Zeybekci: İzmir'i dürtmemiz gerekiyor

Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök, AKP'nin İzmir adayı Nihat Zeybekci ile gerçekleştirdiği görüşmenin ikinci bölümünü yayınladı.

Zeybekci: İzmir'i dürtmemiz gerekiyor

Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök, AKP'nin İzmir adayı Nihat Zeybekci ile gerçekleştirdiği görüşmenin ikinci bölümünü yayınladı.

13 Şubat 2019 Çarşamba 08:48
Zeybekci: İzmir'i dürtmemiz gerekiyor

AKP tarafından İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı'na aday gösterilen Nihat Zeybekci, Richard Thaler’in 'Dürtme' isimli kitabına atıfta bulunarak "Ekonomiler dürtülerek harekete geçiyor. Olay budur. Dürtme. İzmir’i her alanda koşturmak, atağa kaldırmak istiyorsak, Thaler’in dediği anlamda İzmir’i dürtmemiz gerekiyor" dedi.

Buna göre, İzmir'in bir dönem Türkiye'nin ikinci büyük ekonomisi olduğunu hatırlatan Zeybekci, "Şu anda üçüncülüğe düştü. Ve arkadan korkunç bir hızla Kocaeli, Antalya ve Bursa geliyor. Yakında geçecekler" görüşünü dile getirdi.

"2017 yılında ekonomi dalında Nobel Richard Thaler'e verildi. Onun davranışsal iktisadı anlatan ‘Dürtme' isimli bir kitabı var" bilgisini veren Zeybekci, "İnsan davranışlarının ve kararlarının ekonomi üzerindeki etkisini anlatıyor. Ekonomiler dürtülerek harekete geçiyor. Olay budur. Dürtme. İzmir'i her alanda koşturmak, atağa kaldırmak istiyorsak, Thaler'in dediği anlamda İzmir'i dürtmemiz gerekiyor" diye konuştu.

Zeybekci, bir üst aklın İzmir için plan yapması gerektiğini söyledi:

Bizim burada bir üst akılla hazırlanmış ve turizm yatırımcılarına sunabileceğimiz bir planı hazırlamamız gerekir. Yaptığımız otoyollarla İzmir'i Selçuk'a, Bergama'ya, Ege hinterlandındaki öteki tarihi merkezlere kadar uzatabilirsek bu demektir ki cruise turlu gelenlerin kalma süresini iki güne çıkarır.

Son Güncelleme: 13.02.2019 08:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP ADAM OLSA 2019-02-13 08:58:18

akkp kadar yalancı,zalim ,hırsız haramzade,rüşvetçi vatanın arsalarını ve kamu mallarını yabancılara satan,abdestsiz namaz kılan,ekonomi kötüyken iyi diye yalan söyleyen önce enflasyon %50 enflasyon yapıp sonra %26 asgari ücrete zam yapan yezitler,her gittiği yerlerde pisliğini bırakan elinde kuran dilinde yalan olan zalimler oy yok size.

Misafir Avatar
konak...İzmir 2019-02-13 17:54:32 @AKP ADAM OLSA

İzmir,liler uyuyurmu ki dürtesin uyansınlar.
İzmirililer sizi tam dürtecek..NİHAT...
İzmir,den %79 oy yok.
izmirden vaz geç..rezil olma...aday.kişi..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İzmir,Gümüşpala,lılar 2019-02-13 17:52:10 @AKP ADAM OLSA

Bildiğimiz izmir ise sizi dürtecek..akp.li ..
izmirden oy almak mümkiniyatı oy..kenar mahallelerde gümüşpala da size oy vermez..doğulu ve güneydoğulularda oy vermeyeceklerini söylüyorlar
chp.ye oy vereceklir..
kendinizi dürtün bu işten vaz geçin...
hani eski aday binali bostanlı inciraltı deniz tüneli yapacaktı..noldu.
demekki işiniz olmayınca İzmir,e bişey yok..öylemi..
yakında hükümetide kaybettirecek millet akp.ye..İnşaAllah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ekonomiler dürtülerek harekete geçiyor. 2019-02-13 17:03:55 @AKP ADAM OLSA

diyor, ekonomi bakani iken fazla durmus olmalisiniz ki , ekonomi de .... dürtü

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Izmiri guzel bir kiz gibi goruyor 2019-02-13 14:09:41 @AKP ADAM OLSA

Secimlerde Izmirde kimin kime dürtecegi belli olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anca gidersin 2019-02-13 12:11:40 @AKP ADAM OLSA

1923 de türkler bunlarin ...... cok fena dürtmüstü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yörük haydar 2019-02-13 08:55:02

valla kardeş biz seni çok güzel dürdeceğiz dayanırmısın bilmem kıvrık çok olur herakta

Avatar
mirko 2019-02-13 09:01:22

bir beka sorunu var diye bir şey attı ortaya kancık eşşegin biri lan beka ne olduğunu bilmesek.herşey devam edecek cumhur değişmeyecek hükümet değişmeyecek yine istediğiniz gibi hırsızlık yapı kanun çıkaracaksınız şehri yönetecek belediye başkanları seçilecek bre eşşek beka ile ne alakası var heralde silindiniz oy alamayacaksınız yarında başkaN ÇIPLAK DERSİNİZ DENSİZ İTLER.

Avatar
Doğru Söyler 2019-02-13 11:00:02

Bilmiyorum ama bu iş tersinden olacak gibi, İzmir’li sana dürtecek

Avatar
g. 2019-02-13 11:06:22

ULAN TERBİYESİZ !!!! SEN KENDİNİ DÜRT !!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
bıyık bırak bıyık 2019-02-13 09:04:01

bu akkplilere neden bıyık bırakın diyiyorlarmış biliyormusunuz fetöden dönme oldukları unutulsun diye adamın birinin soyuna bak %1i bıyıklı neden acaba bıyık.bıyık altından gülmek içinmi.

Avatar
Muhalif 2019-02-13 14:12:17

Bayağı açıksözlü imiş. Demek ki İzmiri görünce akıllarına başka birşey gelmiyor.

Avatar
Kemal 2019-02-13 12:14:45

Valla helal olsun zeybekçiye cesaretli adammış daha işin başına gelmeden seçilmeden niyetini ortaya koymuş DÜRTECEĞİM izmire demiş ne amaçla dürtecek acaba?izmire her halde kızlarını beğendi şerefsiz zeybekçi