Bakan Çavuşoğlu: Menbiç'ten sonra sıra diğer yerlere gelecek

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Menbiç Menbiçlilerindir. PKK'lıların, YPG'lilerin değildir. Menbiç'ten sonra sıra diğer yerlere gelecek. Yani PKK'nın kontrol ettiği yerler" dedi.

Bakan Çavuşoğlu: Menbiç'ten sonra sıra diğer yerlere gelecek

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Menbiç Menbiçlilerindir. PKK'lıların, YPG'lilerin değildir. Menbiç'ten sonra sıra diğer yerlere gelecek. Yani PKK'nın kontrol ettiği yerler" dedi.

18 Haziran 2018 Pazartesi 23:19
Bakan Çavuşoğlu: Menbiç'ten sonra sıra diğer yerlere gelecek

Seçim çalışmalarına Antalya'nın Manavgat ilçesinde devam eden  Çavuşoğlu , Manavgat Atatürk Kültür Merkezi'nde muhtarlar ve AKP mahalle başkanlarıyla bir araya geldi.  Çavuşoğlu , "Askerimiz bir yere girmeye başladı mı orada huzur olur, barış olur, adalet olur. Bunu bozmaya çalışanların başına Mehmetçiğimiz bela olur." dedi.

Çavuşoğlu 4 Haziran'da yapılan anlaşmanın uygulamaya koyulduğunu söylerken "Artık söz verdim, tutacağım, tutmayacağım yok. Beraber, birlikte, gözümüzün önünde. Bu nedir biliyor musunuz? Bunun iki izahı var. Birincisi Türkiye Cumhuriyeti artık sahada da güçlüdür, masada da güçlüdür. İkincisi Türkiye Cumhuriyeti yeri geldiği zaman sert gücünü balyoz gibi gösterir. Yeri geldiği zaman diplomasiyi en iyi şekilde işletir, masada işi halleder. Bazen sahada halledersin, bazen oturur masada halledersin. Bundan sonra böyle. Yani Türkiye ile işbirliği yapmak isteyen herkes önce Türkiye'ye saygı duyacak.  Türkiye'ye verdiği sözü tutacak. Bizim istediğimiz nedir? Yanı başımızda terör örgütleri olmasın, bataklık kurusun. Fırat Kalkanı ile Zeytin Dalı ile DAEŞ'miş, PKK'ymış, YPG'ymiş, bataklıkları kuruttuk. Şimdi sırada diplomasi yoluyla masada Münbiç'i kurutmak. Menbiç, Menbiçlilerindir. PKK'lıların, YPG'lilerin değildir. Menbiç'ten sonra sıra diğer yerlere gelecek" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GELE ME 2018-06-18 23:31:04

SEN YALAN PROPOGANDA YAPIYORSUN SEN ME MUMBICTESIN NE AFRINDESIN NEDE KANDILDESIN UYDUR UYDUR TV DE GÖSTER KANDILDE KUSLARDAN BASKA KIMSE YOK GIT DAGLARI BOBBALA GEL PROPOGANDA YAP DEAS SIZ KENDINIZSINIZ KENDINIZLEMI SAVASIYORSUNUZ

Misafir Avatar
BAYKALın CHP si 2018-06-19 08:57:48 @GELE ME

Bu CHP BAYKALIN, ATATÜRKÜN HALKIN CHP Sİ DEĞİL. PKK NIN VE FETÖNÜN CHP SİDİR. PARTONLARIDA AMERİKADIR, İSRAİLDİR. GÖRMEYEN KÖRLERE DUYURULUR

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
BU nasıl iş ? 2018-06-19 08:56:04 @GELE ME

Devlet çalışıyor, devletin kadroları çalışıyor. çok şükür devletimiz halkımız demokrasimiz kazanıyor. ama muhalefet yani devleti yönetmeye sözde aday olanlar ihanet içinde, karalama , yapılaşmayı kalkınlaşmayı engellemek durdurmak yıkmak peşinde.. bu muhalefetin yeri neresi bu durumda?
iktidarmı yoksa siyaset çöplüğümü?
buna 24 Haziranda bu vatanın gerçek sahipleri sağduyulu akıl sahibi vatandaşlarımız verecektir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-19 08:10:45 @GELE ME

kahraman çavuşun oğlu sana hiç yakışıyormu masal ,hikaye anlatmak 15 gündür çukurcada derecikte ne oluyor sen önce onu açıkla adamlar kandile misilleme burda profesyonel askerlerimizi öldürüyor bunun üzerine odaklanın kahraman paşalarımız,akılı kaldıysa kurmaylarımız bu işe yoğunlaşsın baş komutanve oğluda harekat merkezinde yönetsin bu olayları oradan selfide çekebilir farkmaz yani.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bırak bunuda 2018-06-19 00:18:48

S400 leri alamıyosunuz bu belli oldo abd izin vermiyor peki on defa erdogan biz kapora verdik dedi a400 ler icin o kaparolar ne oldu onu anlat sen

Avatar
igrenc suratli 2018-06-19 00:53:38

bataklikligin kurumasi icin senin o camur beynin kurutulmasi gerek

Avatar
Firat 2018-06-19 01:28:00

Sirada reiz ve sen varsin gibi geliyor çavus.

Avatar
bop esbaskani 2018-06-19 01:52:53

gorevini yapiyor

Avatar
. 2018-06-19 01:52:24

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Avatar
Oy yatırımı yap bakan kel bakan.. 2018-06-19 03:50:34

Bence bunlar planlı...Seçime güller kala kandili vurmak..minbiçi seçime 4 gun kala abd ile anlasip pyd den arındırma. ..ye akp seçime 4 gül kala ayarlatti minbiçi yada abd ile kili bir itiraf yaptı akp...soru şu abd neden akp nin seçimleri kazanmasını istiyor...menfaştı nedir ABDnin akp ve RTE nin Türkiyeyi yönetmesi neden istiyor. ..istemiyor olsaydı minbiç olayını seçimlerden sonraya bırakmaz miydi...Sayın disislati bakani abd yi kekledik sanmasin bence abde keklenecek bir ülke değil bence...bana göre düşüncem bu ..sizin ne dir bilemem..

Avatar
Abd mi! 2018-06-19 03:54:53

Sayin bakan seçime günler kala neden abd minbiçte turk güçlerine yol verdi..!
Neden abd seçim sonucunu beklemedi...
Ne tavırlar verildi...
Ve neden seçimi kazanmanın için bu desteği verdi...?...secimlerden 1 gün sonradı olamazmiyfi...bence bu işte bir iş var...!..