Abdüllatif Şener'in hangi ilden aday olduğu belli oldu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Başkanlığı’nda toplanan MYK ve PM toplantısının vekil adayları listeyi belli olmaya devam ediyor. AKP’nin kurucularından ve eski Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener’in CHP listesinden Konya’dan aday gösterildiği öğrenildi

Abdüllatif Şener'in hangi ilden aday olduğu belli oldu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Başkanlığı’nda toplanan MYK ve PM toplantısının vekil adayları listeyi belli olmaya devam ediyor. AKP’nin kurucularından ve eski Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener’in CHP listesinden Konya’dan aday gösterildiği öğrenildi

20 Mayıs 2018 Pazar 21:58
Abdüllatif Şener'in hangi ilden aday olduğu belli oldu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun başkanlığında toplanan MYK ve PM toplantısında milletvekili adaylarına son şeklini vermeye başladı. 

AKP’nin kurucularından ve eski Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener’in CHP listesinden Konya’dan aday gösterildiği öğrenildi.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 23:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HADI HAYIRLISI 2018-05-20 22:07:15

TEBRIKLER

Misafir Avatar
kısaca 2018-05-21 12:05:43 @HADI HAYIRLISI

Türkiyede hastaya fakire muhtaca, mağdura devlet maaş veriyor. hasta olup hastaneye gidemiyen yok. eski suzuz şehirler yok, kuyruklar yokluklar kıtlıklar karaborsalar yok. mafya yok, haraç çeteleri yok. rüşvetsiz iş yapmayan memurlar yok. maaşı yetmediği için limon satan inşaatlarda ek iş yapan memur yok. Bu yüzden DEVAMMMM. AKP ile devammmm.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yörk haydar .... adlı yorumcuya istanbul 2018-05-21 12:03:31 @HADI HAYIRLISI

Tek adammı dediniz?
bu memlekette tek adam dediğiniz kişiye saldırıda sınır tanımadınız. küstahlıkda hak hukuk adalet tanımadınız ama hepinizde hala yaşıyorsunuz. nasıl olacak ? tek adam dikdatör olan birine bu dedidklerinizi deseniz sizi çıktığınız yere geri sokar be. utanmazlar. iftiracılar. Türkiye kuruluşunun en demokratik en adaletli en hür dönemini yaşıyor. yeterki sizin gibi teröristler hainler içimizde olmasın.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
roja velad bıji yek gulan 2018-05-21 07:57:32 @HADI HAYIRLISI

radyo yedi maho can
radyo 7de bir hıyar var devamlı haksızda olsa akpyi övüyor dönme fetöcü herhalde söylemiyorki yeni kapı mitingi yaptık 2 gün sonrada israile petrol sevkiyatı yaptık diyemiyor deyyusoğlu deyyus bu kadar fanatik ve yalancı olmuş senin dürüst medyacılığın nerde kaldı hıyarto.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-20 22:12:30

kazanacak

Misafir Avatar
efe 2018-05-21 08:13:44 @Millet İttifakı

AKP yi yenince bunlara yem yeri açılacak sanıyorlar. bu halkda çok saftır soyguncuları düşmana ajanlık edenleri, iş siyaset bilmezleri , müslüman düşmanlarını koministleri başa getirmek için oy verecek öylemi?
hadiiiii anca gidersiniz. bal ın içinde sinek yaşamaz, bala kurt düşmez.. Bu halk idaresine hainleri yerleştirmez.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-21 07:56:41 @Millet İttifakı

açıkla bakalım vatandaşa bu adam yurt dışında ne geziyor yoksa seferi ayagınamı yatıyor ben oruç tuttuğunada inanmıyorum insan hasta olup alması gereken ilaçlar olabilir çık açıkla ayıp değil sonra dinsiz dediğin atatürkün kimliğine bak dini islam yazıyor .senin çıkardığın kimlikte neden yazmıyor tuvalet reisi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-05-20 22:27:38

abbas yolcu

Avatar
Bir Millet uyanıyor 2018-05-20 22:47:45

Evet bu Vatanı tek adama teslim edecek kadar enayi deyiliz

Misafir Avatar
milyonlar milyarlar trilyonlar 2018-05-20 22:50:15 @Bir Millet uyanıyor

1 kisiye denetimsiz emanet edilirmi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-20 22:49:14 @Bir Millet uyanıyor

ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
Laz 2018-05-20 22:57:05

Guzel bir hamle oldu chp icin

Avatar