banner87

Bakan Çavuşoğlu'ndan ABD'ye YPG tepkisi!

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'nin Suriye-Türkiye sınırındaki terör örgütü PKK uzantısı YPG militanlarından oluşan bir birime destek vereceğini açıklamasının ardından çok sert açıklamalarda bulundu. Çavuşoğlu, "ABD sözünü tutmadı güvenilir değil" derken yarın ABD'li mevkidaşı Tillerson ile görüşeceğini dile getirdi.

Bakan Çavuşoğlu'ndan ABD'ye YPG tepkisi!

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'nin Suriye-Türkiye sınırındaki terör örgütü PKK uzantısı YPG militanlarından oluşan bir birime destek vereceğini açıklamasının ardından çok sert açıklamalarda bulundu. Çavuşoğlu, "ABD sözünü tutmadı güvenilir değil" derken yarın ABD'li mevkidaşı Tillerson ile görüşeceğini dile getirdi.

15 Ocak 2018 Pazartesi 21:51
Bakan Çavuşoğlu'ndan ABD'ye YPG tepkisi!

ABD’nin dün yaptığı skandal açıklamanın ardından Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu açıklamalarda bulundu. Çavuşoğlu, sınıra yaklaşık 30.000 terör örgütü PKK’nın Suriye uzantısı YPG’linin konuşlandırılacağının açıklanmasının ardından çok sert konuştu.

Çavuşoğlu, “ABD sözünü tutmadı güvenilir değil. PKK ile nasıl mücadele ettiysek onlarla da ederiz. Yarın ABD Dışişleri Bakanı Tillerson ile görüşeceğim. ABD koalisyon adına karar alamaz. Rakka’da bize verilen sözler tutulmadı” dedi.

Çavuşoğlu, “ABD’nin artık net bir karar alıp tavır koyması lazım” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.01.2018 01:27
Anahtar Kelimeler:
Mevlüt Çavuşoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akagündüz 2018-01-15 23:19:12

Son 15 yılda Akp nin yaptıklarını unutup Suriye iç sorununa burnumuzu sokamamız isteniyor...Şimdiye kadar işidi destekledi akp işid sahadan silindi şimdi de El Nusranın adı değişmiş Fetih ordusunun hamiliğini Akp yapıyor bütün toplumada yaptırmaya çalışıyor..ABD senin müttefikin Rusyada müttefiğin ama demek ki Dünya senin gibi düşünmüyor..Bu Kürt düşmanlığı nereden geliyor..Hani Esad katildi şimdi "dost" oldu yeniden herhalde..kim dost kim düşman Akp karıştırıyor bizim yani halkında kafasını karıştırmak istiyor Akp savunmasını "Vatan savunmasını" diye açıklamaları yokmu? Çok çirkin poilitka.

Avatar
001 2018-01-16 01:36:21

bu adamı hiççç sevmiyorum

Avatar
köylü 2018-01-15 22:38:39

şeriatçılar kürt düşmanı kesilmişler kürtleri suriyede temizleyecekler osmanlı şeriatçıları kürtlerin bir devleti olacak diye korkudan ne yapacaklarını şaşırmışlar kürtlere düşman kesilmişler osmanlı şeriatçılarının patronu suriyede yapılacak olnlara kara veriyor şeriatçıları cumhurbaşkanıda uyguluyor patron suriyede kürtlerin önünü kesmek için cumhuriyetimizi şeriatçılara yıktırdılar türkiyeyi iç savaşa götürecekler

Misafir Avatar
hala sayed 2018-01-16 08:09:46 @köylü

keşke kürt kardeşlerimiz olsa yahudi ve ermeniler yerleşecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-16 01:02:55 @köylü

☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gurbetçi 2018-01-15 23:16:21

Lan sizin gibi siyasetçinin ta sülalesini ne edeyim daha taraf belli etsin diyor lan gsvat adamla 30 000 bin çakal eğitiyor silah veriyor her türlü tezgahı kurup arkamızdan vuruyor sen hala tafrafını belli etsin diye silik bir açıklama ediyorsun böyle çapsız dış işleri bakan olursa vay halimize

Avatar
SAYIN DISISLERI BAKAN NI 2018-01-16 00:03:32

cavusoglu amerika senin cavusluk rutbelerini sokup dumduzogluer yapacakmis
amerika sizi nasil ikdidara getirdiyse oylede goturur arada kalan bir halklar zulumunuzu cekiyoruz turkiyeyi yok etirmeyin amerikANIN BIR EMISI BIZ 80 MILYONU BIR SAATE OLDURUR ATOM BOMBASI DOLU GEMILER AKKILI OLL

Avatar
Okur 2018-01-15 23:02:13

Hala bölgede kaos olur diyor,sakamisiniz be arkadaşım,ve siz bu görevi yapıyorsunuz hani şu Amerika'nın da düşündüğü BOP eş başkanlığı, dur kızma ben değil sn Cumhurbaşkanı diyor ben BOP başkanının diye,oda yetmiyor ve biz bu görevi yapıyoruz diyor,bir yere kacamassiniz internet yutub sizi sobeledi..sobeeee yakalandiniz..

Misafir Avatar
akp li vekil de gorevi anlatiyor 2018-01-16 00:32:00 @Okur

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP ADIM ADIM İŞLİYOR! 2018-01-16 00:30:11 @Okur

buyuk ortadogu projesi devam ediyor ta yeni dunya duzeni kurulasiya kadar

Beğenmedim! (0)
Avatar
tuncay 2018-01-16 03:48:47

sahde kabadayilar olurya aynen öyle sen abd nin karsinda barinamazsin hangi gücle anlasmakdan taviz vermekden baska caren yok .aslinda iki süpergüc süriyeyi parcaladilar Irani türkiyeside ne yazikiki parcada pay isterler .süriye rejimi rusyanin kölesi olmus .türkiyede rusyasi abd si arasinda gidit geliyor yaziklar olsun .

Avatar
yurt mert 2018-01-16 03:48:58

tüh tüh gene kandırılmışlar geldi gidiyorlar hergün aynı söylem kandırıldıl aldatıldık yalan söylemişler cok safmışız iyi niyet kurbanıyız biz onları iyi sandık Allah topunuzun belasını versin hırsızoglu hırsızlar