Yerel seçimleri bu videoyu izlemeden tartışmayın!

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen "Günlük sütü çiftçimizden alıp, halka ucuza satıyoruz" dedi.

Yerel seçimleri bu videoyu izlemeden tartışmayın!

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen "Günlük sütü çiftçimizden alıp, halka ucuza satıyoruz" dedi.

09 Ocak 2019 Çarşamba 23:53
Yerel seçimleri bu videoyu izlemeden tartışmayın!

CHP'li Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin kırsal kalkınmaya destek olmak ve Eskişehir halkının sağlıklı, ekonomik ve doğal süt tüketmesi amacıyla başlattığı Halk Süt Projesi vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Halk Süt Projesi kapsamında süt satışları 17 Aralık Pazartesi günü başlamıştı. Mahmudiye Çifteler Han İlçeleri Süt Üreticileri Birliği ve Büyükşehir Belediyesi’nin işbirliği ile yaşama geçirilen Halk Süt Projesi’nde Eskişehirli üreticiden alınan sütler, her türlü kontrolden geçirilip pastörize günlük süt olarak sağlıklı ve doğal bir şekilde Eskişehir halkına ulaşıyor.

Halk süt satış noktasından süt alan Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen bir açıklama yaptı.  Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen "Günlük sütü çiftçimizden alıp, halka ucuza satıyoruz" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 12:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yalan dünya 2019-01-10 00:50:17

İşte karşınınzda gerçekten gönülden halkı için çalışan belediye başkanı...Teşekkürler örnek insan......

Misafir Avatar
emekli assubaylar 2019-01-10 10:37:17 @Yalan dünya

büyük erşen sen ne büyük adamsın be cumhur başkanı olacak adamsın bravo.

Beğenmedim! (1)
Avatar
gurbetci 2019-01-10 01:11:00

evet sayin hocam adam gibi adam eeeey turkiyenin diger belediyeleri siz ne icin varsiniz kafaniz calismiyorsa ahncik ornek kopyeleyin utanmayin ayip degil halkina hizmet etmek guzel

Avatar
Kemal 2019-01-10 08:06:41

Bence artık böyle değerli belediye başkanlarını daha önemli yani ülkenin genelinde daha önemli görevlerde görmeliyiz mesela CHP genel başkanı olmalı ve ülkeyi yönetmeye talip olmalı artık bence tek kurtuluş bu

Avatar
Perisu 2019-01-10 15:22:56

Sayın hocam çok güzel bir uygulama sütlerin bozulmamasına dikat etmek gerekiyor günlük sütler çabuk bozuluyor sonra birilerinin dilinden kurtulmayız mazalah

Avatar
Kara Fatma 2019-01-10 08:52:14

Sizin yöre hariç olabilir belki çiftçi, besici mı kaldı bre hocam? Çiftçi ve besici borçlar altında ezildi gitti. Köylü besici il ve ilçelere göç etti, köle gibi çalışıyorlar. Bu sene tohum ve gübre fiyatlarının ve mahsülünün para etmemesi nedeniyle köylü toprağını ekmedi, nadasa bıraktı. Ayrıca tütün ve pancarda kota nedeniyle ekmedi. Ah keşke sizin gibi yöneticilerimiz olsa. Görmüyor musunuz tarım bakanımız paramız varki ithal ediyoruz diyor. Gıda da kendi kendine yeten memleketimiz her mahsulü ithal eder oldu.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 08:54:00

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.