banner87

ABD'den küstah çağrı: Türkiye'yi böyle bir adım...

ABD Dışişleri Sözcüsü Nauert yaptığı açıklamada, “Türkiye’yi böyle bir adım atmamaya çağırıyoruz” dedi.

ABD'den küstah çağrı: Türkiye'yi böyle bir adım...

ABD Dışişleri Sözcüsü Nauert yaptığı açıklamada, “Türkiye’yi böyle bir adım atmamaya çağırıyoruz” dedi.

18 Ocak 2018 Perşembe 23:13
ABD'den küstah çağrı: Türkiye'yi böyle bir adım...

ABD'den olası Afrin operasyonuna dair açıklamalar gelmeye devam ediyor. Gün içerisinde Dışişleri Bakanı Rex Tillerson ve Pentagon'un açıklamalarından sonra bir açıklama da ABD Dışişleri Sözcüsü'nden geldi.

ABD Dışişleri Sözcüsü Heather Ann Nauert, Türkiye'nin düzenleyeceği olası Afrin operasyonu için "Türkiye'yi böyle bir adım atmamaya çağırıyoruz." dedi.

PENTAGON "ORDU" İDDİALARINI REDDETMİŞTİ

Pentagon, Suriye'de terör örgütü PYD/PKK'nın paravanı SDG'ye kurdurmayı planladıkları "Sınır Güvenliği Gücü"nün "yeni bir ordu" veya "konvansiyonel sınır muhafız gücü" olmadığını iddia etmişti.

Pentagon açıklamasında, "ABD, Suriye'de yerel güvenlik güçlerini eğitmeye devam ediyor. Eğitim, toplumları yıkıma uğramış mültecilerin evlerine dönmeleri için güvenliği artırmak üzere tasarlanmıştır. DEAŞ'ın aynı zamanda yönetimsiz ve kurtarılmış olan yerlerde tekrar ortaya çıkmaması için gereklidir. Bu yeni bir 'ordu' veya 'konvansiyonel sınır muhafız gücü' değildir." ifadelerini kullanmıştı.

DIŞİŞLERİ BAKANI "TÜRKİYE'YE BORCUMUZ VAR" DEMİŞTİ

Dışişleri Bakanı Tillerson "Suriye'nin kuzeyinde sınır koruma birlikleri kurulacağı" haberlerine ilişkin, "Türkiye'ye bir açıklama borcumuz var. Bu, tamamen yanlış resmedilmiş ve yanlış tanımlanmış bir durum ve bazı kişiler yanlış konuşmuş. Herhangi bir sınır güvenlik gücü kurmuyoruz." yorumunu yapmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.01.2018 00:42
Anahtar Kelimeler:
ABDAfrinAçıklama
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İstifa 2018-01-18 23:19:06

Dış politika sıfır.Türkiye Cumhuriyetimiz böyle beceriksiz böyle haince dış polştika yapan hükümet görmedi

Misafir Avatar
evet küstah çağrı 2018-01-19 08:42:38 @İstifa

Ama chp dende böğle çağrılar geldi ne olacak şimdi? eski konsolos yılmaz afrin harekatı için ne demişti? abd den geri kalmıyorlar yani.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
avrupada olsaydi 2018-01-19 02:12:23 @İstifa

coktan istifa ederlerdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-19 02:04:41 @İstifa

The Depopulation Storm To Bring In The NWO
https://www.youtube.com/watch?v=kKmAW5yG-9k

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-01-18 23:26:00

şeriatçılar kürtleri gözlerine kestirmişler kabadayılık yapıyorlar kürtlerin eğer bir devletleri güçlü bir orduları olsaydı bu kabadayılıkları yapamazlardı kürtler bunları yazıyorlar herhalde seçimde bakalım şeriatçılara yine oy vereceklermi

Misafir Avatar
SURİYE MÜFTÜSÜNDEN ERDOĞAN A MESAJ 2018-01-19 03:08:00 @köylü

https://www.youtube.com/watch?v=evR6KVj8Esg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katar Eski Başbakanı itiraf 2018-01-19 03:03:13 @köylü

https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
merak ettim ATATÜRK 2018-01-19 02:27:37 @köylü

Savaşta ön cephede savaşti
erdogan da savaşta ön cephede savaşacakmi ???? bilal burak da eşlik ederse süper olurdu

Beğenmedim! (0)
Avatar
defolun gidin 2018-01-18 23:24:22

danisikli dögüs.
Keller körler birbirinin agirlar. BOB es baskani icin g.tlerini yirtiyorlar.
>T>ürk >milleti ters algi operasyonu bu

Misafir Avatar
evet 2018-01-19 02:51:57 @defolun gidin

ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hulusi 2018-01-18 23:19:03

"EY Amerika bizimlemisin onlarlamı?" Açılın geliyoruz laaaan..Taktıkmı yakarız işidcileri-Ahrarı Şamcıları!

Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-19 02:48:04 @Hulusi

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen kime kafa tutuyonki ??? 2018-01-19 02:46:23 @Hulusi

İNCİRLİK ABDNİN NÜKLEER SİLAH DEPOSU
https://www.youtube.com/watch?v=oHmcDNlCBMI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KÜRECİK'TEKİ KALKANIN AMACI İSRAİL'İ KORUMAK 2018-01-19 02:44:17 @Hulusi

AĞBABA "KÜRECİK'TEKİ KALKANIN AMACI İSRAİL'İ KORUMAK"
https://www.youtube.com/watch?v=cp9xLBup6pQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
silahlari kim vermis ??? 2018-01-19 02:30:06 @Hulusi

işidcilere-Ahrarcilara Şamcılara

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hulisi 2018-01-19 02:21:36 @Hulusi

sen kefenini giymis tosunlardanmiydin ?? sen ilk asker ol sonra gel

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hakan kefenini giymis tosunmuydun ?? 2018-01-19 02:20:27 @Hulusi

sen ilk asker ol sonra gel

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
savas tamtamciligi 2018-01-18 23:59:53 @Hulusi

yapma

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğanatlı 2018-01-18 23:40:39

Kurmay subaylık eğitimleri RUSyadamı NATO damı yapılıyor? Değil Afrin- NATO suz ABD siz tuvalete gidemezler BOP başkanları...Kendini ZEKİ sanmanın ilk koşulu senden de çok zekiler olduğunu düşünebilmendir..Sen yatırım yapmışsın Cihatcılara ABD yatıtım yapmış YPG ye...Akp kayıp etti Kürtler kazandı orada...Kimse bu kazancı silemez bütün dünya gördü..Oradan Türkiyeye bir saldırı yok..Niye illa bu düşmanlık.

Avatar
usa 2018-01-19 00:45:27

go home

Avatar
mehmetcik 2018-01-19 01:08:47

ya zor degil kurecik ve incirligi kapatin zaten devlet olarak kapatmazsaniz bu halk buralari kapatacak amerika bizim tostumuz felan degil yeter artik tam zamani kapat incirligi ve kurecigi

Misafir Avatar
mehmetcik tost dedin karnimi aciktirdin 2018-01-19 03:43:15 @mehmetcik

cidden ya kendime senin yuzunden tost yaptim

Beğenmedim! (0)
Avatar
merak ettim ATATÜRK 2018-01-19 02:26:39

Savaşta ön cephede savaşti
erdogan da savaşta ön cephede savaşacakmi ???? bilal burak da eşlik ederse süper olurdu