Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-03-13 13:54:28

ahlak bekçisiyim deyen müftezel senin gibi mallar olsa olsa kerhane soyundandır şerefsiz ahlaklıysan vatana bir faydan dokusun insanlara zarar veremesin köpek

Avatar
Batuhan 2018-03-13 16:25:37

*ÜLKEMİZDE AHLAK DERSİ VEREN İNSANLAR GENELLİKLE ÇOCUKLARDA TECAVÜZ EDEN İNSAN DIŞI YARATIKLARDAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL BUDA TAM ONLARDAN!*

Avatar
Xcarler 2018-03-13 16:24:46

İnsanların mutlu olmasını istemeyin,insanları öldürün,insanlara tecavüz edin. Kimse öpüşmesin tamam mı.. Herkes ölsün herkes mutsuz olsun

Avatar
Umut 2018-03-14 11:18:10

ulan burda yorum yapangeniş meshepliler.adam öpüşmesinler demiyor bir sürü insanın olduğu bir yerde ve insanların gözü önünde yapmayın diyor. istersen gitsin tenha yerde istediklerini yapsınlar kime ne?. sizin bacınızı gözünüzün önünde öpüp sevişseler anladık size normal.ama müslümanların olduğu bir yerde normal değil.Türkiye 10 yıl önceki dinsiz devlet değil Türkiye artık İslam devleti,hoşunuza gitmiyor ve zorunuza gidiyorsa bu ülke yi terk edeceksiniz.

Misafir Avatar
türkoglu 2018-03-15 09:48:46 @Umut

iyi baslamis kötü bitirmissin kardes,türkiye 10 yil evvelde,60 yil evvelde islamin temiz yüzüydü asil 10 yildir islamdan uzaklasti görmüyormusunuz yüzlerce tarikat,binlerce ne idügü belirsiz zat televizyonlarda her gün islamin icine bir bomba koyuyorlar,bu memleketi tertemiz müslümanlar.türklügün has evlatlari ,atamizin vatan bekcileri degil din ticareti yapan Allahini,dinini imanini üc kurusa satan yobazlarin terketmesi gerekiyor bu vatan bizim ama onlarin gidebilecegi bir yer yok ne arabistan,ne misir sizi müslüman sayan birtek arap ülkesi gösterin ,canimi vereyim akilli olup bu vatana,bu dine en güzel sekliyle sahip cikalim bu vatan hepimizin,bu vatani bize vatan kilanlari sükranla anarak Allah atamizdan ve silah arkadaslarindan razi olsun ,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emir 2018-03-15 02:01:53 @Umut

çoğunluğu müslüman olan ve 1000 yılı aşkın süredir müslümanların yaşadığı topraklardayız ülkemizde bir zamanlar adab-muaşerat derslerı vardı en dinsizi bile bilird şimdiki nesil buram buram ahlaksızlık kokuyor

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Devrim Gürkan Çelik 2018-03-14 21:28:53 @Umut

Türkiye İslam devleti mi? nerde yazıyor söylesene biz de bilelim

Beğenmedim! (2)
Avatar
FURKAN 2018-03-14 13:30:49

MİSAFİR GİTTİĞİNİZ BİR EVDE EV SAHİBİ GÖZÜNÜZ ÖNÜNDE KUCAKTA ÖPÜŞSE RAHATSIZ OLUR MUSUNUZ? BIRAK METROBÜSÜ BEN ADAMIN EVİNDE BİLE RAHASTIZ OLURUM.

Avatar
kübra kara 2018-03-14 16:42:30

helal olsun ahlak bekçisi abimize. Allah sizin gibileri eksik etmesin. o ne yaptığını bilmezler ise defolsun avrupaya gitsin , ne yapacaksa orda yapsın. ilk önce toplum içinde nasıl davranılır onu öğrensinler. ayrıca o ahlak bekçisi misin diyen kadın da , onların avukatı galiba, atık yanlış olana değil , yanlışı uyarana tepki var. hey gidi devir ki ne devir!

Misafir Avatar
türkoglu 2018-03-15 10:00:29 @kübra kara

kübra hanim ,insanin kani kaynar bir buse alir ,toplumun kabul etmiyecegi sekilde öpüsmek ayiptir böyle biliriz böyle ögrendik haklisiniz,siz bu ülkede hergün kac erkek,kiz ayirmadan,cocuklara tecavüz ediliyor nerede ediliyor dikkat edin yüzde doksani yok kuran kursu yok dindersi yok dernek yok ,yok ,yok evlerde amca,dayi.hisim.akraba arasindaki tecavüz ve iskencelerin nerelerde yapildigi acik acik yazilsa inanin isyan edersiniz,onun icin modern olmayi degil soytari olmayi,dindar degil dinci olanlari hep beraber elestirelim ,sadece bakmiyalim birazda görelim lütfen saygilar

Beğenmedim! (0)
Avatar
33 2018-03-15 01:41:33

ben vatandaşım diyo. lan amına kodumun sen vatandaşsın da onlar değil mi?

Avatar
türkoglu 2018-03-15 09:38:41

duyarli kardesim burasi avrupa degil diyor,birader avrupa moderndir ama soytari degildir bu kareleri,avrupada bile zor görürsünüz,bizleryollarda,bahcede.tramvayda,öpüsmeyi modernlik ölcüsü sanmisiz,soytarilik ediyoruz ,avrupadan hicbirsey alamamisiz,bunlar iyi günlerimiz dilimiz dil degil,dinimiz le kendi alim dediklerimiz alay ediyor,dünya liderimiz kurani modernize ediyor.ahlakimiz yerlerde sürünüyor.milli marsimiz begenilmiyor.siparisle yeni marslar isteniyor .milim,milim eriyor,damla,damla tükeniyoruz,yok oluyoruz yok