YouTube'dan yeni özellik: 'Atlanamayan reklam' kabusu başlıyor

YouTube'dan yeni özellik: 'Atlanamayan reklam' kabusu başlıyor

Sosyal paylaşım sitesi YouTube, kullanıcı açısından birisi kötü sayılabilecek iki yeniliğini ortaya çıkardı. YouTube'un 'atlanamayan reklam' (Bumper ads) adını verdiği yenilik çok yakında başlıyor.

Hazırlanan yeni reklamlar, normalde beş saniyeden sonra atlanabilen reklamların aksine, hiç atlanamıyorlar. Hedef kitlesi mobil kullanıcılar olan yeni reklamlar, Mayıs'tan itibaren telefon ve tabletlerde görünmeye başlayacaklar.
YouTube'un iOS ve Android uygulamaları, video keşfetmenizi kolaylaştıran yeni bir giriş sayfasıyla güncelleniyorlar. Geçmişte izlediğiniz videolara yönelik kişisel önerilerle desteklenen yeni tasarımda videolardan alınan görüntüler sayfada ön planda gösterilirken küçük önizlemelere yer verilmiyor. YouTube, önerilerin izleme alışkanlıklarınızı ele alan "derin sinirsel ağ teknolojisinden" faydalandığını, zaman içinde daha akıllı hale geldiğini bildiriyor.
Yeni öneri sistemi, üye olduğunuz kanallardan videoları seçip öne çıkarabiliyor.