banner87

Bahçeli: Milli geleceğin rotasını çizen ‘Cumhur İttifakı’dır

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, sosyal medya hesabı twitter üzerinden yaptığı paylaşımda 'Cumhur İttifakı'na ilişkin, "Milli geleceğin rotasını çizen Cumhur İttifakı'dır. Gelecek özlemlerini gerçekleştirerek hayat gerçeği yapacak; huzur, refah, istikrar ve istikbal arayışlarına mihmandarlık ve rehberlik edecek yönetim yapısı da Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'dir" dedi.

Bahçeli: Milli geleceğin rotasını çizen ‘Cumhur İttifakı’dır

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, sosyal medya hesabı twitter üzerinden yaptığı paylaşımda 'Cumhur İttifakı'na ilişkin, "Milli geleceğin rotasını çizen Cumhur İttifakı'dır. Gelecek özlemlerini gerçekleştirerek hayat gerçeği yapacak; huzur, refah, istikrar ve istikbal arayışlarına mihmandarlık ve rehberlik edecek yönetim yapısı da Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'dir" dedi.

11 Mayıs 2018 Cuma 19:21
Bahçeli: Milli geleceğin rotasını çizen ‘Cumhur İttifakı’dır

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli, sosyal medya hesabı twitter üzerinden yaptığı paylaşımda, “Çanakkale’den Yemen’e, Kanije’den Plevne’ye, yazılmamış destanlardan yaşanmış nice zaferlere kalemiyle dokunan; duyuş, duruş ve şuur ölçüleriyle roman satırlarına döken tarihçi, yazar ve fikir insanı Mehmet Niyazi Özdemir’in vefatından üzüntü duydum. Eserleriyle, mütevazı hayatıyla öne çıkan merhum Özdemir’e Allah’tan rahmet niyaz ediyor, ailesine, sevenlerine, Türk fikir hayatının mümtaz camiasına sabır ve başsağlığı diliyorum. Tarih ilhamımız, ecdat kaynağımız, Türklük varlığımız, Türk milleti yegâne gücümüz, dahası vazgeçilmezimizdir. Hayalini kurduğumuz, haysiyetle savunduğumuz ne varsa hedefimizdir. Ve de mutlaka ulaşılacaktır” dedi.

“Büyük ülkülere tutunmak ancak kendini aşmayı bilen, fedakârlığın ruhunda erimiş yüksek vasıflı millet evlatları eliyle sağlanacaktır” diyen Bahçeli, “Millet birdir, o da Türk milletidir. Türkiye’yi durdurmaya hiçbir odağın, hiçbir karanlık mahfilin nefesi yetmeyecektir. Milli geleceğin rotasını çizen Cumhur İttifakı’dır. Gelecek özlemlerini gerçekleştirerek hayat gerçeği yapacak; huzur, refah, istikrar ve istikbal arayışlarına mihmandarlık ve rehberlik edecek yönetim yapısı da Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’dir” ifadelerine yer verdi.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.05.2018 19:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Donekler 2018-05-11 19:29:34

Milliyetci olamaz.Yasasin Millet Ittifaki

Misafir Avatar
yuh sesi / yuhalama sesi 2018-05-11 23:27:36 @Donekler

https://www.youtube.com/watch?v=C4oY7Qyt8dY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHUR ITTIFAKI BASKANLIK TEK 2018-05-11 23:08:13 @Donekler

ADAM REJIMIDIR BASKANLIKTAN SONRA EYALET SISTEMI DEMEKTIR O YUZDEN HAYIR DIYORUZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM 2018-05-11 23:06:12 @Donekler

Dünyada her şeyin bir sonu olduğu gibi Ak Parti iktidarının da sonu
Milli ittifaki Gümbür Gümbür geliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy bahceli 2018-05-11 22:59:41 @Donekler

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil seffaf olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAY BAHCELI 2018-05-11 21:10:53 @Donekler

bir zamanlar recep tayyip erdogan tipi baskanlik sistemi Turkiyenin bolunmesinin recetesidir demokrasinin idam fermanidir diyordunuz ve birden bire baskanlik sisteminin onunu actiniz yetmedi Akp ile cumhur ittifaki yapiyorsunuz baskanlik sistemini destekliyorsunuz inanin sayenizde Kafam karıştı sizce kime inanmaliyim neye inanmaliyim ??? https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıkıldım haysiyetsizlerden 2018-05-11 20:22:58 @Donekler

bu adamların agzından çıkan
hiçbir kelimeye itibar etmeyiniz.bu kişilerin size tek faydası sadece FAKİRLEŞİRSİNİZ.bunların def edelim

Beğenmedim! (0)
Avatar
bahceli 2018-05-11 19:48:08

gec bunlari bebe yok karsinda memleketin her yani bor sat sat yediniz ortaginizla bide milliyetcilik taslama millet ac ac birak bu ayaklari midem bulaniyor senin laflarindan

Misafir Avatar
Bölücü başı ortağı bahçeli 2018-05-11 20:33:13 @bahceli

Milleti bölmekten, kutuplaştırmaktan bir an önce vazgeç. Yoksa meydanlarda salladığın o ip senin boynuna dolanacaktır. Bölücülük yapmayın!

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp ve teferruatına asla oy yok. 2018-05-11 20:06:50

emeklilerin çoğundan ve ailelerden oy bekleme..basma kalıp..
sakın bizim kapımıza akp.mhp.bbp..gelmesin..
Evde yokuz..hahahaaaa
iyi partiye gittik...hihihihiii

Avatar