TBMM'de Milletvekilleri birbirine girdi

TBMM'de kavga! Milletvekilleri birbirine girdi

TBMM'de Milletvekilleri birbirine girdi

TBMM'de kavga! Milletvekilleri birbirine girdi

10 Aralık 2018 Pazartesi 21:44
TBMM'de Milletvekilleri birbirine girdi

TBMM Genel Kurulu'nda süren '2019 Mali Yılı Bütçe Görüşmeleri' sırasında kavga çıktı. AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş'un, CHP ve HDP'ye yönelik olarak "PKK'lılarla görüşüyorsunuz" sözleri gerilime neden oldu. Çıkan tartışma bir süre sonra kavgaya döndü.

İYİ PARTİLİ ÖZTÜRK 'HAS...R' LAN' DEYİNCE...
İYİ Parti Denizli milletvekili Yasin Öztürk, Mehmet Muş'a “has…r lan” diye seslendi. Bunun üzerine kavga çıktı ve Meclis Başkanı Binali Yıldırım oturuma 10 dakika ara verdi. MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli kavga üzerine arkaya dönerek kendi vekillerine “oturun” işareti yaptı.

ÖZTÜRK İKİ BİRLEŞİM MECLİS'TEN ÇIKARILDI
TBMM Başkanı Binali Yıldırım, TBMM Genel Kurulunda yaşananların ardından İYİ Parti Denizli Milletvekili Yasin Öztürk'ün iki birleşim Meclis'ten geçici olarak çıkarılmasını teklif etti. İYİ Parti Denizli Milletvekili Yasin Öztürk, yapılan oylama ile iki birleşim Meclisten geçici olarak çıkarıldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-12-10 22:46:55

İlkelli ülkemin kaderi oldu....elinizden geleni ardiniza koymayı; ama unutmayınız ki tarihe adınızı altın harflerle yazdiramayacaksiniz,ey akapeliler bizden değil ama bari size oy veren
zavallı taraftarlarınizdan utaniniz, günü kurtarıyorsunuz ama geleceğinizi karartiyorsunuz,sizin taraftarlarıniz da insanca yaşamayı hak ediyor; size rağmen,unutmayınız ki her karanlığın arkası aydınlıktır

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-12-11 09:34:54 @Okur

kavşağın bıyığına bakın fetöcü bıyığı yolda görsen anlıyorsun adamları.bu konuşanda fetönün siyasi ayağından biri araştırın bakın dibine kadar ne çıkacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tipe bak 2018-12-11 01:32:14 @Okur

bu muş angus inegine benziyor, yalniz inekte bıyık olmaz ya.... neyse.
... belki inegin kuyruk kıllarını yapıstırmıstır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-12-10 23:40:55 @Okur

İlkellik ve ardiniza koymayin olacaktı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-10 23:30:08

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.

Avatar
Imam bayıldı 2018-12-10 23:31:30

Akepenin kendi anketçileri bile oy kaybını saklayamıyorlar. Önümüzdeki seçimlerde akepenin ciddi hasaralacağını söylemi bile hepsini çileden çıkarıyor. Kaybetme endişesi hepsinin yüreğini sarmış bu kez. Anketlerde Türkiye’nin en önemli sorunu sıralamasında birinci yüzde 54.6 oranla ekonomi, ikinci sırada ise yüzde 13.4 oranla işsizlik gelirken, buna göre seçmenin yüzde 68’i ekonomiden kaynaklı sorunları Türkiye’nin en önemli sorunu olarak görüyor. Akepeli seçmenleri arasında refah seviyesinin düştüğünü söyleyenlerin oranı yüzde 42.2 oldu.

Avatar
gele me 2018-12-11 00:01:50

HDP VE CHP hic bir zaman pkk la görüsmemistir sizin anli sanli kürtleri bitirme aciliminiz süresince siz yani AKP VE MIT ve PKK BERABER HDP nin ipini cekme projesini yaptiniz ve siz devlet olarak bu HDP MILLETVEKILLERINI ara bulucu olarak kandile göndesdiniz AKP ÖC ALANLA HDP den fazla görüsme yapmistir bu böyle biline yalancinin AQ koyummu

Avatar
WELAT PAREZ 2018-12-11 00:05:22

MUS LULARA DAN ÖZÜR DILEYEREK SÖYLIYEYIM MUS KELIMESININ ALMANCA KARSILIGI (amcik ) DEMEKTIR YANI muschi BU BAKAN TAMDA SOYADI GIBI BIR BAKANDIR

Avatar
Kara Fatma 2018-12-10 23:41:18

Akepe'li vekilden TBMM'de bütçe provokasyonu! Ne yapsınlar ekonomik krizi, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları gündemden düşürmek için ayrışmadan ve kutuplaşmaktan besleniyorlar. Söyleyecekleri söz yok.

Avatar
GELE ME 2018-12-11 00:16:44

KÜRT ACILIMI VE HENDEK SAVASI ACABA BU GERCEKTEN BIR TEROR SAVASIMIYDI YOKSA BU AKP VE MIT VE ERDOGANIN PKK ORTAK PROJESIMIYDI BENDEN SADECE SÖYLEMESI CEVRENIZE BAKIN SIZIN TANIDIKLARINIZ AKRABALARINIR DOSTLARINIZ BU SAVASI SON GÜNE KADAR KIMSE ICINDE VARMIYDI PEKI ARANIZDA YERLI INSANLAR BU SAVASTA YOKTULAR KIM SAVASTI BU ASKERLERLE POLISLERLE BEN MERAK EDIYORUM

Avatar