banner87

Ata'nın huzuruna rekor ziyaret

Ulu Önder Atatürk'ün ebedi istirahatgahı ziyaretçilerle dolup taşıyor. 2018'in ilk ayında da yine rekor kırıldı.

Ata'nın huzuruna rekor ziyaret

Ulu Önder Atatürk'ün ebedi istirahatgahı ziyaretçilerle dolup taşıyor. 2018'in ilk ayında da yine rekor kırıldı.

01 Şubat 2018 Perşembe 18:00
Ata'nın huzuruna rekor ziyaret

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) ocak ayını içeren Anıtkabir ziyaretçi sayılarını açıkladı. 2018'in ocak ayında Anıtkabir'i toplam 262 bin 346 kişi ziyaret etti. 2017 yılının aynı ayında Anıtkabir'i 184 bin 883 kişi ziyaret ederken, geçtiğimiz yıl ocak ayına göre Anıtkabir'e ziyaret yüzde 41.8 arttı.

Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre 2018 yılının ocak ayında Anıtkabir’i 248 bin 646’sı yerli, 13 bin 700’ü yabancı toplam 262 bin 346 kişi ziyaret etti. 2017 yılının ocak ayında ise Anıtkabir'in ziyaretçi sayısı 7 bin 938'i yabancı, toplam 184 bin 883 kişi olmuştu.

2017'DE DE REKOR KIRILMIŞTI

2017 yılındada Anıtkabir ziyaretçi açısından rekor kırmıştı. 2017’de 6 milyon 561 bin 947’si yerli, 180 bin 803’ü yabancı toplam 6 milyon 742 bin 750 kişinin Ata'yı ziyaret ettiği açıklanırken, 2016 yılında da 4 milyon 512 bin 131’i yerli, 86 bin 486’sı yabancı toplamda 4 milyon 598 bin 617 kişi ziyaret etti.  (Sözcü)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.02.2018 18:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemaliste 2018-02-01 19:05:47

Mustafa kemal ataturkun yoluna canimiz kurban olsun... Akp ve yalakalari TC'yi yikamazlar...!

Misafir Avatar
tuba 2018-02-02 02:05:43 @Kemaliste

Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.Kemal Ataturk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tuba 2018-02-02 02:05:14 @Kemaliste

Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır. Kemal Ataturk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi 2018-02-02 01:58:11 @Kemaliste

https://www.youtube.com/watch?v=fu0yeEo1KFc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi! 2018-02-02 01:55:18 @Kemaliste

https://www.youtube.com/watch?v=dBCXzvY4VoQ

Beğenmedim! (0)
Avatar
DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ LİDER MUHTEŞEM DAHİ EBEDÎ CUMHURBAŞKANI EBEDÎ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ BENİM KUTSALIM KEMAL ATATÜRKÜM MAHŞERE KADAR BİRDAHA EŞİ GELMEZ LŞDER TANRININ SEVDİĞİ LİDER 2018-02-01 22:48:40

DÜNYA MUCİZESİ ,DÜNYA DAHİSİ DÜNYA LİDERİ TÜRK ULUSU BİZLERİN EBEDÎ BAŞKUMUTANI,EBEDİ,CUMHUR BAŞKANI EBEDÎ LİDERİ MARAŞAL EFSANE MUSTAFA KEMAL ATATÜRK CENNETEKİ MELEKLERİN EFENDİSİ ,LİDERİ CENNETİN EN YÜCE EN YÜKSEK YERİNDE TAHT KURMUŞ TANRININ EN ÇOK SEVDİĞİ CENNETİN EN MUHTEŞEM YERİNE LAYİK GÖRDÜĞÜ KULU MEKANIN CENNET TOPRAĞIN NUR OLSUN HAKINI NASIL ÖDERİZ MUHTEŞEM LŞDER ULU ÖNDERİM AZİZ GAZİM DÜNYA MUCİZEM EFSANE LŞDERİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK .TANRININ TÜRK ULUSU İÇİN ÖZENE BÖZENE YARATIĞI TÜRK ULUSU BİZLERE HEDİYE ETTİĞİ MUHTEŞEM LİDER MUHTEŞEM (( **** KUTSAL LİDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK **** )))) TANRI NE KADAR ÖNEM VERMİŞ OKADAR ÖZENMİŞKİ BÜTTÜN ASLETİ ZEKAYI YAKIŞIKLILIĞI MAC GÖZLÜ ALTIN SAÇLI MUHTEŞEM DAHİ AMAN TANRIM NE KADAR ÖZENMİŞSİN ULUKARIN ULUSUNU HER ŞEYE KADİR OLAN TANRIM GELECEKTEKİ OLACAKLARI ANCAK BU KADAR BİLEN MUCİZE YARTMIŞSIN TANRIM GELECEĞİ OLACAĞI BİLEN DÜNYA MUCİZESİ SEN ERMİŞ YÜCÜ LERİN YÜCESİ DAHİSİN ULU ÖNDERİMİZ EFSANE KUMUTAN..

Avatar
DÜNYA MUCİZESİ EBEDÎ LİDER MUHTEŞEM DAHİ EBEDÎ CUMHURBAŞKANI EBEDÎ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ BENİM KUTSALIM KEMAL ATATÜRKÜM MAHŞERE KADAR BİRDAHA EŞİ GELMEZ LŞDER TANRININ SEVDİĞİ LİDER 2018-02-01 22:50:42

DÜNYA MUCİZESİ ,DÜNYA DAHİSİ DÜNYA LİDERİ TÜRK ULUSU BİZLERİN EBEDÎ BAŞKUMUTANI,EBEDİ,CUMHUR BAŞKANI EBEDÎ LİDERİ MARAŞAL EFSANE MUSTAFA KEMAL ATATÜRK CENNETEKİ MELEKLERİN EFENDİSİ ,LİDERİ CENNETİN EN YÜCE EN YÜKSEK YERİNDE TAHT KURMUŞ TANRININ EN ÇOK SEVDİĞİ CENNETİN EN MUHTEŞEM YERİNE LAYİK GÖRDÜĞÜ KULU MEKANIN CENNET TOPRAĞIN NUR OLSUN HAKINI NASIL ÖDERİZ MUHTEŞEM LŞDER ULU ÖNDERİM AZİZ GAZİM DÜNYA MUCİZEM EFSANE LŞDERİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK .TANRININ TÜRK ULUSU İÇİN ÖZENE BÖZENE YARATIĞI TÜRK ULUSU BİZLERE HEDİYE ETTİĞİ MUHTEŞEM LİDER MUHTEŞEM (( **** KUTSAL LİDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK **** )))) TANRI NE KADAR ÖNEM VERMİŞ OKADAR ÖZENMİŞKİ BÜTTÜN ASLETİ ZEKAYI YAKIŞIKLILIĞI MAC GÖZLÜ ALTIN SAÇLI MUHTEŞEM DAHİ AMAN TANRIM NE KADAR ÖZENMİŞSİN ULUKARIN ULUSUNU HER ŞEYE KADİR OLAN TANRIM GELECEKTEKİ OLACAKLARI ANCAK BU KADAR BİLEN MUCİZE YARTMIŞSIN TANRIM GELECEĞİ OLACAĞI BİLEN DÜNYA MUCİZESİ SEN ERMİŞ YÜCÜ LERİN YÜCESİ DAHİSİN ULU ÖNDERİMİZ EFSANE KUMUTAN..

Avatar
ADAM GİBİ ADAM ATAM 2018-02-02 00:55:15

https://www.youtube.com/watch?v=vJhFbzMVI6Y

Avatar
ATAM SENI COKKK SEVIYORUZ COKK OZLUYORUZ 2018-02-02 00:57:32

Yüz Yılda Bir Gelen Adam
Adam Gibi Adam ATAM
Gazi Mustafa Paşa

Avatar
tuba 2018-02-02 00:59:11

Ey yükselen yeni nesil! İstikbal sizsiniz. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yükseltecek ve yaşatacak sizsiniz.
-Mustafa Kemal Atatürk

Avatar
HER TÜRK IZLEMELI 2018-02-02 01:00:40

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Avatar