banner87

YPG'liler Afrin'e sevkiyat yapıyor

Terör örgütü PKK'nın Suriye uzantısı YPG'nin isim değiştirmiş hâli Suriye Demokratik Güçleri'ne (SDG) bağlı 1700 kadar teröristin diğer cephelerden Afrin'e sevk edildiğini duyurdu.

YPG'liler Afrin'e sevkiyat yapıyor

Terör örgütü PKK'nın Suriye uzantısı YPG'nin isim değiştirmiş hâli Suriye Demokratik Güçleri'ne (SDG) bağlı 1700 kadar teröristin diğer cephelerden Afrin'e sevk edildiğini duyurdu.

06 Mart 2018 Salı 15:46
YPG'liler Afrin'e sevkiyat yapıyor

Afrin'e sevk edilecek terör örgütü mensuplarının Deyrizor'dan bölgeye gönderilecekleri ifade edildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.03.2018 16:41
Anahtar Kelimeler:
YPGPKKTerör Örgütü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-03-06 16:06:42

Isit halifesi erdoganin disinda,tum dunya ypg'yi insanlik onurunu koruyan bir
Güç olarak göruyor

Avatar
size soylemistim 2018-03-06 15:51:49

ayni sozu tekrarliyorum yalancinin neyini ne yapim diye terorist deil halkinin silahli ucu kendi topragini halkini koruyor isgale irmiyorlar cihatci cetelernen beraber kucak kucaga deiller teroris diye diye sonunda yataginidada teroristnen yatacaksiniz gibi geliyor bana sunu bilinki pisman olacaksiniz bu cirkin camur propandanizda yazdiklarinizdan gec olacak simdi donun insan gazete gazeteci moduna

Avatar
Kobanede İŞİD Afrinde ÖSO yenilecekler 2018-03-06 19:24:13

Üzerinde halkının yaşamadığı hiç bir yerde başarı gelmez...Balknalardan kaçan ordu da Çanakkalede savaşan orduda AYNI orduydu...Sarıkmaışda kırdııldı KAR ALTINDA Yemende çöl sıcaklarında öldürüldü asker..Oralarda halk yoktu..Afrindeki halk çocuklarını savunuyor.Kobanede olduğu gibi herkes toprağını savunuyor..Afrinde "Memetciği" Türk halkı çiçeklerlemi karşılıoyr? Traktörünü çalıp adamı indirip silahsız sivili kurşunladılar..Bütün dünya gördü.."Sivil öldürmüyoruz" demek kolay o adlar resimler isimler belgelere cevap veremiyor ama BM deki adamlar!

Avatar
52 2018-03-06 17:22:34

düşünücek ne var madem terörist salın uçaklarımızı bombalasın bu kadar basit *

Misafir Avatar
umud ederin olmaz amma 2018-03-06 19:48:51 @52

cok yakinda isal etiyiniz topraklarda ki katliyamlar sehir ve koylerimeze tasinir ates evinize duser o zaman gotum yaniyor diye bagirmiyacaksiniz yada simdi savasa isgale cihata karsi cikin azcik vijdaniniz kalmissa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Herseybos 2018-03-06 17:42:19 @52

Lan embesilmisin sen isid zihniyetli ceteleriniz ucaklarinizla 20 ocaktan beri sivillere bomba yagdirmiyormu.?

Beğenmedim! (1)