banner87
Flaş Haber
Kapat

Yenikapı mitinginden bir gün sonra İsrail'e petrol sevkiyatı yapıldı!

Kudüs'te yapılan katliamın ardından, Yenikapı'da 'Zulme Lanet Kudüs'e Destek' sloganıyla büyük bir miting yapılmıştı. Bir gün sonra İsrail'e petrol sevk edildiği ortaya çıktı.

Yenikapı mitinginden bir gün sonra İsrail'e petrol sevkiyatı yapıldı!

Kudüs'te yapılan katliamın ardından, Yenikapı'da 'Zulme Lanet Kudüs'e Destek' sloganıyla büyük bir miting yapılmıştı. Bir gün sonra İsrail'e petrol sevk edildiği ortaya çıktı.

20 Mayıs 2018 Pazar 13:49
Yenikapı mitinginden bir gün sonra İsrail'e petrol sevkiyatı yapıldı!

Kudüs'te yapılan katliamın ardından, muhalefetin İsrail'le yapılan anlaşmaların iptali hakkındaki teklifini Meclis'te reddeden ancak Yenikapı'da "Zulme Lanet Kudüs'e Destek" mitingi düzenleyen iktidarın, bir gün sonra yine İsrail'e petrol sevk ettiği ortaya çıktı.

Kudüs’ün İsrail’in başkenti olarak tanınmasına Filistin halkının tepkisini kanla bastıran Tel Aviv yönetimi, Türkiye’den sözlü çıkışlar dışında hiçbir tepki almadı. Meclis'te İsrail'le yapılan anlaşmaların iptal edilmesi için verilen önerge AKP ve MHP oyları ile reddedilirken, iki parti 18 Mayıs Cuma günü BBP'nin de desteği ile Yenikapı'da "Zulme Lanet Kudüs'e Destek" mitingi düzenlendi.

Hükümetin yaptırım konusundaki bu sessizliğinin arkasında, İsrail’e verilen gizli petrol desteği olduğu ortaya çıkmıştı. Dünyadaki tüm tanker hareketlerini takip eden TankerTrackers sitesindeki istatistiklere göre, sadece geçen ay Ceyhan’dan İsrail’e 1,5 milyon varil petrol sevk edildiği ortaya çıkmıştı.

KINAMAYA DA TİCARETE DE DEVAM

Kudüs'ün İsrail başkenti ilan edilmesi ve ABD'nin İsrail Büyükelçiliğini Kudüs'e taşıması üzerine başlayan eylemlerde 60'ın üzerinde Filistinlinin hayatını kaybetmesi üzerine İsrail Büyükelçisi ülkesine yollanmıştı. Ardından Yenikapı'da 'Cumhur ittifakı' partileri (AKP-MHP-BBP) ortak miting düzenlemişti. Ancak Gazze’de Filistin halkı ağır bir ambargo altında acı çekmeye devam ederken, ambargonun kaldırılması konusunda uluslararası toplumu ikna edemeyen Türkiye, İsrail’in petrolde gizli tedarikçisi olmaya devam ediyor. 

 MİTİNGDEN 1 GÜN SONRA DA İSRAİL'E PETROL SEVK EDİLMİŞ!

 TankerTrackers sitesinin yaptığı son paylaşımlar ise, Yenikapı'da yapılan mitingden bir gün sonra da İsrail'e petrol sevk edildiği ortaya çıktı. Sitenin yayınladığı sevkiyat haritasına göre, 19 mayıs günü Ceyhan’dan İsrail’e 1 milyon varil gizli petrol sevkiyatı yapılmış. Yöntem yine aynı. Rotayı Port Said olarak yazan tankerler son anda Aşkelon limanına yöneliyor.

İKTİDAR MEDYASI 'KUDÜS NÖBETİ' VE 'TEL AVİV' TİTREDİ MANŞETLERİ ATMIŞTI

Ceyhan limanından İsrail'in Aşkrlon limanına 1 milyon varil petrol sevkıyatının yapıldığı 19 Mayıs günü çıkan iktidara yakın gazetelerse bir gün önce Yenikapı'da yapılan mitingi ve Kudüs nöbetini başlıklarına taşırken, "İslam dünyasının ortak tavrı Tel Aviv'i titretti" manşetinin mürekkebi kurumadan Aşkelon limanına sevk edilen petrol İsrail'e bir kez daha can suyu olmuştu.

CEYHAN'DAN GİDEN PETROL İSRAİL İÇİN NEDEN ÖNEMLİ?

Arap ülkeleri 1973’ten bu yana İsrail’e petrol ambargosu uyguluyor. Dolayısıyla petrol ithalatı İsrail için ulusal güvenlik açısından en stratejik konulardan biri. Uluslararası enerji uzmanlarının hesaplamalarına göre, İsrail’in ihtiyacı olan petrolün yaklaşık 4’te 3’ü Ceyhan’dan tankerlerle sevkedilen petrolle karşılanıyor. Buna Irak Kürdistan menşeli petrol de dahil.

Dolayısıyla Türkiye bu ticarete 'Dur' derse, İsrail üzerinde en çok etkili olabilecek ülkelerden biri.

Kaynak: Cumhuriyet

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 15:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-20 14:02:09

ERDOGANIN iSRAiLi KINAMASI GÖZ BOYASINDAN BASKA BiR SEY DEYiLDiR KÖPEK KUYRUGUNU ISIRMAZ ERDOGANI KiMLER iCiN CALISTIGI GÜNDEN GÜNE AYDINLASIYOR

Misafir Avatar
2 dakikada "Başkanlık sistemi ne getiriyor?" 2018-05-20 18:29:25 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=w2XLcN7VtYw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kars,lılar 2018-05-20 15:04:20 @KECi COBANI

Kars,tan akp.ye 100 tane oy çıkmaz..vatanımız için iyi ve chp.ye oy vereceğiz..
akpden de bıktık..usandık...Bizler erzurumlu gibi değiliz.milletimizi satalım..!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kars,lılar 2018-05-20 15:02:55 @KECi COBANI

erzurumlular hala akp.nin değirmeninde çavdar unu olarak öğütülüyormuş..
imanlı santığımız erzurumlular milletin aleyhine çalışan ve hak hukuk tanımıyan akp.ye mi çalışacak..vay be..Abdurrahman Gazi,dende mi utanma yokmuş demek..!
nasıl cann verecek erzurumlular..milletin aleyhine çalışanlar için...akp.ye oy verenler için.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dadaş 2018-05-20 14:49:05 @KECi COBANI

Bu cehepe ve dğerlerini yürüyüşe sokacaksın. göbekleri önlerini görmeye engel. zayıflamaları lazım fos fos yeyip içip yatıyorla r oturdukları yerden ahkam kesiyorlar. ne zavallılar bunlar . yazık

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
muhalefet oyuncak arıyor. iş yapamaz. 2018-05-20 14:46:59 @KECi COBANI

Devlet sırrı, devletler arası anlaşma evlet çıkarı, devlet işi nedir bilmeyen chp ve muhalefet vede yandaşı gazeteler sallıyor. bunlar bu devlet işlerinin hiç birini bilmezler. devlet idare etmeyi bisklete binmek sanıyorlar.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
eyalet sistemi 2018-05-20 14:22:43 @KECi COBANI

Başkanlık Sistemi Hakkında 2004'de Tayyip Erdoğan'ın "Eyalet" itirafı
https://www.youtube.com/watch?v=0pNXJaewRiA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Başkanlık sistemi gerçeği 2018-05-20 14:19:32 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=Ptjikn8aZTI

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-05-20 14:09:16

Ya ne zannettiniz,Filistin'lilerin sorunlarının bunları ilgilendirdiğini mi zannediyorsunuz, bunların tek derdi oy.kendi vatandaşlarını mavi Marmara'da ölüme gönder,sonrada Filistin'liler için uzuluyormus gibi yap,sen karşında her söylediğini alkışlayan seçmenin mi var,bize bunları yutturamazssin.

Avatar
Okur 2018-05-20 14:27:58

Bunlara sorduğunda vay efendim Erdoğan şunu yaptı bunu yaptı diyorlar,iyide hemşerim sana bir sorum var,sen niye yapmadın!!!!!????ne oldu birden takildin cevap veremiyorsun?bir şeyler yapmak için iktidarda mı olmak gerekir diyorsun,ha şöyle hangi muhalefet partisi bu kadar sure tek başına iktidarda kaldi,ve böyle kayıtsız şartsız desteklendi? Mesela Kılıçdaroğlu nun iktidarda oldugunu düşün ve mavi Marmara'da ölenler için giderken bana mı sordunuz dediğini düşün, çakma müslümanlar yaygarayi basardi.

Avatar
zaten inanmıyoruz akp.nin sözlerine.. 2018-05-20 14:08:13

akp.nin hiç bir sözü doğru değildir..yarın af dahi çıkartırlar..seçimi iptal ederler..
hangi sözleri doğru çıktı..

Avatar
Okur 2018-05-20 14:17:42

Bunlar bize dolarlarinizi bozdurun dedi kendileri dolar biriktirdi.sana sesleniyorum berber,manav, lokantacı,hani biriniz dolar bozdurana bedava tiras,biriniz bedava elma,biriniz bedava adana ismarliyordunuzya,biz bozdurup vatana hizmet edelim derken Erdoğan'ın mal varlığı açıklamasında 200 000 dolar i çıktı haberin var mı?bozdururken bana mı sordun demedigine şükret, geçmiş olsun

Misafir Avatar
gemicikler 2018-05-20 15:25:00 @Okur

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/683879/Bilal_in_gemicikleri_satildi..._
Erdogan_ailesi_milyon_dolarlari_TL_ye_cevirecek_mi_.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gemiciklerden gelen dolarlari unuttun 2018-05-20 15:24:25 @Okur

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/683879/Bilal_in_gemicikleri_satildi..._Erdogan_ailesi_milyon_dolarlari_TL_ye_cevirecek_mi_.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-05-20 14:41:03

Arkadaşlar, Tayyip ve akp iktidarı bir ABD, İngiliz ve İsrail projesidir. Yani, bu ekip aldıkları emirleri yerine getiriyor. Bunların en büyük sermayeleri din ile iman sömürüsü. Bunların yaptıkları ve uygulamaları tamamı ile Kur'an ve İslama aykırı. Amaç Türkiye'yi her konuda zayıflatmak ve Türkiye'yi sömürmek. Fetullah Gülen bir Ermeni ve Yahudi melezi idi, bunlar bu adam ile iş tuttu. Pekii bunlar kim? Bunlar yabancı misyonerlerin Türkiye'de ki elemanları. Lütfen uyanın. Kiminiz çocuğunuzu ve kiminizde gelecek torunlarınızı düşünün. Başka Türkiye yok.

Avatar
Okur 2018-05-20 14:50:29

Gelelim bunların yaptıklarına, köprü yapmış,iyide hemşerim bunlardan önce zaten iki tane yapılmıştı!!!!kaldı ki Erdoğan 3. Köprü için katliamdır diyordu aç interneti bak,yol yapmış, hemşerim bunlardan önce patika yoldan mi yuruyordun ?hastane yapmış,hadi gençler bilmez ama sen azılı taraftar sen apandisit ameliyatını ahırda mi yaptırdın?zaten hastane vardı ,diyeceksin ki odalar kalabalıktı doğrudur,ama hala bütün odalar tek kisilik değil, anlayacağın yetersiz.3 hava alanı yapiyorlar dersen,zaten itiraf ediyorsun,1. Ve 2. Si var..gelelim yerli oto ya cumhuriyetin kuruluş yıllarında 4 ayda yaptıkları yerli otoyu tam 16 yıldır yapamadılar,sen kimi kandırıyorsun.bir de utanmadan yapılan bazı şeyleri örnek vererek akape ye senin gibi tapmami istiyorsun,ayrıca Osmanlı hayranisin,ikisi bir arada olmaz.600 sene hüküm sürdü dediğin Osmanlı ne yol yaptı,ne 3. Köprü nede hastane bunlar cumhuriyete nasip oldu,tamam mı anladın mı?haydi güle güle

Avatar