banner82

YouTube'dan yeni özellik: 'Atlanamayan reklam' kabusu başlıyor

Sosyal paylaşım sitesi YouTube, kullanıcı açısından birisi kötü sayılabilecek iki yeniliğini ortaya çıkardı. YouTube'un 'atlanamayan reklam' (Bumper ads) adını verdiği yenilik çok yakında başlıyor.

YouTube'dan yeni özellik: 'Atlanamayan reklam' kabusu başlıyor

Sosyal paylaşım sitesi YouTube, kullanıcı açısından birisi kötü sayılabilecek iki yeniliğini ortaya çıkardı. YouTube'un 'atlanamayan reklam' (Bumper ads) adını verdiği yenilik çok yakında başlıyor.

24 Ağustos 2016 Çarşamba 13:42
YouTube'dan yeni özellik: 'Atlanamayan reklam' kabusu başlıyor
Hazırlanan yeni reklamlar, normalde beş saniyeden sonra atlanabilen reklamların aksine, hiç atlanamıyorlar. Hedef kitlesi mobil kullanıcılar olan yeni reklamlar, Mayıs'tan itibaren telefon ve tabletlerde görünmeye başlayacaklar.
YouTube'un iOS ve Android uygulamaları, video keşfetmenizi kolaylaştıran yeni bir giriş sayfasıyla güncelleniyorlar. Geçmişte izlediğiniz videolara yönelik kişisel önerilerle desteklenen yeni tasarımda videolardan alınan görüntüler sayfada ön planda gösterilirken küçük önizlemelere yer verilmiyor. YouTube, önerilerin izleme alışkanlıklarınızı ele alan "derin sinirsel ağ teknolojisinden" faydalandığını, zaman içinde daha akıllı hale geldiğini bildiriyor.
Yeni öneri sistemi, üye olduğunuz kanallardan videoları seçip öne çıkarabiliyor.
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.08.2016 13:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.