Afrin'den gelen fotoğraf görenlerin gözlerini yaşarttı

Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar’ın paylaştığı ve Afrin operasyonuna katılan bir askerin yemek molasını gösteren fotoğraf sosyal medyada büyük ilgi çekti.

Afrin'den gelen fotoğraf görenlerin gözlerini yaşarttı

Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar’ın paylaştığı ve Afrin operasyonuna katılan bir askerin yemek molasını gösteren fotoğraf sosyal medyada büyük ilgi çekti.

18 Şubat 2018 Pazar 14:13
Afrin'den gelen fotoğraf görenlerin gözlerini yaşarttı

TSK ve ÖSO’nun Afrin’deki harekatı devam ediyor.Türk Silahlı Kuvvetlerince (TSK) yürütülen Zeytin Dalı Harekatı kapsamında terör mevzileri, topçu birliklerince ateş altına alındı.

Harekatın 30’uncu gününde etkisiz hale getirilen terörist sayısının 1614’e yükseldiği açıklandı.Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar’ın sosyal medya hesabından paylaştığı bir mesaj ise kısa sürede çok sayıda beğeni aldı.Zeytin Dalı harekatına katılan bir askerin yemek molasında çektiği fotoğrafı paylaşan Ağar mesajında, “Gerçek zamanlı. Şimdi. Saat 23.15, ancak fırsatları olmuş. Soğuk ve karanlık gecede Afrin dağlarında bir yerlerde” ifadelerini kullandı.Ağar’ın mesajı kısa sürede çok sayıda paylaşım alırken kullanıcılar yaptıkları yorumlarda Mehmetçik’e destek verdi.

Saat 23.15, ancak fırsatları olmuş

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.02.2018 14:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-18 14:24:52

Orada burada afrin hakkinda aciklama yapan , bilonun sofrasinin resmini gösterseler.

Misafir Avatar
elaziz cevapladigin icin tskür. 2018-02-19 15:11:18 @Zübük

Sorumda tabiiki kürt halkini degil kürt örgütlerini kastetmistim, yinede tesekkür ederim, yanilmadigimi dogruladiniz!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege ye 2018-02-19 11:12:51 @Zübük

Gercekleri yazmak fitnecilik mi oluyor. Bilo orada burada afrin hakkinda ne sifatla konusuyor? Babasi millete sicak yataklarinda yatiyorlar diye serzenisde bulunurken senin zoruna gitmiyormu. Devleti soyanlara , suriyenin icine fitne sokanlara , arka cikanlari Allah cehenneme bekci yapsin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elaziz 2018-02-19 08:38:31 @Zübük

Bir rica adlı yorumcu, kürtler suriyeye ihanet etmiyor. PKK PYD YPG teröristleri ABD ile birlikte suriyeye ihanet edyor. kürtlerle sorun yok. Kürtler terörden yana değil. pyd pkk kürtlere zulm ediyor. barzanide aynen kürtlere ihanet etti. işin içini çok insan bilmiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-02-19 08:36:14 @Zübük

Allahım sen bu zübük adlı fitneciği yorumcuyuda kahreyle. AMİN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-02-19 08:35:21 @Zübük

Allahım bu askerimizi ve tüm vatanseverleri sen muzaffer eyle. emeklerini boşa çıkarma yarabbim. bu fedakar askerlerimizi fetih le onurlandır Allahım. AMİN. bu askerlerimize ülkemize mağlubiyet gösterme Allahım AMİN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ömrümüz açlık grevi ile geçti... 2018-02-18 14:27:38

Son 40 yılda demokrasi mücadelerinde onbinlerce kişi açlık grevine gitti..300 kişiyi aşan ölümler oldu ölüm oruçlarında...İnsan 3-5 günde aç kalsa hiç bir şey olmaz susuz kalıra sorun olur..Önemli olan haklı olmaktır..Haksız olursa insan bir saat bile dayanamaz açlığa susuzluğa..Haklı olursa 10 günde bir şey yemese Haklı olduğu için direnç İRADE yürütür insanı.

Avatar
aptulah agar 2018-02-18 14:49:14

savas kan hastasi bir yaratiktir aptula agar gladyonun adami insan oldurmekten ancakmi zamanlari olmus yemek yemeye orada ne isleri var siviller cocuklar oluyor cihatcilari saldiniz insanlarin ustune kazacainimi zan ettin ucak tanklar bir de empati yapiyorsunuz cihatci kan icicilere ordaki halk kendi ucuyle evini cocuunu koruyor bir tuveknen utanin arlanin reklam yapmayin

Avatar
o kadar vergi oduyoruz askerimiz 2018-02-18 15:38:55

savastada olsa doyurucu cesit yemek yemeli

Avatar
Çocuk katili 2018-02-18 15:04:52

Çocuk katili iskalcinin yemek yemeye vakti kalmamis ne acikli,barbarlik genetiktir,

Misafir Avatar
Bir rica ! 2018-02-18 19:03:41 @Çocuk katili

Samimiyetim ile bir soru . Kürtler amerika ile isbirligi yaparak suriye devletine hainlik yapmiyormu?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Nurali Boz 2018-02-18 15:17:47

Askerimizi bu duruma dusuren piyon vatan haini satilmis kahpe recebin oglu boyle islerden hoslanmaz ve girmesini hicmi hic aklindan gecirmez ATATURK turkiyesinde 80 milyonun icinde nasil buldular bu hain oglu hainini destekleyende bunun gibi vatan hainididir mehmetcige tanri yardimcisi olsun recebinde tanri belasini versin

Misafir Avatar
sivas 2018-02-19 08:43:29 @Nurali Boz

Kimseye yalakalık değil hadsizlere haddini bildirmek, hadsizlik değil çirkeflerin yüzüne tükürmek. haddi aşmak değil dürüst insanları savunmak. tam aksidirki gerçekler karşısında susmak zayıflıkdır. Siz ki saldırganlar zavallılar ve yolunu kaybedenlersiniz. ne aklınız var ne vicdanınız nede inancınız. yazıklar olsun diyeceğim ama zaten yazıklar olmuşki sapıtmışsınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Nurali Boz x---cevap 2018-02-19 08:40:32 @Nurali Boz

Nurali boz derlerya " BİLO KADAR BAŞINA TAŞ DÜŞSÜN" yahu zevzek gerizekalı bilmediğindnmi zırvalıyorsun yoksa hainliğindnmi saldırıyorsun?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Yalaka var !!!! 2018-02-18 19:06:47 @Nurali Boz

Bu sayfada bir tane bilonun yalakasi dolasiyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
yobaz kafir 2018-02-18 15:33:13

seçtiler 16 yıl önce bu zebanileri çeksinler şimdi. okadar dediler bu herifler ruhsuz zebani diye dinleyen olmadı. ne yemek pişirdiysen onu iyeceksin. daha neler göreceksiniz dur bak bakalım...

Avatar
yazik sadece bi kutu konservemi ?? 2018-02-18 15:22:52

gunah gunah

Misafir Avatar
cevap 2018-02-18 19:09:36 @yazik sadece bi kutu konservemi ??

VAllahi haklisin kedi mamasi gibi ne lan , serefsizler yagla balla besleniyorlar. kedi mamasi gibi seyleri vatan evlatlarina laik görüyorlar.

Beğenmedim! (0)