banner87

AKP-MHP ittifakı tamamlandı

Milli Mutabakat Komisyonu çalışmalarında sona gelindi.

AKP-MHP ittifakı tamamlandı

Milli Mutabakat Komisyonu çalışmalarında sona gelindi.

13 Şubat 2018 Salı 18:50
AKP-MHP ittifakı tamamlandı

AKP-MHP ittifakı için kurulan Milli Mutabakat Komisyonu bugün son toplantısını yaptı ve  çalışmalarını tamamladı. Yarın liderlere sunum yapılacak. Sunumun ardından liderlerin buluşmasının perşembe günü olabileceği öngörülüyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.02.2018 19:09
Anahtar Kelimeler:
AKPMhpIttifak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Milli mutabakatmis 2018-02-13 19:18:52

sadece sozde milli bunlar, sanki bunlardan baskasi milli deyil, koltuk koruma mutabakati desek daha dogru olur

Misafir Avatar
akp.ye mhp.ye oy vermeyiz. 2018-02-13 21:36:35 @Milli mutabakatmis

akıllı kişi ikisinede oy vermez. vebal günah almak istemeyen oy veremez.....
.40 tane mutakabat yapsalar dahi..
akp% 22..mhp.%2 milli mutabakat olsa ne yazarki..tek şüphe...oy tehlikesi..
hile yine devrede olabilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyalet sistemi icin 2018-02-13 21:35:16 @Milli mutabakatmis

bahceli baskanligin onunu acti

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2018-02-13 22:41:34

IKI FASIST BIR ARADA HITLERIN IKTIDARA GELDIGINDE UYGULAMALARINA BAKIN TIPA TIP AYNISI GÖBELSIN PROPOGANDA HITABELERINI TÜRKCEYE TERCUME EDIP KÜRSÜDE HALKA ANLATIYORLAR ALMAN MILLETI NASIL DESTEKLEDIGINDEN PISMAN OLDUYSA SIZDE PISMAN OLURSUNUZ VE CEREMESINI 100 yil ödersiniz

Avatar
aydın 2018-02-13 23:39:25

afrin de pkk aile çarpışacak mehmetcik.hdp e pkk a teror orgutu degil diyecek.imranlıya selam,gerilla diyecek,hazineden yardım alacak,kırmızı plaka tahsis edilecek hdp ye gelde işin içinden çık

Avatar
Murat 2018-02-14 04:31:08

IKIKOPEGIN anlastigi nerede gorulmus En kisa zamanda birbirlerini isirirlar.