Samsung'u hayal kırıklığına uğratan telefon

Üretim hatası sonucunda "su geçiren" Galaxy S7 Active'ler, Samsung'dan bekledikleri ilgiyi göremedi.

Samsung'u hayal kırıklığına uğratan telefon

Üretim hatası sonucunda "su geçiren" Galaxy S7 Active'ler, Samsung'dan bekledikleri ilgiyi göremedi.

24 Ağustos 2016 Çarşamba 14:20
Samsung'u hayal kırıklığına uğratan telefon
 Geçen ay Galaxy S7 Active kullanıcılarından gelen bazı şikayetler, telefonun su geçirmezlik iddiasını yerine getirmediğini söylüyordu. Samsung, ilk başta telefonun su geçirmezlik sertifikasyonuna sahip olduğunu söylemiş ancak daha sonra üretim esnasında bazı ürünlerde bir sorun yaşandığını kabul etmişti. Üretim hatasını ortadan kaldırdığını söyleyen firma, bir yıllık standart garanti kapsamında olan ve sudan hasar gören Galaxy S7 Active'ler için değişim hizmeti sunacağını da söylemişti. 
 Ancak buradan Samsung'un bir yıllık garanti süresi dolan ürünleri değiştirmeyeceği anlaşılıyor. Üretim hatası bulunan ürünlerin AT&T'ye özel üretilen telefonlar olduğu söyleniyor; bununla birlikte Samsung üretim hatasının olup olmadığını anlamayı sağlayacak seri numarası gibi bir bilgi vermiyor. Bu nedenle telefonunuzun defolu olup olmadığını anlamak için onu 1,5 metre derinlikte, 30 dakika boyunca suda bırakmanız ve bozulup bozulmadığına bakmanız gerekiyor (böyle bir deneyi tabi ki tavsiye etmiyoruz).
 Samsung, konu hakkında detaylı bilgi vermezken üretim sorunuyla ilgili "çok az sayıda" geri dönüş aldıklarını, su hasarı gören telefonları standart garanti kapsamında değiştireceğini söylüyor.
Son Güncelleme: 24.08.2016 14:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.