Bakan: Uçağınız olabilir ama buzdolabı boşsa bunların hepsi boştur

Tarımın savunma sanayisinden daha önemli olduğunu vurgulayan Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, "Uçaklarınız, roketleriniz olabilir, teknolojiniz çok yüksek olabilir ama buzdolabı boşsa bunların hepsi boştur. O yüzden buzdolabının mutlaka dolu olması lazım" dedi.

Bakan: Uçağınız olabilir ama buzdolabı boşsa bunların hepsi boştur

Tarımın savunma sanayisinden daha önemli olduğunu vurgulayan Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, "Uçaklarınız, roketleriniz olabilir, teknolojiniz çok yüksek olabilir ama buzdolabı boşsa bunların hepsi boştur. O yüzden buzdolabının mutlaka dolu olması lazım" dedi.

01 Mart 2019 Cuma 09:56
Bakan: Uçağınız olabilir ama buzdolabı boşsa bunların hepsi boştur

Düzce'de Kültür Merkezi'nde düzenlenen Tarım ve Orman Sektörü Değerlendirme Toplantısı'nda konuşan Pakdemirli, Düzcelilere Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamını getirdiğini söyledi. Pakdemirli, parlamenter sistemden Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemine geçildiğini ve bu sisteme geçerken "Halka daha iyi hizmet edeceğiz" dediklerini belirtti.

"Artık toprak ve suyu birlikte yönetiyoruz" diyen Pakdemirli, "Tarım ve orman bir arada. Toprak ve suyu bir arada yönetmek, bize şu özelliği veriyor; geçmişte biz hep barajı yaptık, sulamalarını yapmadık. Sulamalarını yaptık, barajlar eksik kaldı ve doğru bir planlama yapamadık. Şimdi toprak ve suyun bir araya gelmesi son derece önemliydi." ifadelerini kullandı. Bazı televizyon kanallarında Türkiye'nin tarımda kötü durumda olduğunun gösterildiğini anlatan Pakdemirli, "Avrupa'da tarımsal hasılada birinciyiz, dünyada tarımsal hasılada yedinciyiz ama toprak kaynaklarımıza baktığımız zaman, yani bir tarlamız var, orada da 17'nciyiz. Komşularımıza, tüm dünyadaki sıralamaya göre 17'nciyiz. 17. olmamıza rağmen 7. sıraya gelmişiz. Bu bir başarı mıdır? Başarıdır. Bu başarı kimin başarısı, bu başarı devletin başarısı değil, bu başarı sizlerin başarısıdır" diye konuştu.

'BUZDOLABININ MUTLAKA DOLU OLMASI LAZIM'

Tarımın savunma sanayisinden daha önemli olduğuna işaret eden Bakan Pakdemirli, "Uçaklarınız, roketleriniz olabilir, teknolojiniz çok yüksek olabilir ama buzdolabı boşsa bunların hepsi boştur. O yüzden buzdolabının mutlaka dolu olması lazım." değerlendirmesinde bulundu. Pakdemirli, fındık destekleme ödemelerini öne çektiklerini aktararak, "Mart ayının içerisinde de yaklaşık 70 milyon liraya yakın fındıkta alan bazlı gelir desteği ödeyeceğiz, bu hayırlı, uğurlu olsun. Fındıkta verim ve kaliteden düşmüş bahçeleri yenileme çalışmasını da gündemimize aldık. Böylece fındık bahçelerinde inşallah dekarda 200 kilogram ve üzerinde verim almayı hedefliyoruz" diye konuştu.

Son Güncelleme: 01.03.2019 10:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nazlı,,VE arkadaşları. 2019-03-01 10:19:37

aç tokun tok ta açın halinden anlamaz..
mercedeslerde keyyf ediyorsunuz..zannediyorsunuzki garibanlarda Ferrari,ye biniyor..millet aç..siz tok.
bizden size oy yok..hihihihihiii
babamden 50 lira istedim..babam dedi kızım valla cebimde 39 lira var.
30 lira sana 9 lira bana..
kıymadım babamın cebinde 9 lira kalsın diye.almadım..
açız aç..ey %10 bize % 49 size..helal mı ev kiramız 200 lira arttı..emlakçılar her tarafı mahvediyor..emlakçıları kaapat...hükümet..milleti sağıyorlar..SAĞMAL İNEĞİ GİBİ.

Misafir Avatar
CHP nin aynası BURADA 2019-03-01 14:20:49 @Nazlı,,VE arkadaşları.

Bu gün İstanbulun en engin belediyelerinden olan ŞİŞLİ belediyesi işçilerinin maaşlarını ödeyemiyor. Zaten maaşları düşük zamlar çok düşük tutulmuş birde onu bile ödeyemiyorlar. bu Şişlinin geliri nereye gitti? Bu chp bu durumda Türkiyeyi idaremi edecekmiş? aman amannn. ALLAH korusun

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-03-01 12:05:07 @Nazlı,,VE arkadaşları.

Simdi tam anlamadim bu bakan dangalagainin dedigini iyi birseymi demis Yani kendi Partisi 17 yildir basta ve buydolaplari bos ama altinizdaki her aracin fiyati yarim milyonun altinda degil senin liderin yaninda calisan danisman kilikli ibne ve orospular yagli maaslari alip instagramda jöleli maskeli resimlerle poz veriyor ,oglu amerikada ne ise yarayacaksa Muhammed alinin malikanesini Turgev adina aliyor damadi guya insansiz hava araclari uretiyor ve turk ordusuna tanesini 35 milyon eurodan veriyor tuzu kuru ibneler ,simdi efendim buzdolabi bossa tabiki bos godos herif siz hala ya Allah ,insAllah, elhamdulilah,massalah deyip bizi bu arap masallariyla uyutmaya calisin ,yemezler lan it herifler siktirip gideceksiniz sizden korkan sizden daha göttur bulun hakime savciya verin bizi ceza verecek savciyida sizide hakimide sikim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP DEN NEDEN İSTİFA ETMELİYİZ? 2019-03-01 10:34:55 @Nazlı,,VE arkadaşları.

İSTİFA EDİN . işte sebebi: Bu gün İstanbulun en engin belediyelerinden olan ŞİŞLİ belediyesi işçilerinin maaşlarını ödeyemiyor. Zaten maaşları düşük zamlar çok düşük tutulmuş birde onu bile ödeyemiyorlar. bu Şişlinin geliri nereye gitti? Bu chp bu durumda Türkiyeyi idaremi edecekmiş? aman amannn. ALLAH korusun.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
uçak ve buzdolabı. zıvalamış cahil herif 2019-03-01 10:30:34 @Nazlı,,VE arkadaşları.

Türkiyede hiç kimsenin buzdolabı boş değil be aciz be zavallı. boş olan senin kalbin, boş olan senin beynin, boş olan senin karekterin. zevzek herif.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Doğru Söyler 2019-03-01 11:48:49

Üstelik sizler gibi kafaları boş olanlar ülkeyi yönetirse, başımıza gelmedik iş kalmaz

Avatar
ev sahipleri ve emlakçılar..avantacı..haramcı.. 2019-03-01 10:22:49

eMLAKÇILARIN ALLAH HAKINDAN GELSİN..bir ev örnek....100 lira kira ise bu evi 600 liraya çıkarıyorlar.amaç kira üzerinden avanta almak
ev sahipleride öyle..100 liralık evi 500 lirayaya veriyorlar..cehennem yerleri olsun bütün ev sahiplerinin amin.
zalimdirler..merhamet yoktur..2000 liranın % 50,sinden fazlası ev sahibinin cebine giriyor..yani kiracı ev sahibine çalışıyor..30 gün..lanet olsun

Avatar
köylü 2019-03-01 14:15:13

adama helal olsun osmanlı ve arap artıklarına ata sözü gibi cümle kurmuş arap osmanlı artıkları şimdi silahlanmaya büyük çaba sarfediyorlar mhp nin osmanlı artıkları suriyede bir avuç kürdün peşine düşmüşler

Avatar