere iade ediyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
arkadas madem cok dinine duskunsun 2018-01-17 13:56:23 @İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye.

zarrab in rusvet verdigi bakan icinde sesini cikar kul hakki diye birsey var dimi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yalancınınmı? 2018-01-17 13:08:15 @İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye.

SİZİN ALLAHINIZ diyen birine bu halk asla tahammül etmez.
bu mide bulandırıcı gitsin çinde siyaset yapsın. kılıçdaroğlunuda götürsün oda aynı kafa aynı zihniyet.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
istanbullu 2018-01-17 12:34:05 @İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye.

CHP bara altında kalmazsa çok bedel öderiz ona göre !

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
foyalar fora 2018-01-17 12:32:24 @İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye.

Güneş balçıkla sıvanmaz. gerçekler ortadayken örtemezsiniz. bu öyle sahte makbuzları eline alıp sallamaya benzemez kılıçdaroğluuuuuuuu. battınız battınız. her geçn gün foyanız ortaya çıkıyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Trollsun sen-hadi be yalanci 2018-01-17 12:11:57 @İnkarcı kadın gitmedikçe oy yok chp.ye.

Karalama taktigi uygulama simdi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydin picine 2018-01-17 12:25:50

PIC KURUSU AYDIN SENIN VATAN HAINIO OLDUGUN AKPE YI DESDEKLEMENDEN BELLI GAHBE EVLADISIN CHP ONURLU ATATÜRKÜN EMPERYALIZME KARSI KURULMUS PARTIDIR SENIN GÜCÜN YETMEZ KARALAMAYA PIC AYDIN

Avatar
Aslanparcası 2018-01-17 13:11:18

Yunan başbakanıda ateist ne oldu.ülkemizde dindarlar kan emiyor.insan eti caiz diyor .9 yaşındaki çocukları evlendirmek normal diyor.

Avatar
Doğan 2018-01-17 13:08:12

Delidumrul

Avatar
aydın 2018-01-17 12:05:24

kendi kendilerine kendilerince kendilerini temize çıkaracak.bu ajan kadın sabahgazetesine demeç veriyor ergenokon tertibini övuyor ustune gidilsin diyor.aynı zamanda fetocu ataturk duşmanı

Misafir Avatar
aydın 2018-01-17 12:09:08 @aydın

SEN ERDOGANA KATİL DİYECEN .SONRADA ONUN GAZETESİNE ERGONOKON TERTİBİNİ OVECEN BU AJAN LIK DEGİLDE NE

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-17 12:06:38 @aydın

bu KADIN İSTANBULDA NASIL ESNAFI DOLAŞACAK.KOVALARLAR İLK GUNDE.CHP BUNU GORMUYORMU.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Hayati 2018-01-17 13:48:24

Anlaşılan o ki CHP'nın iktidar olma derdi yokmuş ve CaHaPe diyen adam haklı çıktı malesef..