banner87

Bakan Kurtulmuş: Şehit olarak göçmeyi nasip etmesi için dua ediyorum

Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş, "Bizlere de Cenab-ı Allah, hayatımızı şehit olarak bitirerek, bu dünyadan şehit olarak göçmeyi nasip etmesi için dua ediyorum" dedi.

Bakan Kurtulmuş: Şehit olarak göçmeyi nasip etmesi için dua ediyorum

Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş, "Bizlere de Cenab-ı Allah, hayatımızı şehit olarak bitirerek, bu dünyadan şehit olarak göçmeyi nasip etmesi için dua ediyorum" dedi.

15 Şubat 2018 Perşembe 01:11
Bakan Kurtulmuş: Şehit olarak göçmeyi nasip etmesi için dua ediyorum

Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş, Haliç Kongre Merkezi'nde konuştu.

Afrin'e ilişkin açıklamalarda bulunan Kurtulmuş, "Afrin'de mücadele eden bütün Mehmetçiklerimize Cenabı Allah'ın görünmez ordularıyla yardım etmesini diliyorum. Allah ordumuzu, milletimizi muzaffer kılsın. Afrin hadisesinde şehit düşen bütün kardeşlerimize yürekten rahmet diliyor, Cenab-ı Allah'tan bütün şehitlerimizi cennette Hazreti Hamza ve Hazreti Hüseyin efendimizle birlikte haşretmesini temenni ediyorum" dedi.

Kurtulmuş, "Bizlere de Cenabı Allah, hayatımızı şehit olarak bitirerek, bu dünyadan şehit olarak göçmeyi nasip etmesi için dua ediyorum" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Numan KurtulmuşşehitBakan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nazim 2018-02-15 02:01:04

sabah aksam gunde 10 tablet propaganda- hemde damardan. Git o zaman savasa - hem de en onde savas .

Misafir Avatar
gunde 600 bin dolar mis akp ye oy yok 2018-02-22 02:09:28 @nazim

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp ye oy yok oylarimiz chp ye 2018-02-22 01:58:25 @nazim

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyalet sistemi 2018-02-22 00:47:29 @nazim

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2023 ve Başkanlık Sistemi 2018-02-22 00:43:32 @nazim

https://www.youtube.com/watch?v=P6W1iJxC--0

Beğenmedim! (0)
Avatar
nazim 2018-02-15 02:00:14

Dua etmeye gerek yok. git on safhalarda savas.

Misafir Avatar
Ossman 2018-02-15 11:45:17 @nazim

Bu dingeller Allah'a inanmiyorki sehitlige inansinlar. Allah'a inanan hirsizlik yapar devleti soyar, yetimin hakkini yermi? Yaptiklari tek sey PROPAGANDA, amaclari garibanin cocuklarini dolmusa getirip , savasa karsi olanlara baski uygulamak. Hepsinin cocuklari yegenleri asker kacagi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Esen Gul 2018-02-15 02:28:13

ALLAH KIMSEYI KUDURMUSUN DURUMUNA DUSURMESIN..HAS PARTI OLDU HASH HASH-PARTI.HARUN GIBI GELDILER, KARUN OLDULAR.DIYORDU.SIMDI ISE AKP,NIN SALYALARIY,LA BESLENIYOR...UTANMADAN (_SEHITLIK-)-TEN BAHSEDIYOR.

Avatar
er meydani 2018-02-15 02:47:20

neden afrinde degil de mansetlerdesin? Algi operasyonu yapma serefsizin önde gideni. hadi bakalim seni menbicte manset olmayi bekliyoruz.

Avatar
gele me 2018-02-15 02:02:00

Git lan ne bekliyorsun Allahin nasibini bekleme al silahi en ön cephede git elini tutanmi var ankarada durupta inanmadigin ALLAHIN nasibini bekleme yürü yürü benim önüme ver önce sen sehit ol Allah sana nasip etsin ben SEHITLIGE INANMADIGIM ICIN SONRA bana nasip etsin

Misafir Avatar
Ossman 2018-02-15 11:55:56 @gele me

Sana helal olsun dogru bildiklerini cekinmeden yaziyorsun. Sehitlik uydurma , garibanin cocuklarini kendi cikarlari icin cikardiklari savaslara göndermek icin. Hakikaten sehitlik olsa yukaridaki dingiller önce kendi cocuklarini gönderir gariban cocuklarina sira vermezler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zaten.Allah ....cevap 2018-02-15 11:41:19 @gele me

"Allah yolunda savaşırken öldürülen kişiler sehitdir! " tayyipin ve davutoglunun sebep oldugu savasda öldürülenler icin gecerli degildir. Cünki onlar Allah icin savasmiyorlar.
Sehitlik mertebesi diye bir sey yok safsatadir.Gariban cocuklarini kandirip kendi cikarlari icin savasa gönderenlerin uydurmasidir. Ktapda yaziyormus birisi de yarin bir kitap yazar böyle bir sey yok derse ne olacak. Hepsi uydurma. Sen hakikaten inaniyorsan buyur önden git ben sirami sana hediye ediyorum, yanina bütün aileni de al git.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zaten Allah ne sana nede ona şehitlik nasip etmez. 2018-02-15 10:49:23 @gele me

şehitliğe inanmıyorsan imanın yok demektir..ayetle sabittir..evvelki sözün iyi ancak sonra çı......p batırmışsın..keşiş.

Beğenmedim! (9)
Avatar
İlteber 2018-02-15 02:08:36

Palavrayı bırak numoş sen erbakanı menfaat için bıraktın kendi kurduğun partiyi erdoğana katılmak için bıraktın :)

Avatar
texas 2018-02-20 00:40:22

anamın hangi keranede çalıştığını unuttum bilen varsa söylesin hihi

Avatar