YSK Başkanı'ndan 'hayali seçmen' açıklaması!

Yüksek Seçim Kurulu Başkanı Güven, Türkiye'de mevcut seçmen sayısının 57 milyon 93 bin 985 olduğunu açıkladı.

YSK Başkanı'ndan 'hayali seçmen' açıklaması!

Yüksek Seçim Kurulu Başkanı Güven, Türkiye'de mevcut seçmen sayısının 57 milyon 93 bin 985 olduğunu açıkladı.

22 Ocak 2019 Salı 11:44
YSK Başkanı'ndan 'hayali seçmen' açıklaması!

Yüksek Seçim Kurulu Başkanı Sadi Güven, Türkiye'de mevcut seçmen sayısının 57 milyon 93 bin 985 olduğunu açıkladı. Güven, 'sahte seçmen de hayali seçmen de yok' dedi.

YSK Başkanı Sadi Güven şu açıklamaları yaptı:

* 24 Haziran seçimlerinde 736 iken bu seçim döneminde beyan edilen yerleşim yerinde oturmadığı için kaydı dondurulan seçmen sayısı 56 bin 495.

* Mükerrer seçmen de sahte seçmen de hayali seçmen de yok.

* Seçmen kütüklerinde 100 yaş üzerinde 6 bin kişi görünce, şüphelendiğimiz kayıtları incelettik. Bu 6 bin kişi, ölü olanlar kayıttan düşüldü.

* Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmayan Suriyeliler kesinlikle oy kullanamaz.

* Seçmen listeleri askıya çıktıktan sonra 165 kişiyle ilgili ihbar geldi. 7 kişinin sağ olduğu, diğerlerinin öldüğü belirlendi. 7 kişi dışındaki vatandaşlar seçmen kütüğü listesinden düşüldü.

* YSK olarak bu işte ciddi manada hassasiyet gösteriyoruz ve seçmenlerimizin gerçek yerlerinde oylarını kullanmasını için elimizden geleni yapıyoruz, yasa da onu emrediyor. Hakimlerimize bu konuda resen inceleme yetkisi de verdik.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abi 2019-01-22 12:11:02

Sen bir şaibesin sana kim inanır hırsız herif.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-22 18:35:58 @Abi

@Abi x------ cevap veren herseyden supheleniyorsunuz diyen AKKoyun sen supheden söz ediyorsun ya cocuguna baktir babasi sen degilsin belki demissin ,eve git cocuklarina yaptir testi Bablari mutlaka Abi x cikacaktir göt

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Oy Hirsizligi 2019-01-22 17:19:08 @Abi

en adi hirsizliktir. Birgun bunalrin cocuklari torunlari utancindan insan icine cikamayacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
t: @Abi x-----adlı salak yorumcuya 2019-01-22 14:40:59 @Abi

@Abi x****************ulan siz ne doyumsuz manyaklarsınız. ulan herşeyden şüphelenirsiniz. gerçekleri bile asla kabul etmiyorsunuz. sen bir baba teside yaptır. belkide baban gerçek baban değil. hadi ciddiyim bak.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Vatansever 2019-01-22 12:41:00

Makam için aklını kiraya veriyor.

Avatar
ÖZGÜRLÜKCÜ 2019-01-22 14:01:14

ZATEN SEN SAHTESİN

Misafir Avatar
@ÖZGÜRLÜKCÜ x---e cevap 2019-01-22 14:42:41 @ÖZGÜRLÜKCÜ

ÖZGÜRLÜKCÜ x*****ulan siz ne doyumsuz manyaklarsınız. ulan herşeyden şüphelenirsiniz. gerçekleri bile asla kabul etmiyorsunuz. sen bir baba teside yaptır. belkide baban gerçek baban değil. hadi ciddiyim bak.

Beğenmedim! (4)
Avatar
tipine bak 2019-01-22 11:58:38

badem bıyıklı balıkesirin 21 ilçesinden olan dursunbeyli dursunbeyin oy oranı akp yüzde 80 bundan ülkeye ne hayır gelirki

Misafir Avatar
Bu suartsizin ici disina vurmus 2019-01-22 14:08:46 @tipine bak

Muhursuz oylari kabul eden bu sahis gece nasil basini yastiga koyup uyuyabiliyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher 2019-01-22 12:46:32

güven güvenini kaybetmişsin insanlar size güvenmiyor yanlış yapmak kul hakkını yemiş olursunuz. bunun da affi yoktur cehennemde yanmaya değmez sizi PARTİ KURTARMAZ ORDA KİMSE KİMSEYE YARDIM EDEMEZ BELKİ SİYASİLER ŞU ANDA YARDIM EDERLER TORPİL YAPARLAR AMA AHİRETTE TORPİL YOKTUR YANLIŞ YAPANIN.................................

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-22 15:22:05

Bir insan olsa olsa ancak bu Sadi Kadar ahlaksiz olabilir, bu mahluk insanligin yüzkarasidir, bu mahluk en büyük hirsizdir, hirsizlarin ababasidir

Avatar
orospu evladina bak 2019-01-22 13:38:25

kacak hayali olu secmen yok diyor bu kavati domaltmak lazin kisiliksiz alcaklar hepsi yalanci hilekar vijdansiz bu fasist it surulerine kavatlik gorervi verilmeli tek evlerde yuzlerce dairelerde binalarda binlerce secmen yazdirmislar olulere oy kulandiracaklar 164 yaslarinda secmenmi olunur tr de 70 80 yas yasayan az bulunur yasam zorlugu kotu kosularda insanlar erken oluyor 170 yasinda olulere oymu kulandirirlir kavatlarrr

Avatar
İsmet İnönü 2019-01-22 15:01:30

Bir memlekette, namuslu insanlar da en az namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memleket için kurtuluş yoktur.