'Yeni partinin sitesi kuruldu' iddialarına açıklama geldi

AKP içinden yeni bir parti çıkacağı iddiaları sürerken, 'yenibirparti' adlı bir site kurularak çalışmalara başlandığı iddia edildi. O iddialara açıklama Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'e yakın ekipten açıklama geldi.

'Yeni partinin sitesi kuruldu' iddialarına açıklama geldi

AKP içinden yeni bir parti çıkacağı iddiaları sürerken, 'yenibirparti' adlı bir site kurularak çalışmalara başlandığı iddia edildi. O iddialara açıklama Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'e yakın ekipten açıklama geldi.

26 Şubat 2019 Salı 09:47
'Yeni partinin sitesi kuruldu' iddialarına açıklama geldi

Türkiye yerel seçimlere doğru hızla giderken AKP içerisinde, alınması muhtemel bir düşük oy oranının ardından yeni parti kurulacağı dedikoduları da arttı. AKP'nin Ankara’yı kaybedeceğine kesin gözüyle bakılırken, İstanbul’da da durumun başa baş olması ve bir çok ilçede kritik olan oy oranlarının tartışma yaratacağı iddia ediliyor. Bu konuda da 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve eski Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun isimleri öne çıkıyor.

Kamuoyunda tam bunlar konuşulurken de dikkat çeken bir girişim yaşandı. İnternet üzerinden “Yenibirparti.org” adlı internet sitesi yayın yapmaya başladı.

DAVUTOĞLU VE GÜL'E YAKIN EKİPTEN AÇIKLAMA

Parti “Biz kimiz” kategorisinde kendisini, “Kendisini merkez sağda konumlandıran ve dört eğilimi bir araya getirecek olan Partimizin kuruluş çalışmaları devam etmektedir. Kurucu kadromuz ve partimizin ismi, politika ve vaatlerimizin kadromuzun gölgesinde kalmaması için stratejik bir tercih olarak uygun göreceğimiz tarihe kadar açıklanmayacaktır” ifadeleriyle tanıttı.

Yenibirparti.org” adlı sitenin Twitter hesabından ise Abdullah Gül ve Ahmet Davutoğlu'nu takibe alması dikkat çekti.

Odatv, yaşananların ardından Gül ve Davutoğlu’na yakın ekibe ayrı ayrı yeni parti ile ilişkisini sordu.

Gül’e ve Davutoğlu’na yakın kaynaklar, kurulacağı duyurulan yeni bir partiyle ilişkilerinin olmadığını belirtti. Kaynaklar ayrıca “Yenibirparti.org” adlı internet sitesinin Twitter hesabını da “blokladıklarını” iletti.

Son Güncelleme: 26.02.2019 12:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ZEYDİ 2019-02-25 11:30:52

AKP DEMEK FETÖ DEMEKTİR DİYECEKTİN HERHALDE. AKP YOKTU Kİ BU ÜLKEDE CUMHURİYET DİMDİK DURDU

Misafir Avatar
bb 2019-02-26 22:21:53 @ZEYDİ

HDP'li Pirinççioğlu: Kayyım, belediyeye ait taşınmazları TÜRGEV'e devretti DEMİŞ. eyy pkk hayranı siz pkk ya bırakmıştınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilim ve insan. 2019-02-26 18:50:26 @ZEYDİ

Osmanlıyı içeriden yıkan zalimler dünya barışını yok ettiler. soygun faşist emperyalist bir düzen kurdular. şimdi HÜR DEMKORATİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ dünyaya örnek teşgil ediyor diye içerideki cahilleri ve önceden yerleştirilmiş ajanlarını harekete geçiriyorlar. ey kardeşim eyy TC vatandaşı vatanına sahip çık Erdoğana , ak partiye sahip çık. bu bölücü çakallara ülkeni yedirme.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
umut partisi hayırlı olsun bihaybe 2019-02-26 15:12:51 @ZEYDİ

akkahpeler kıskançlığından çatlıyor konuşacak lafları yok papagan gibi ezberlemişler.pkk,kürdistan ,dış güçler,lan dış güçlerde pkkda ,fetöde sizsiniz neden bahsediyorsunuz godoşlar.akkp başkanı böyle konuşmakla milliyetçi duyguları kabartacağını zannediyor o eskidendi kardeş kürt türk laz hepimiz kardeşiz sana ne oluyorda ortalığı kutuplaştırıyorsun diplomasız vasıfsız üstü gravatlı altı çarıklı elinde kuran dilinde yalan geçti o artık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kurulacak bu yeni parti AKP’den iyidir 2019-02-26 14:30:54 @ZEYDİ

Yani kotunun iyisidir amma ileride Numan Kurtulmuş gibi, Süleyman Soylu gibi, Devlet Bahceli gibi AKPnin hegemonyasi altina girerse faydalarindan cok zararlari olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eee yavşaklar 2019-02-25 18:37:02 @ZEYDİ

refahın içinden nasıl siz çıktınız sizin içinizdende çıkıp size hesap soracak parti kurulacak o kadar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deist 2019-02-25 14:38:29

Yeni bir parti kurulsada, akp'den kacsanizda birgün hepiniz yargilanip hesap vereceksiniz. Türkiyenin geldigi duruma bakarmisiniz? Basta TARIM ve EKONOMi felc, dis borc dersen almis basini gidiyor.

Avatar
Nurali Boz 2019-02-25 16:38:39

Turkiyenin anasini bellediler bu hirsizlarda medet bekleyen hangi aptal oglu aptallardirlar bu partiden ayrilan tek bir adam tanirim abdul latif sener adam gibi adamdir digerlerinden turkiyeye fayda gelmez calmak icin gelmek istiyorlar dikkat

Avatar
Baran 2019-02-25 11:48:37

Akp olsada olmasada artik kürdistan diye bir yerin olmasi lazim yani akp ve reco gitsede kalsada fark etmez

Misafir Avatar
roja velad 2019-02-26 08:42:00 @Baran

kürdistan adı olmasada gönlümüzde kürdistan bunu hiç bir Allahın kulu silemez orada yaşayan biziz yiyiyorsa gelin siz yaşayın ama rahatlığa beleş saman yemeye alışmışsınız götünüz sıkıya geleceği için gelmezsiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
baran godoşu 2019-02-25 16:32:44 @Baran

ulan seni gidi ermeni bozuntusu 1000 yılda kuramadığınız devleti şimdimi kuracağını zannediyorsun.erkekseniz kurmaya kalkında görelim sizi.abd nin kucağından ininde öyle gelin.sizi gidi sahte insanlar sizi

Beğenmedim! (5)
Avatar
ALLAH KORUSUN 2019-02-25 11:25:46

AK PARİ demek TÜRKİYE DEMEKTİR. AK PARTİ İ bölündu Türkiye bölündü demektir. ALLAH KORUSUN ÜLKEMİZİ VE AK PARTİYİ. AMİNNNNNN.

Avatar
ülkücü aydın 2019-02-25 10:09:34

ipsizden sonra götünü yalıyıp gün aşırı haberlerini yayınlayacağınız bir eğlence daha çıktı solcular:-) bu aralar işleriniz açıldı he?

Misafir Avatar
t: @ülkücü aydın x 2019-02-26 12:59:14 @ülkücü aydın

pkk lilar seni si.sino zaman iyi sicarsn! Pezevenk!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-25 16:17:07 @ülkücü aydın

Bahçeli'nin bazı değerlerimiz ezdiği doğrudur.ama bu başka parti kurarız anlamına gelmezbakın sinan oğan'a sizi elinin tersiyle gerçek bi ülkücü gibi itti.doğru olanda buydu bahçelinin gitmesini bekliyo.3 hilal semboldür.3 hilal logosu efsanedir.3 hilal BOZKURTTUR.BAŞKA PARTİYE GEÇİP ÜSTELİK BOZKURT İŞARETİNİ YAPMAYAN Bİ YALANCI KADINA BEN ÜLKÜCÜ DİYECEK KADAR AHMAK DEĞİLİM.ÜLKÜCÜYÜ KİMSE EĞEMEZ ÜLKÜCÜ ÇELİK KADAR GÜÇLÜ VE ZEKİDİR

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-25 16:06:52 @ülkücü aydın

öyle bi algı yaratılıyoki sizide büyülemiş cia uşakları.akp ile yakınlık eyvahh vatan hainliğidir eyvahh davayı satmaktır..olum ülkücü muhafazakara düşman olmadı olmazda.aslında ülkücü birleştirici güçtür.ülkenin yüzde ellisini asalaım olsun bitsin size göre.insanlarımızı yaşatacağız inadına BAĞIZSIZLIK İNADINA SAĞ CEPHE BİRLİĞİ.ÇATLA CİA UŞAĞI

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-25 16:02:28 @ülkücü aydın

lan dallamalar..!..ulan chp çakmaları..!..ulan jöntürkler..!..azınızı toplayın 1..azınıza sçarım 2..bozkurtlar her zaman muhafazakarlara solculardan daha yakındır..ne yapsaydık chp'yemi yakın mualefet olsaydık..?..bozkurtlar yazan dallama sen git bi ip ilçe teşkilatında ülkücülük yapmaya çalış bak noluyo..anında tepene binerler..senin ülkücü taklidi yapan akşenerine ne oldu bol bol bozkurt yapıyodu siyasi darbede..tutmadı tabi..ulan içimizden jön türkler siktirip gidince ülkücülüğünü dondurmuş tüm ülkücüler geri döndü..sürahici uşakları sizi..siz gidin solcu tşağı yalayın olum

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Bozkurtlar 2019-02-25 15:37:29 @ülkücü aydın

Ulan şerefsiz çakal, sana ÜLKÜCÜLÜĞÜ ağızına alma demedim mi??? Senin ağızından SALYALI LAĞIM AKIYOR!!! Lan şerefsiz, ÜLKÜCÜ DAVASINI SATMAZ!!! Sen ve senin gibiler TASMALI ÇAKALSINIZ!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ipli 2019-02-25 14:05:21 @ülkücü aydın

göt yalamak sizin işiniz oldu

Beğenmedim! (0)
Avatar
baran godoşu 2019-02-25 16:33:36

ulan seni gidi ermeni bozuntusu 1000 yılda kuramadığınız devleti şimdimi kuracağını zannediyorsun.erkekseniz kurmaya kalkında görelim sizi.abd nin kucağından ininde öyle gelin.sizi gidi sahte insanlar sizi

Avatar