banner87

Yıldırım: ‘İnce, ince ince konuşuyorsun da yetkin yok, nasıl olacak?’

Başbakan Yıldırım, "CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Bay İnce çıkıyor, 'Ben şunu, bunu yapacağım' diyor. Ama parti başkanı da 'Biz cumhurbaşkanlığı sistemini kaldıracağız, parlamenter sisteme döneceğiz. Parlamenter sistemde de cumhurbaşkanı sembolik olacak, yetkileri olmayacak' diyor. İnce, ince ince konuşuyorsun da yetkin yok, nasıl olacak?" dedi.

Yıldırım: ‘İnce, ince ince konuşuyorsun da yetkin yok, nasıl olacak?’

Başbakan Yıldırım, "CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Bay İnce çıkıyor, 'Ben şunu, bunu yapacağım' diyor. Ama parti başkanı da 'Biz cumhurbaşkanlığı sistemini kaldıracağız, parlamenter sisteme döneceğiz. Parlamenter sistemde de cumhurbaşkanı sembolik olacak, yetkileri olmayacak' diyor. İnce, ince ince konuşuyorsun da yetkin yok, nasıl olacak?" dedi.

31 Mayıs 2018 Perşembe 22:13
Yıldırım: ‘İnce, ince ince konuşuyorsun da yetkin yok, nasıl olacak?’

Yıldırım, Ordu Büyükşehir Belediyesini ziyaretinin ardından karayoluyla Ünye'ye geldi. Başbakan Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım, Büyükşehir Belediyesince Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen iftarda Ünyelilerle buluştu.

Burada yaptığı konuşmada Yıldırım, 24 Haziran seçimlerin önemine değinerek, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Ne diyorlar? 'Parlamenter sisteme geri döneceğiz.' Parlamenter sistem eğer çok iyiydi ise 1960, 1971, 1980 darbesi oldu, niye 28 Şubat oldu? Niye 17/25 Aralık yargı darbesi oldu? Niye 15 Temmuz hain darbe kalkışması oldu? Parlamenter sistem sorun, darbe, vesayet üretti, Türkiye'nin enerjisini tüketti, zaman kaybettik. Bu darbeler olmasaydı, beraber yola çıktığımız Güney Kore'nin önüne geçmiştik. 1980'li yılların hemen önünde, 1978'de Kore ile beraber başladık ama Kore bugün Türkiye'nin 2 katından fazla milli gelire sahip. Maalesef yıllarımızı çaldılar, enerjimizi boşa harcattılar. Bir yandan terörle mücadele, diğer yandan vesayetle mücadeleyle gele gele 2001 krizine kadar geldik."

Milletimiz, öyle inanıyorum ki 24 Haziran seçimlerinde, Cumhurbaşkanımızın liderliğinde 'Durmak yok, yola devam.' diyecek. Türkiye, bölgede bir istikrar adası olarak kalmaya devam edecek. Bundan hiç şüpheniz olmasın. Demokrasi içinde kalarak ülkemizi daha da ileriye taşıyacağız, refahı yaygınlaştıracağız.”

'MİLLET İNCE'Yİ ELER, ERDOĞAN'I SEÇER'

Vaatlerde ölçünün olmadığını vurgulayan Yıldırım, "Versinler, vaat etsinler, bununla ilgili sıkıntı yok ama şunu bilmek lazım. Vaat edenin kim olduğuna, geçmişine, siciline bakmak lazım. Millet, AK Parti vaat ederse yapar diyor. CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Bay İnce çıkıyor, 'Ben şunu, bunu yapacağım.' diyor. Ama parti başkanı da 'Biz cumhurbaşkanlığı sistemini kaldıracağız, parlamenter sisteme döneceğiz. Parlamenter sistemde de cumhurbaşkanı sembolik olacak, yetkileri olmayacak.' diyor. İnce, ince ince konuşuyorsun da yetkin yok, nasıl olacak? Bir yandan parlamenter sisteme döneceksin, bir yandan da büyük büyük laflar edeceksin. Bizim millet ince eler sık dokur, İnce'yi eler Erdoğan'ı seçer. Bu kadar basit" değerlendirmesinde bulundu.

‘MECLİS DAHA GÜÇLÜ OLACAK’

Bu seçimlerle Meclisin daha güçlü hale geldiğine dikkati çeken Yıldırım, "Kafa karıştırmak için 'Cumhurbaşkanını seçelim de gerisi mühim değil.' diyorlar. Mühim olmaz mı? Milletvekillerinin her biri artık kanun teklifi verebilecek. Cumhurbaşkanı bütçe hariç kanun teklif veremiyor. Dolayısıyla güçlü Meclis, güçlü hükümet, güçlü Türkiye diyoruz. Yeni sistemde bürokrasi azalacak, çift başlılık sona erecek. Yönetimde sadeleştirmeye gidiyoruz. Mesela şekilde görülen Başbakan olmayacak. Artık Cumhurbaşkanı var ama boş durmayacağız, Meclis de lazım. Mecliste Cumhurbaşkanımıza destek vereceğiz. Zamanı daha etkin kullanacağız. İcraatları zaman kaybetmeden daha hızlı hayata geçireceğiz. İhracatta yükselme devam edecek." ifadelerini kullandı.

'TERÖRÜ MİLLETİMİZİN GÜNDEMİNDEN ÇIKARACAĞIZ'

Göreve geldiğinde "Terörü milletimizin gündeminden çıkaracağız, milletimiz rahat olsun." dediğini hatırlatan Yıldırım, "Terörü birinci derecede ülkenin gündeminden çıkardık. Terör dışarıdan geliyor. En yakın dost bilinen ülkeler, bunlara kol kanat geriyor. Biz de Fırat Kalkanı ile Cerablus'ta, Rai'de ve daha sonra Zeytin Dalı Harekatı ile terörü mahallinde etkisiz hale getirdik." dedi.

'SEN PARTİNİ İKNA EDEMEMİŞSİN'

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin partinin genel başkanlığına aday olduğunu ama güvenip partide genel başkanlık görevine getirmediklerine değinen Yıldırım, "İki sefer seçmediler. Şimdi biz seçmedik, Türkiye seçsin diye Türkiye'den destek istiyorlar. Güvenseydiniz önce siz seçerdiniz. Sizin seçmediğinizi Türkiye niye seçsin kardeşim? Sen partini ikna edememişsin. Milleti nasıl ikna edeceksin" şeklinde konuştu.

Yıldırım, 12 seçimden zaferle çıkan Ünye'nin milletin adamı Recep Tayyip Erdoğan ile "Durmak yol yola devam." diyeceğine inandığını sözlerine ekledi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-31 22:20:02

Sanki kendisinin cok yetkisi var, yedek lastik basbakan!

Misafir Avatar
sen bari konuşma 2018-06-01 08:15:19 @Ossmann

sen konuşurken seni kale bile almıyoruz çünkü gözümüzde bir ciddiyetin yok mahalle karıları gibi konuştuğuna bak .varsa adamın geçmişte fetö ile filmleri fotoları yayınla hırsızlığı varsa yayınla hak yediyse yayınla demekki yok ozaman neden boş konuşuyorsun boş bakan eskisi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götveren komutan 2018-06-01 05:39:34 @Ossmann

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-06-01 02:05:08 @Ossmann

seçim öncesi ve sonrası kimse bankada para bırakmasın benden demesi merkez bankası kasası boşaldı vatandaşın parasına koyacaklar bu duyumu etkili ekonomiden aldım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erkan 2018-06-01 02:04:22 @Ossmann

kuklanın önde gideni ne konuştuğu belli değil birde bu salağın ingilizce konuşmasını gördüm hanzo yazıldığı gibi okuyor öküz herif işte

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 00:55:07 @Ossmann

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-05-31 22:37:14 @Ossmann

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 22:29:29 @Ossmann

AKP'ye şok, Burası AKP'nin son seçimde %63 oy aldığı Ordu. Bu iş TAMAM
https://www.youtube.com/watch?v=5VvnnOcXSnk

Beğenmedim! (4)
Avatar
binali bey veya yildirim bey size yetkiyi Millet 2018-05-31 22:20:09

verdi simdide Millet yetkiyi Muharrem Ince Bey e verecek bu cok normal hizmetinizden memnun degiliz nokta

Misafir Avatar
ulan ne anlayışı kıt insanlarsınız 2018-06-01 01:18:12 @binali bey veya yildirim bey size yetkiyi Millet

İbnce hem eski sistemi getireceğiz cumhurbaşkanlığı onay makamı olacak diyor, hem de seçilirsem şunu şunu yapacağım diyor. Onay makamında olan cumhurbaşkanı başbakanlık yetkileri ile yapılacak işleri yapacağım der mi? Ne kadar andavallısınız.

Beğenmedim! (6)
Avatar
52 2018-05-31 22:22:33

arkadaş bu yıldırım nasıl bir insan yüryüzünde kendi kendine başbakanlığını fes eden ikinci bir insan yoktur hayret ***kaldı ki inceyi eleştirme hakkı olan türkeyede son insansınız yıldırım bey siz başkan olduğunuz halde yekilerinizi ve başkanlığınızı tek adama biyat ederek gösterdiniz sizler birer siyasetçi değil ancak kuklalarsınız lütfen susun gülünç oluyorsunuz

Avatar
BINDALLI 2018-05-31 22:21:17

GEMILERDEN BIRIYNEN EROIN GONDERMISSIN DIYORLAR YAKALANINCA NE KADAR RUSFETLE SERBEST BIRAKTILAR ACIKLARMISIN BENDE YENI DUYDUM DOGRUMUDUR DEDIKODUMUDUR ACIKLAA

Avatar
Batuhan 2018-05-31 22:25:01

Bu kadar aptlaca bir söylem durmadım. Seçim yapmıyormusunuz aga..Demokratik seçim diye reklam yamıyormusunuz ? Seçimi kazanır ve sizde döneklik ,sahtekarlık yapmazsanız... yetkisi olucak.. Demokratik ve dürüst bir seçimde İnce CB olur...! 50 milyonluk bir yetkisi var Muharrem İnce'nin.

Misafir Avatar
Batuhan 2018-05-31 22:35:25 @Batuhan

Bunun yanında, parlementer sizstemde İnce milletvekillerine güveniyor. her şeyi bir kişinin karar verdiği bir sistemin zırvaca bir sistem oludğunu biliyor..Sizin hatanız Eroğan'dan başka bu ülkede hiç bir akıllı olmadığını sanmanız .ULAn o zaman 80 milyon ne yapıcak ? 80 milyon seyredicek Türkiye'yi Erdoğan mı geliştirceke. Bu nasıl beyin:.. beyinsizsiniz siz. Beyinsiz...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muharrem Incenin Mitinglerine 2018-05-31 22:23:32

Millettimiz kosarak gidiyor yagmur yagsada miting hep dolu yildirim bey in mitingi baya sakinmis
https://www.youtube.com/watch?v=MVGQsQCzwc0

Misafir Avatar
muharrem yine de kafasını alır 2018-06-01 05:31:35 @Muharrem Incenin Mitinglerine

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Avatar
sen ve hırsız avanelerin oyları 2018-05-31 22:18:13

çalmayı bıraktıgınız dakika yetkiler ona geçicek o zaman yandı keten helva kayyum nasıl atanırmış her yere gör.

Misafir Avatar
götveren ella 2018-06-01 05:30:39 @sen ve hırsız avanelerin oyları

spekülasyon yapıp ekonomiye darbe vurmaya çalışıyorsun ya da çalışanlara uşaklık ediyorsun. amcık ağızlı,

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-06-01 02:06:18 @sen ve hırsız avanelerin oyları

seçim öncesi ve sonrası kimse bankada para bırakmasın benden demesi merkez bankası kasası boşaldı vatandaşın parasına koyacaklar bu duyumu etkili ekonomiden aldım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü siktiren cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 01:19:45 @sen ve hırsız avanelerin oyları

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (5)
Avatar
. 2018-05-31 22:20:56

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html