Bakan Soylu: UBER korsan taşımacılıktır

Taksicilerin sorunlarını dinleyen Bakan Soylu açıklamalarda bulundu. UBER'e değinen Soylu, "UBER yetkisiz taşımacılıktır, yani korsan taşımacılıktır" dedi.

Bakan Soylu: UBER korsan taşımacılıktır

Taksicilerin sorunlarını dinleyen Bakan Soylu açıklamalarda bulundu. UBER'e değinen Soylu, "UBER yetkisiz taşımacılıktır, yani korsan taşımacılıktır" dedi.

02 Haziran 2018 Cumartesi 20:31
Bakan Soylu: UBER korsan taşımacılıktır

“Burası bir hukuk devletidir” diyen Soylu, “Devlet tarafından kendilerine taşımacılık adına bir yetki verilmemiştir. Alınan yetki, D2 yetkisi ile turizm taşıma yetkisidir. Kanunlarımıza uygun bir şekilde taksicilik yapan bir kuruluşun komisyon alması yasaktır. Vergisi benim ülkeme verilmemektedir. Devlet vergisiz çalışan, yetkisiz çalışan, korsan çalışan bir süreci devam ettirirse kusur işlemiş olur” dedi.

Taksicilerden de isteği olduğunu belirten Bakan Soylu, “Bütün bunları değerlendirirken başka bir şeyin daha altını çizmek zorundayız İstanbul taksicisi vatandaşımıza en iyi hizmeti vermekle mükelleftir. İstanbul’un tüm taksicileri öyle bir örnek olsun ki Avrupa’da ve dünyada örnek gösterilsin” diye konuştu.  

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ha uber taksi korsanlıgı 2018-06-02 20:46:47

ha oy çalma korsanlıgı .defolup gidin tamam

Misafir Avatar
erol 2018-06-03 02:28:03 @ha uber taksi korsanlıgı

amk keli hukuk devletiymiş hasssktir lan ordan pic hukukmu bıraktınız ülkede o.ç ları sizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yalancinin basi kelos 2018-06-02 22:44:43 @ha uber taksi korsanlıgı

hjangi ulkeden bahs ediyorsun bu ulke bir copluye donderdiniz ne demokrasisi fasizmin cihatcinin demokrasisimi olur uber taksi dunyanin her yerinde her devletinde vardir korsan deiller halka ucuz tasimacilik yapiyorlar uc kagitcilik yok kaca nereye gitiyini rahatlikla onceden biliyorsun koresan sizsiniz rant pesindesiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİZİN GİBİ KALİTELİ HIRSIZ 2018-06-02 21:01:47 @ha uber taksi korsanlıgı

OROSPU ÇOCUKLARI VARKEN OYLAR DA ÇALINIR.FABRİKALARDA SATILIR,BU KALİTE ÇOK ÇEŞİTLİ MENİDEN KAYNAKLANIYOR.HERKES OROSPU ÇOCUGU OLAMAZ DİMİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçimlerde partiniz yarrağı yedikçe 2018-06-02 20:53:34 @ha uber taksi korsanlıgı

oylar çalındı diye zırlıyorsunuz ibineler... sandıkların başında her partiden müşahit var nasıl çalınıyor? Oylamanın açıktan tasnifin gizli yapıldığı cehape dönemi seçimleriyle mi karıştırıyorsunuz ne yapıyorsunuz

Beğenmedim! (7)
Avatar
ertunc 2018-06-02 20:50:57

simdiye kadar neden izin verdiniz secimde oy avciligi yapmayin secimden sonra kasikla verdiginizi kepceyle alacaksiniz bunuda milletimiz bilsin .

Misafir Avatar
İBNCE bir şeyler sallıyor 2018-06-02 20:55:20 @ertunc

Siz de adam aday olmuş tabii vaatte bulunacak gibi zırvalıyorsunuz (ki kendisi hem tarafsız cumhurbaşkanı, sadece onay makamı olacak, eski sistemi getireceğiz diyor hem de başbakan olacakmış gibi sallıyor) söz konusu ak parti olunca "seçim dönemi gelince mi böyle oldu" iki yüzlü alçak sahtekarlar sizi

Beğenmedim! (4)
Avatar
Okur 2018-06-02 20:54:57

İyide sayın bakan hukuk devletinde kizdiginiz kişi için kırın bacaklarını diyemezsiniz,ancak kanunların izin verdiği şekilde ceza verebilirsiniz hatırladiniz mı?bir kanun sever oldunuz ki sorma ,bizde yedik.

Misafir Avatar
sizin cehape kazara bi seçlise o zaman görün 2018-06-02 20:56:45 @Okur

diktatörlüğü. daha parti içinde bile demokrasi yok, ülkeyi atatürk dönemi ismet inönü dönemi gibi diktatörlüğe çevirmeye kalkarlar amına koduklarım

Beğenmedim! (6)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 20:59:35

16 senedir dinliyoruz sizleri. Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp gömün gitsin sandığa

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 20:57:52

Damat ile mecliste koltuk kapmaca oynayan, küsünce istifasını cebinde taşıyan, partisini yüz üstü bırakan, donunu bile parti masrafı olarak gösteren, parti başkanı iken feto'ya övgüler yağdıran, parti başkanı iken kutsanmış adama sektiren şimdi çıkmış konuşuyor Adam konuşmadan önce bir kez aynaya bakıp ben kimim der. Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp yi gömün gitsin sandığa.

Avatar
Okur 2018-06-02 20:58:50

Madem korsan taşımacılık ise bu kadar sure niye izin verdiniz,niye göz yumdunuz, aynı Feto'ye göz yumdugunuz gibi..at bunuda Kılıçdaroğlu nun uzerine çık işin içinden,ama Kılıçdaroğlu size öyle bir gol attiki tam 90 na taktı meğer İNC eleyip sık dokumus

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-02 21:26:53

KENDI SÖYLEDIĞINE ACABA KENDI INANIYORMU.BU UBER PROBLEMI YENI BIR OLAY DEĞİL.ON SENENIN SORUNU.YENI BIR ŞEY GIBI SUNMANIN ALEMİ YOK. DÜRÜST OL.

Avatar
Unal 2018-06-02 21:53:43

SIZ ULUSLARARASI EKONOMIK ORGANIZASYONLARI ULKEYE SOKMA SONRADA DIYAR DIYAR DOLAR DILEN YABANCI SERMAYE NIYE GELMIYOR DE