banner87

Erdoğan için ayağa kalkmayınca, İstiklal Marşı çaldılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, 27’nci dönem açılışı için TBMM Genel Kurulu’na girdiği sırada CHP protesto etti.

Erdoğan için ayağa kalkmayınca, İstiklal Marşı çaldılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, 27’nci dönem açılışı için TBMM Genel Kurulu’na girdiği sırada CHP protesto etti.

01 Ekim 2018 Pazartesi 22:09
Erdoğan için ayağa kalkmayınca, İstiklal Marşı çaldılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM Genel Kurulu’na girerken CHP’li vekiller ayağa kalkmadı.

Bunun üzerine TBMM Başkanı İstiklal Marşı’nı programda öne alarak salonda bulunanları İstiklal Marşı’na davet etti. Böylelikle salonda oturan kimse kalmadı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hamza 2018-10-01 22:20:31

ne O.C ama...
her türlü cirkeflikle yogrulmus siyaset kerhanesinin kart oruspusu...
Türk düsmani kahpe gavur dölü Türk Milleti ile acikca tassak geciyor...

Misafir Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-10-08 18:44:28 @Hamza

EY KEMÂLİST'LER ! BULUNDUĞUNUZ PARTİLERDEN AYRILINIZ !
VE SADECE KEMÂLİST'LERDEN ! ''KEMÂLİST PARTİ'' Yİ KURUNUZ !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen_ rumuzlu 2018-10-02 13:36:02 @Hamza

hadi ya bop esbaskani kilicdaroglumu ??
yahudi cesaret odulunu kilicdaroglunami verdiler ??

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hadi ya bop esbaskani kilicdaroglumu ?? 2018-10-02 13:35:07 @Hamza

yahudi cesaret odulunu kilicdaroglunami verdiler ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen_ 2018-10-02 11:44:44 @Hamza

Mart seçimlerinde chp yi sandığa gömeceğiz. bu halkın değerelri ile oynamak abd uşaklığı alman hizmetkarlığı yahidi yalakalığı nedir görsünler.

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
@Hamza x---e cevap 2018-10-02 10:15:06 @Hamza

Hamza ise ismin isminden utan be! bu kadar kindar isyankar hakaret neden? yahudiyi geçtiniz be!!

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
yazık chp ye bulaşanlara 2018-10-02 10:11:37 @Hamza

Bir ton çürüğün yanına bir çuval sağlam dökün beş dakika sonra o sağlamlarda çürür. ama chp den uzak durun. ihanete küstahlığa, yalana harama düşersinizde size doğru gibi gelir. ama chp den uzak durun.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
bildiğimiz gibi 2018-10-02 10:08:59 @Hamza

Klasik chp hareketi. bunlar görgü yoksunu. kin nefret dolu. ihanet peşindeler. bunlar sevmedikleri birisi için bindikleri gemiyi batırırlar bu chp bu kadar kötü zihniyetli.

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-10-02 08:42:01 @Hamza

helal olsun istiklal marşına kalkmışlar bu yavşaklar aynı konumda olsaydı bu üstü gravatlı altı çarıklılar kalkmazlardı ayağa çünkü deli ile cahil herşeyi yapar.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Hamza ile dayanisma! 2018-10-01 22:25:38 @Hamza

Bu ibnelerin yaninda seytan cok masum kalir!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cevher Doğan 2018-10-02 10:55:23

türküm doğruyum çalışkanımı yasaklayan zihniyetler.

Avatar
Baran 2018-10-01 23:08:36

Bir ulkenin istiklali bir gereksizin deyeri kadarmis yazik

Avatar
HAKAN 2018-10-02 14:18:34

SIKIŞINCA MILLI DEĞERE SIĞIN,ABD KUCAĞINDAYKENDE MILLI DEĞERLERE SALDIR.YATYCAK YERINIZ YOK

Avatar
ali 2018-10-02 09:51:44

ne biçim adamsınız küfür edip duruyorsunuz

Misafir Avatar
evetçi götveren 2018-10-02 23:08:07 @ali

ananı satan kimse ona kız şerefsiz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
evet rumuzlu 2018-10-02 13:38:56 @ali

sanal alemde chp li sandigin belki mhp lidir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet 2018-10-02 11:43:05 @ali

solcular, chp liler, pkk lılar, hainler küfürbazdır . kendilerini buradan tanırız. belalarını kendilerinden bulsunlar. zaten mutsuzlar zaten doyumsuzlar zaten ceset olmuşlar yaşadıklarını sanıyorlar.

Beğenmedim! (15)
Avatar
hamzaya yanıt 2018-10-02 13:56:46

sen herseyi para ile ölçüyorsun birgün gelecek para senin çolçocuğunu kurtaramıcak biraz tarih ve gerçek fitne olmayan kitaplar oku atatürkün ileri bakış gelecege sağlam düşünce adamlarına saygı göster ğösterki çoluk cocuğun geleceği olsun uyan uyan uyan diceğim tek şey bu size

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-10-03 08:30:09 @hamzaya yanıt

lan gro paran olmadan et süt alabilirmisin paran olmazsa avradın bile bakmaz yüzüne sen parayı köprü altındamı kazanıyorsun mal.

Beğenmedim! (0)
Avatar
xs 2018-10-02 10:49:41

Bence CHP liler saygısızlık yapmış. Seversiniz sevmezsiniz %52 halk oyu ile Başkan olmuş saygı duyacaksın eyyy CHP zihniyeti.O zaman ayrımcılığı siz yapmış olursunuz. Zaten bu yüzden ya bu halkla bir türlü barışamıyorsunuz.

Avatar
cirkef ciatcilar sizi domaltiyor ergenekoncular 2018-10-02 00:44:19

kendinize gelin ataturkuke rahmet okuyor sarhos gavat diyordu kendi azetelerine trollere yazdiriyorcu ataturkun bir orospu cocugu oldugunu hatta ipne oldugunu soyluyorlardi ne oldu da ramet okuyor sonradan sokuyor erenekonculara katliyam yaptiriyor hocasinin adamlarini topladi yerinde ergenekoncular var yakinda onlarada yeniden sokacak cikmiyacak sekilde teskereyi cp den alip gebermeye onderecek ergenekonculari seytani dusunceli yobaz

Misafir Avatar
önemli olan senin kime domaldıgın 2018-10-02 08:11:06 @cirkef ciatcilar sizi domaltiyor ergenekoncular

ara sıra arkana bak ki seni kim sikiyor gör

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bu nasil bir uslup yahu 2018-10-02 03:23:38 @cirkef ciatcilar sizi domaltiyor ergenekoncular

kendine gel

Beğenmedim! (1)