Beşiktaş'tan anlamlı protesto!

Beşiktaş - Konyaspor maçı öncesinde yoğun güvenlik önlemleri taraftarın tepkisiyle karşılaşırken, Beşiktaşlı taraftarların hazırlattığı 'Mustafa Kemal Paşa' pankartının içeri alınmaması Beşiktaş taraftarlarınca protesto edildi

Beşiktaş'tan anlamlı protesto!

Beşiktaş - Konyaspor maçı öncesinde yoğun güvenlik önlemleri taraftarın tepkisiyle karşılaşırken, Beşiktaşlı taraftarların hazırlattığı 'Mustafa Kemal Paşa' pankartının içeri alınmaması Beşiktaş taraftarlarınca protesto edildi

06 Ağustos 2017 Pazar 21:14
9737 Okunma
Beşiktaş'tan anlamlı protesto!

Süper Kupa Finali öncesinde Beşiktaş taraftarları tarafından hazırlatılan, “Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa” pankartının alınmaması üzerine Beşiktaş taraftarı Yeni 19 Mayıs Stadı'nı 'Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa' sesleriyle inletti. Sosyal medyadan pankartın içeri alınmamasına tepki gösteren vatandaşlar, "Ülkemizin kurucusundan rahatsız olanlar var. Vallahi yazık. Bu pankart stada alınmamış? Zorunuza mı gitti?" ve "Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa pankartı girmeyen stadyuma maytaplar, meşaleler nasıl girmiş araştırılsın" şeklinde yorumlarda bulundu.

'Başkomutan Erdoğan'a izin var, 'Mustafa Kemal Paşa'ya izin yok!

Beşiktaş ile Konyaspor arasında oynanan Süper Kupa maçında Beşiktaşlı taraftarların 'Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa' yazılı pankartı stada alınmadı. Başakşehir'in Şampiyonlar Ligi maçında "Başkomutan Erdoğan" pankartına ise izin verilmişti


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.08.2017 22:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ATATURK ASIGI 2017-08-06 23:38:29

Ataturk bir dahi idi, Allahin bu millete bir lutfudur, ki bana gore bir kismi asla onu haketmiyor. Ataturku anlamak icin Kurani kerimi okumak gerekiyor. o Emperyalizme karsi amansiz bir mucadele verdi ve ozgurlugu halkina vermekle birfiil ulke icindeki emperyalizme karsida savas acmistir-laiklik ulke icindeki emperyalistlere karsi bir kalkandir. Bir milletin ozgurlugu yoksa birak milleti bireyin ozgurlugu yoksa Allaha ibadeti yoktur noksandir. Yasar nuri ozturkun ozgurluk ve isyan kitabini alin okuyon Kurani kerim ekseninde yazilmis ve Ayetlerle aciklanmis kitaptir.Haa din uzerinden menfaat saglayinin kurtulusu yoktur,kim menfaat devsiriyorsa din uzerinden o Allaha peygambere Kurani kerime mecbur iftira atar,yoksa menfaati kesilir. V kim gercekleri gizleyenlerden daha zalimdir diyor Kurani kerim. Dini menfaate alet edenleri basimizdan defetmedikce asla refahi huzuru mutlulugu yasayamayacagiz. Ataturk Kurani kerime en buyuk hizmeti verdi ki milletine al turkce mealini oku anla dedi

Misafir Avatar
ülkem 2017-08-07 08:48:12 @ATATURK ASIGI

geri ve gezi zekalılar. Atatürke hakaret edenlerde sizi organize eden ajanlar.gerzekler siz kime saldırıyorsunuz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
samet 2017-08-06 23:46:38

ATATÜRK ÇOK AYIP ETMİŞ.BU DEVLETİ ATATÜRKÜN YERİNE RECEP TAYYİP ERDOĞAN KURSAYMIŞ KEŞKE.CANLARI BÖYLE İSTİYOR DERVİŞ MEHMET MÜSVETTELERİ

Avatar
Murat yilmaz 2017-08-07 01:52:51

Baskomutan erdoganmi.?Hani su basinda bulundugu devleti soyan paralari sifirladinmi oglum diyen adammi.Yani hirsizlarin baskomutani.

Misafir Avatar
yılmaz a 2017-08-07 08:46:50 @Murat yilmaz

İftira et et. elbet belanı bir yerden bulacaksın. Gazetelerin yalancıarın iftiraları ile Dürüst insanlara vur at sende iftiranı. bir felç geçirmeni ve ömür boyu pişman olmanı Yüce rabbimden diliyorum. içimi çok sızlattın murat yılmaz. bu ülkeye büyük emek vermiş bir insana bunları yakıştırdın ya en kötü vurguna müstahapsın .

Beğenmedim! (1)
Avatar
kemalist 2017-08-07 00:02:10

futbol federsyonun oyunu bu yaziklar olsun ataturk sevgisini asla silemezsiniz sizler bir gun olur gidersiniz ve bir kac hun sonra untulursunuz ata dunya varoldugu surece anilacaktir

Avatar
Nurali Boz 2017-08-07 00:45:02

Mustafa kemal olmasaydi belki gine olurdunuz amma ananiz bile babanizi tanimazdi sukran boclusunuz o bizim ruhumuza islemis kani bozuklar onu istesede istemese dunyada tek liderdir ?

Misafir Avatar
Nursuzali e cevap 2017-08-07 08:49:26 @Nurali Boz

Atatürk diyerek tüm ailendeki kadınları hallederler sende Atatürkçü sanıp ses çıkartmazsın. aptal

Beğenmedim! (1)
Avatar
pesss 2017-08-07 08:43:39

sporu da kötü amellerine alet ettiler. bu zıpkınları lütfen türk halkı iyi görün. seçimde chp baraj altında kalmalı yoksa bu hak a bunlar huzur vermeyecek.