Bakan Tüfenkci'den düşen helikoptere ilişkin flaş açıklama

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, ATAK tipi helikopterin kırıma uğrayarak iki askerin hayatını kaybetmesine ilişkin "Asla ve asla şehitlerimizin kanını yerde bırakmayacağız. Bir verirsek bin alırız" dedi

Bakan Tüfenkci'den düşen helikoptere ilişkin flaş açıklama

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, ATAK tipi helikopterin kırıma uğrayarak iki askerin hayatını kaybetmesine ilişkin "Asla ve asla şehitlerimizin kanını yerde bırakmayacağız. Bir verirsek bin alırız" dedi

10 Şubat 2018 Cumartesi 19:55
Bakan Tüfenkci'den düşen helikoptere ilişkin flaş açıklama
banner1

Tüfenkci, resmi ziyaret kapsamında bulunduğu Çin’in başkenti Pekin'de, Zeytin Dalı Harekatı kapsamında düşen helikopterde 2 askerin hayatını kaybetmesine verilmesine değerlendirmede bulundu.'

''ELBETTE ŞEHİTLERİMİZ OLUYOR''

Türkiye, Afrin'de terörü bitirme adına önemli operasyonlar yapıyor. Bu kapsamda elbette şehitlerimiz de oluyor" diyen Tüfenkci, şehitlere Allah'tan rahmet diledi.  
Tüfenkci, "Bütün dünya şunu bilmelidir ki sınırımızda bir terör koridoru oluşturulmasına izin vermeyiz. Suriye'nin toprak bütünlüğünden yana olduğumuzu da defalarca ifade ettik. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere hükümet olarak birçok kez defalarca uyarmamıza rağmen sözün bittiği yerde bu operasyonlara başladık" diye konuştu."Şehitler vermemize rağmen netice alana kadar geri adım atmayacağız” ifadesini kullanan Tüfenkci, “Asla ve asla şehitlerimizin kanını yerde bırakmayacağız. Bir verirsek bin alırız." ifadesini kullandı.Tüfenkci, "En kısa sürede orada barışı sağladıktan sonra, terör örgütleri tarafından iradeleri gasp edilen Afrinlileri özgürlüğe kavuşturduktan sonra topraklarımıza geri döneceğiz." dedi.Türkiye'de 3.5 milyona yakın Suriyeli mültecinin yaşadığını anımsatan Tüfenkci, "Bu insanların tekrar kendi topraklarına dönebilmesi için oraları terör örgütlerinden kurtarmamız lazım. Biz de bu niyetle söz konusu operasyonları gerçekleştiriyoruz" ifadeleriyle sözlerini noktaladı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.02.2018 20:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2018-02-10 20:13:21

biz lisede okurkene kavgadan bi nevi firtmak bi nevi o ani gecistirmek icin cikisda goruselim derdik simdide cikisda afrine gideriz diyorlar garip geldi savasi dalgaya magazine almak uzuyor insani

Avatar
Okur 2018-02-10 22:34:52

Bugün bende mi yoksa klavyede mi aksilik var anlayamadim,cumhuriyet ve demokrasi düşerken,benim devrik ve düşük cümlelerle düşüncelerimi yazmam belki hoş karşılanabilir ama; karsilanmamali,cumhuriyeti ve demokrasiyi de aynı umursamazlikl

Avatar
Okur 2018-02-10 22:50:08

Demokrasi ve cumhuriyet'te aynı umursamazlikl bugünkü duruma düştü

Avatar
Darbe olduğunda asrin lideri ne dedi,darbe Allah'ın lütfudur dedi 2018-02-10 22:04:39

Benim gibi eğitim seviyesi yetersiz,dini eğitimi sinirli bir kisi olarak ,anlamakta zorluk çekiyorum,sizler sürekli şehit olmanın ne kadar kutsal ve yüce değer olduğunu söylüyor bir nevi insanları yonlendiriyorsunuz,dedim ya anlamadığım nokta su!!!siz veya aile fertleriniz neden hep bu kutsal değerden mahrum oluyorsunuz?diyanete sorasim geliyor,eyyy diyanet Allah bunları da şehit etsin dileğinde bulunmak caiz mi değil mi? Sn Cumhurbaşkanı dahi ne mutlu Sehit olana dedi ,bize ne demek düşer.dedim ya benim cumhurbaşkanı gibi üniversite diplomam yok,nede BOP esbaskaniyim,sıradan bir cumhur işte. Evet cumhuriyeti hazır olarak bulduk,ama bunlar kanla yıkmaya çalışıyor.......korkma ,cumhuriyeti demokrasiyi,yikamayacaklar çünkü sonunda onlarda o istasyona alışacak muhtaç olacaklar( yenikapida kocaman Atatürk resmine muhtaç oldukları gibi) bilmedikleri sey bindikleri ve ineceklerini zannettikleri tramvayın iki istasyonu var; bu tramvay demokrasi durağından kalkar ve duracağı son durak yine demokrasi duragidir anlayacaginiz sizi yine kandirdilar

Avatar
Okur 2018-02-10 22:27:35

İsim yerine yanlışlıkla yorumu yazdim,darbeye sevinen cumhurbaşkanı ,yorumu çıkmış....vay efendim sen niye sürekli cumhurbaşkanını eleştiriyordu? Üniversite mezunu cumhurbaşkanı dururken,ya kimi eleştirdim!!hem bizim yerli ve milli atasözünün vardır meyve veren ağaç taslanır diye( milliyetçiliği ayaklar altına alan ,demokratik ezilmiş halk milliyetciligini kafatasçı milliyetçilikle karıştıran bunu tabiiki anlayamaz) evet meyve veren ağaç taslanır ki meyveler düşüşünde yiyelim diye,bu ağacında ayva agaci olduğunu düşünün taslayinda ayvayi yiyin.

Misafir Avatar
desene ayvayi yedik 2018-02-11 03:43:38 @Okur

vah ki vah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hihihi 2018-02-11 03:43:09 @Okur

hihihi

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakan 2018-02-11 02:50:55

bu bilgisayar oyunumu illaki sehitler olacak bilgisayar oyununda bile kac can gidiyor onemli olan ne icin savastigin burasi apacik belli vatanimiza hain Eller uzanmis ulkeyi yok Edip parcalamak istiyorlar biz turk oglu turku gerekirse bu vatan millet icin bin parcaya bolunuruzde vatanimiza zarar getirmeyiz bunu sapsal beyinlerinize sokun

Misafir Avatar
savas i sehitlerimizi 2018-02-11 03:40:11 @hakan

bilgisayar oynuna benzetmen cok ahlaksizca

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKIF 2018-02-11 02:53:18

HAKAN YANINDAYIM KOCUM OLAY VATANSA GERISI TEFERRUATTIR ATATURKUMUZDE BOYLE DIYOR ONUN ATALARI OSMANLIDA OYLE DIYORDU ONDAN SONRAKILERDE OYLE DIYECEK HAKAN YALNIZ KUFURLU YAZI YAZMA TM KARDESIM

Misafir Avatar
hakan senin siam ikizin diger yarin 2018-02-11 03:44:26 @AKIF

olmasin ??

Beğenmedim! (0)