Yeni sisteme geçiş tarihi belli oldu!

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçişte takvim belli oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, 9 Temmuz Pazartesi günü saat 16:00'da yemin ederek, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenecek törenin ardından yeni sistemi resmen hayata geçirecek.

Yeni sisteme geçiş tarihi belli oldu!

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçişte takvim belli oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, 9 Temmuz Pazartesi günü saat 16:00'da yemin ederek, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenecek törenin ardından yeni sistemi resmen hayata geçirecek.

04 Temmuz 2018 Çarşamba 12:08
Yeni sisteme geçiş tarihi belli oldu!

CNN Türk'ten Murat Pazarbaşı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 9 Temmuz Pazartesi günü saat 16:00'da yemin edeceğini, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenecek törenin ardından yeni sistemin resmen hayata geçeceğini aktardı. Bu törenden sonra ise Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni kabinesini duyuracak...

Yeni sisteme geçiş için takvim belli oluyor. YSK'nın kesin sonuçları bugün açıklamasının ardından Cumartesi günü TBMM'de milletvekilleri yemin edecek. Erdoğan ise Pazartesi günü saat 16:00'da yemin edecek ve resmen göreve başlayacak.

Erdoğan'ın göreve başlamasıyla birlikte Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi resmi olarak hayata geçmiş olacak. Erdoğan'ın Meclis'ten sonraki durağı da Cumhurbaşkanlığı Külliyesi olacak.

Saat 18:00'de Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde tören yapılacak. Siyaset, iş, sanat, spor dünyasından 3 bini aşkın davetli olacak. Yabancı devlet başkanları da törene davet edildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasıyla başlayacak törenin ardından akşam yemeği verilecek. Akşam yemeğinden sonra da Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni kabinesini açıklayacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.07.2018 13:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
.........NA KOYİM TÜRKİYEM !!!!!! :( 2018-07-11 22:06:17

CUMHURİYETİMİZİN AQ İÇİN TAŞŞAKKÜR EDERİZ AQ !!!!!! :(

Misafir Avatar
SEÇİM SEÇİM DEĞİL MASON TİYATROSU AQ ! 2018-07-11 22:15:58 @.........NA KOYİM TÜRKİYEM !!!!!! :(

NASIL Kİ TBMM TBMM DEĞİL ''TÜRKİYE BÜYÜK MASON MAHFİLİ'' :(

Beğenmedim! (0)
Avatar
kölelik..! 2018-07-04 14:00:55

köle düzeni başlıyor..isterse asar isterse keser..millet izin verdi..! ölenlerin ve sıkıntıda kalacak olanların veballeri günahları kölelik düzenine izin verenlerin boynuna olsun..

Misafir Avatar
reiz şaşırdı bu salaklara ne yapsam seçiyorlar 2018-07-04 17:01:04 @kölelik..!

diyecek yarın öbürgün ölürse seçime resim ve video ile girse yine kazanırmı

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakkımızı ikisinede helal etmiyoruz.oy yok.///aile 2018-07-04 14:03:12

iyi parti ve cehepe eğer anayasa mahk.sine usulsuzlukların tam listesini yapıp gitselerdi akp.liler huzursuz olacaktı..demekki iki partide cb..adayları akp.ye yardımcı oldu..belkide meral ve muharrem akplidir.

Misafir Avatar
ey azrail oragını alda gel 2018-07-04 22:10:26 @hakkımızı ikisinede helal etmiyoruz.oy yok.///ail

ama çabuk ol bunları temizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OYLARIMIZ YANDI GİTTİ KÜL OLDU..SAYENİZDE.. 2018-07-04 14:17:39 @hakkımızı ikisinede helal etmiyoruz.oy yok.///ail

iyi parti..ve...cehpe bugün saat 17,00 kadar İTİRAZ SÜRESİ var..itiraz edin bu seçim hilelidir..haddin fazla oy pusulası baasılmıştır..540 milyon adet..59 milyon kullanıldı..geriye 494.milyon adet oy pusulaası neden basıldı.nereye harcandı..ve şu an kaç adet var..incelensin..yoksa bir daha ikinizede oy vermeyeceğiz.belediyelerinizede...yav siz milleti düşünerek yola çıktınız..sonunda hemen kabul edip 3 gün saklandınız..ayıp ya..böylemi milleti düşünüyorsunuz..
OYLARIMIZ YANDI GİTTİ KÜL OLDU..HARAM OLSUN SİZE VERDİĞİMİZ OYLAR..CHP..İYİ..PARTİ..SAADEET.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
izmirliler 2018-07-04 14:05:35 @hakkımızı ikisinede helal etmiyoruz.oy yok.///ail

iki partide güvenilmez ..oldular.
bizlerde oy vermeyeceğiz..ne belediyelerine nede adaylıklarına bundan sonra..
başka partiye oy vereceğiz.
korkularından itiraz edemediler..yazıklar olsun chp.ye ve iyi partiye.ve .adaylarına..

Beğenmedim! (0)
Avatar
DİLERİM TANRIDAN SONUN OLSUN AMİN . 2018-07-04 14:23:14

Çehendemin dibinde geçsin .Son geçişi olsun ULU TANRI ayağına dolaştırsın DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ MEVKİ ,MAKAM ,(((( MENFAATLERİ ))))) İÇİN DEVİRMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU ULU TANRI BURNUNDAN FİTİL ,FİTİL GETİRSİN KANSER HASTALIĞINDAN ,SARASINDA DİLERİM TANRIDAN GEBERSİN UÇAK KAZALARINDA PARAM ,PARÇA OLSUN LEŞİ BULUNAMAZSIN VAHŞİ HAYVANLARA YEM OLSUN .YAŞADIĞIM SÜRECE HER TANRININ GÜNÜ HER SAAT ,HER DAKKİKA ,HER SANİYE GEÇE GÜNDÜNDÜZ ÖLENE KADAR BED DUA EDECEĞİZ .DEMEKMİŞ DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ ÖNDER ULU ÖNDER EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHUR BAŞKANI BAŞKUMUTAN AZİZ GAZİ MARAŞAL TÜRK ULUSUNUN İLK VE SON ULU ÖNDERİ ,SEVGİLİSİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN BİZE ARMAĞAN ETTİĞİ TÜRK VATANIMIZDA DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ KALDIRMAK DİKTATÖRLÜĞÜ PADİŞAHLIĞI GETİRMEK .ÖLMESİ İÇİN TANRIDAN BED DUALARIMIZI EKSİK ETMİYECEĞİZ GEBERDİĞİ GÜNDE EMİNİMKİ O GÜN DİLERİZ TANRIDAN YAKIN OLACAKTIR HALDEKİ KINA STOKLARINI TÜKETECEK MİNASİP BİR YERİMİZE YAKACAĞIZ BAKIN NAHH BURAYA YORUM ATIYORUZ BU MAHLÜKÜN PADİŞAHLIĞI TEK ADAMLIĞI DİKTATÖRLÜĞÜ UZUN SÜRMİYECEK ÖLECEK YEMİNLE ÖLECEK BU KADAR HEYECANA BU KADAR İHTİŞAMA BU KADAR MENFAATLERE BU KADAR HARAM YEMEĞE BU KADAR HÜKÜMDARLIĞA KALBİ DAYANAMIYACAK VEYADA DİLEM TANRIDAN UÇAK KAZASI VEYA BEYİN KANAMASINDAN GEBERECEK ZATEN AHI GİTMİŞ VAHH BİLE KALMAMIŞ ŞUNUN SURATINA BAKIN SURATI MAYMUNUN YOLUK GÖTÜNE BENZİYOR ULU TANRI DAİMA HAKLININ YANINDA KÖTÜLERİNDE CEZASINI VERME ZAMANIN NE ZAMAN GELDİĞİNİ BİRLİR EN KISA ZAMANDA GEBERECEĞİNİ CEZALANDIRACAĞINI BİLİR DÜŞMEZ KALKMAZ BİR TANRIDIR KATLETİĞİ ÇOCUKLARIN ,GENÇLERİN SUŞSUZ YERE SENİ İLGİLENDİRMEYEN SAVAŞDA KATLETİĞİN MEHMETCİKLERİN AHINI VERECEKTİR BİZ TÜRK ULUSU TÜRK VATANIMIZ İÇİN DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ÖKSÜZ ŞEHİT VE ÖKSĞZ VERDİK BİR KARIŞ TOPRAĞI BÖLÜNMESİN ,DEMOKRATİK LAİK TÜRK VATANI TÜRK ULUSU KALALIM DİYE BU VATAN İÇÜN TÜRK ULUSU İÇİN .ÇİYERİ 5 PARA ETMEZ AKLİ DENGESİ DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SON SEFAYA GELMİŞ TIMARHANELİK MAHLÜK GELSİNDE DEMOKRATİK LAİK TÜRK VATANININ TÜRK ULUSUNUN DEMOKRASİSİNE ,HÜRİYETİNE SABOTAJ YAPSIN DİYE PADİŞAH OLSUN MEVKİ ,MAKAM ((( MENFAATLERİ ))) GÖSTERİŞİ İÇİN ÜLKEMİZİN TÜRK VATANIMIZIN TOPRAKLARINA SAYİP OLSUNDİYE DEYİL DİLERİZ TANRIDAN UZUN SÜRMESİN TANRI FECİ ŞEKİLDE BELÂNI VERSİN ÖLMEK İÇİN TANRIYA YALVARASIN ŞURAYA BAKIN YA HİÇ HAZMEDİLECEK ŞEYMİ ELİN (( CİYERİ 5 PATA ETMEZ GÖÇMEN GÜRCÜSÜ GELDİ 100 SENELİK DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ YIKTI ))) TANRI BELÂNI VERSİN DİLERİZ TANRIDAN UZUN YAŞAMAZ ÖLÜRÜSÜN PADİŞAHLIĞINA DOYAMADAN FEÇİ ŞEKİLDE CAN VERİRSİN AMİN ,AMİN

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-04 15:12:30

IÇTEN PAZARLIKLI,SINSI ŞIZO.BÖYLESINI SEÇEN VE YAPTIĞI HILELERE GÖZ YUMAN KIM VARSA AMK.

Avatar
SONUN OLSUN TANRI BELÂNI VERSİN AMİN SONUN OLSUN SONUN .!! 2018-07-04 15:37:16

Sonun olsun GEBERECEKSİN PADİŞAHLIĞA doyamadan FECİ ŞEKİLDE CAN ÇEKİŞEREK KAFAN GÖVDENDEN AYRILACAK ÇOOOK FECİ ŞEKİLDE GEBERECEKSİN ULU TANRI NASİP ETİYECEK ARTI SEVDİKLERİNİN ÇENAZESİNİZDE GÖRDÜKTEN SONRA GEBERECESİN SONUN OLACAK TANRI EN K7SA ZAMANDA BELÂNI VERECEKTİR AMİN BİLDİĞİMİZ BÜTÜN DUALARI EDİYORUZ SONUN OLACAKTIR PADİŞAHLIĞINA DİKTATÖRLÜĞÜNE DOYAMADAN FECİ ŞEKİLDE ÖLECEKSİN GEBERECEKSİN .TANRININ HER GÜNÜ HER SAATİ ,HER DAKKİKASI GEBERMEN İÇİN ÖLMEN İÇİN DUALARIMIZ TANRININ 7 KATINA OLSUN TANRI BELANI TEZ ZAMANDA VERSİN ÖL tayyip Öl geber DİLEĞİMİZ TANRIDAN DIR TANRI İYİ KULLARININ DUALARINIDA ,BET DUALARINIDA KARŞILIKSIZ BIRAKMAZ .AMİN ÖL tayyip öl bu mahlükün adı bile büyük harflerle yazılamıyacak kadar aşağılık MAHLÜK ÖNCE SEVDİKLERİNİN ÖLÜSÜNÜ GÖR VE ÖL ,ÖL,GEBER LEŞİNİDE KANALİASYONLARA LAĞIM FARELERİNE ATALIM DİLERİM TANRIDAN AMİN SONUN BİR KADAFİ ,SADDAM HÜSEYİN GİBİ OLSUN ONKARDANDA FECİ ŞEKİLDE CAN ÇEKİŞEREK ÖL GEBER ,GEBER TANRI TOPUNUZUN BELÂSINI VERSİN AMİN AMİN AMİN

Avatar
BU KADAR HEYECANA KALBŞ DAYANAMAYIP GEBERSİN TANRIM AMİN . 2018-07-04 14:33:31

uzun sürmiyeceğine TANRININ senin belânı vereceğine inanıyoruz .TANRI her şeyi bilendir aha buraya yorum atıyorum kesin bu bukadar heyecana ,mutluluğa kötü kalpli ,hayin ,sahtakar ,hırsız ,hayin TÜRK VATANI TÜRK ULUSU hayini mahlük tam yemin anında KÖTÜ ,FESAT ,HAİS KALBİ ,DUASUN DUACIYIZ TANRIYA TANRI HER ZAMAN MAHSUMLARIN ,GARİBANLARIN YANINDADIR ÖLSÜN YEMİN EDERKEN KALBİ DAYANAMASIN BU KADAR HECECANA KÖTÜ KALBİ DURSUN ŞEYTAN ADAMIN KALBİ DURSUN ÖLSÜN ,ÖLSĞN ,ÖLSĞN EN KISA ZAMANDA KALBİ DURSUN TANRIM ANINDA GEBERSİN TANRIM AMİN .

Avatar
BU KADAR HEYECANA KALBŞ DAYANAMAYIP GEBERSİN TANRIM AMİN . 2018-07-04 14:34:37

uzun sürmiyeceğine TANRININ senin belânı vereceğine inanıyoruz .TANRI her şeyi bilendir aha buraya yorum atıyorum kesin bu bukadar heyecana ,mutluluğa kötü kalpli ,hayin ,sahtakar ,hırsız ,hayin TÜRK VATANI TÜRK ULUSU hayini mahlük tam yemin anında KÖTÜ ,FESAT ,HAİS KALBİ ,DUASUN DUACIYIZ TANRIYA TANRI HER ZAMAN MAHSUMLARIN ,GARİBANLARIN YANINDADIR ÖLSÜN YEMİN EDERKEN KALBİ DAYANAMASIN BU KADAR HECECANA KÖTÜ KALBİ DURSUN ŞEYTAN ADAMIN KALBİ DURSUN ÖLSÜN ,ÖLSĞN ,ÖLSĞN EN KISA ZAMANDA KALBİ DURSUN TANRIM ANINDA GEBERSİN TANRIM AMİN .