Anadolu Efes Spor Kulübü'ne "Avrupa'nın en iyi pazarlama yapan takımı ödülü"

Anadolu Efes Spor Kulübü'ne "Avrupa'nın en iyi pazarlama yapan takımı ödülü"

Anadolu Efes Spor Kulübü, Euroleague ve EuroCup takımlarının katılımı ve oylarıyla belirlenen Euroleague Devotion Pazarlama Ödüllerinde 36 takım arasından birinci olarak bu ödülü üçüncü kez Türkiye'ye getirdi.

Euroleague'in her sezon kulüplerin pazarlama ve iletişim çalışmalarını değerlendirmesi sonucunda verdiği Gold Devotion Marketing Award, 2016-2017 sezonunda Anadolu Efes'in oldu. Anadolu Efes Spor Kulübü, daha önce 2010 ve 2013 yıllarında iki kez kazandığı Euroleague Devotion Pazarlama Ödülü'nü 2017 yılında da kazanarak aynı zamanda bu ödülü üç kere kazanan ilk takım oldu.

Ödül kazanan tek Türk takımı

Kurulduğu günden bu yana basketbol dışındaki örnek kurumsal yapısı ile de dikkat çeken Anadolu Efes Spor Kulübü, Euroleague'in her sene düzenlediği, Devotion Pazarlama Ödüllerini kazanan tek Türk takımı olma gururunu da elinde bulunduruyor.

"Basketbolun marka değerini artırıyoruz"

2016-2017 sezonu için elde edilen başarıyla ilgili görüşlerini açıklayan Anadolu Efes Spor Kulübü Pazarlama ve Kurumsal İlişkiler Müdürü Gökçe Dayı, Euroleague'de üçüncü kez Avrupa'nın en iyi pazarlama yapan kulübü olmanın çok önemli bir başarı olduğunu belirtti.

Gökçe Dayı, kazanılan bu ödülle sadece Anadolu Efes'in değil, Türk basketbolunun da marka değerini yukarıya taşıdıklarını sözlerine ekledi.