banner87

Bakan Zeybekci: Devam inşallah diyoruz

Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, 24 Haziran seçimleri için açıklanan milletvekilliği listelerinde isminin olmamasıyla ilgili, “Hayırlı olur inşallah, bizim sloganımız biliyorsunuz ‘devam’ inşallah” dedi.

Bakan Zeybekci: Devam inşallah diyoruz

Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, 24 Haziran seçimleri için açıklanan milletvekilliği listelerinde isminin olmamasıyla ilgili, “Hayırlı olur inşallah, bizim sloganımız biliyorsunuz ‘devam’ inşallah” dedi.

22 Mayıs 2018 Salı 23:14
Bakan Zeybekci: Devam inşallah diyoruz

Bakan Zeybekci, çeşitli temaslarda bulunmak üzere memleketi Denizli'ye geldi. Bakan Zeybekci, Pamukkale ilçesinde 15 Mayıs Mahallesi sakinlerine verilen iftar yemeğine katılarak ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırılan 15 Mayıs Katlı Otoparkın açılış törenine katıldı.

Bakan Zeybekci, iftara katılanların masalarını dolaşarak vatandaşlarla sohbet ederek, hayırlı Ramazan geçirmeleri temennisinde bulundu. Vali Hasan Karahan ile birlikte protokol üyelerinin de katıldığı tören sonrası Bakan Zeybekci, gazetecilerin sorularını yanıtladı. AK Parti'nin 24 Haziran seçimleri dolayısı ile Denizli için açıklanan milletvekilliği listesine değinen Bakan Zeybekci, “Öncelikle bütün Türkiye'deki AK Parti ve diğer tüm partilerin adaylarına hayırlı olsun. Ama öncelikle Denizli'de ki milletvekili adaylarımıza hayırlı uğurlu olsun. İnşallah 24 Haziran da gerçek iradenin sahibi, milletin iradesinin tecellisi ile Denizli yine bu seçimlerden AK Parti olarak başarı ile çıkacağız. Denizli olarak da bundan sonraki hizmet döneminde de yeni arkadaşlarımız ile 2 tane milletvekilimiz görevlerine inşallah devam edecek onun dışındaki 6 arkadaşımızda yeni arkadaşlarımız. Onlarla beraber yenilenmiş, güçlenmiş bir kadro ile inşallah 24 Haziranda seçimlerinde Denizli AK Parti olarak çalışmalarımızı taçlandıracağız” dedi.

Bakan Zeybekci ardından gazetecilerin, “Sizinle ilgili başka bir tasarruf mu var, listede yer almamanız siyasi takstiksel bir hamlemi?” sorusuna, “Hayırlı olur inşallah, bizim sloganımız biliyorsunuz ‘devam' inşallah” yanıtını verdi.

Öte yandan, katlı otopark Bakan Zeybekci ve protokol üyeleri tarafından dualar eşliğinde hizmete açıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 23:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
leman 2018-05-22 23:29:42

sizi gördügüm zaman esad gözümüzde bir melek olarak gözüküyor

Misafir Avatar
yalancilar 2018-05-23 11:55:46 @leman

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, çam ağaçlarına bakarak kış nasıl geçer diye zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Mutluyduk. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Katiller ***++ 2018-05-23 11:28:58 @leman

Simdide internet vasitasi ile yorum yaziyorsun !!!! Allah akil versin güzel bir sey yazdigini düsünüp, kopyala yapistir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katiller 2018-05-23 09:43:18 @leman

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, çam ağaçlarına bakarak kış nasıl geçecek diye zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı en garanti korunaklı yeriniz kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu adamların yalan söyleme 2018-05-23 08:27:22 @leman

hastalıgına tutulma sebebi nedir,PARA VE SALAK KİŞİLERİN çogunlugu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-23 00:29:03 @leman

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMIK KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK akp imf ye borcu odedik diye ovunuyor bununla ovunulurmu satilan fabrikalar bankalar limanlardan elde edilen 70 milyar dolar imf ye odenen borcumuz 23 milyar dolar degilmiydi peki diger bankalara olan borcumuz ne kadar 400 milyar dolar uzeri ... suriyeli multecilere 40 milyar dolar civari para harcandi pess

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-05-23 00:34:16

Devam dedikleri, soygun düzeni!

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 23:43:40

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.66 ...16 senede istikrari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Avatar
Ahmet 2018-05-22 23:29:41

Tamam, tamam yeter sayın bakan tamamdır.

Avatar
Rasim Yigitli 2018-05-22 23:38:01

Gelmis gecmis kalitesi en düsük Ekonomi Bakani, zaten Bakanlik falan yaptigi yok, yukardaki diplomasi sahte sahis bu Bakanciklar adina her türlü karari veriyor, bunlar da ekmek elden su gölden milletin sirtindan sefa sürüyorlar

Avatar
Ahmet 2018-05-22 23:22:53

Birde kime hizmet ettiğinizi açıklasanız. Türk milletine olmadığı kesin.

Misafir Avatar
Usrail 2018-05-23 01:45:48 @Ahmet

mi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP 2018-05-23 00:29:43 @Ahmet

bop

Beğenmedim! (0)
Avatar
yigido 58 2018-05-22 23:30:14

ya 15 temuzda otoparka kacan degilmi bu bide mecliste kapinin arkasinda silhimla bakliyordum dedi yalaaaaaaaaaannnnnnnci

Misafir Avatar
BİR 2018-05-23 09:32:58 @yigido 58

Bakan olacak utanmaz adam bir de çıkmış açıklama yapıyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BARBAROS 2018-05-23 00:14:42 @yigido 58

zeybekçıyı kızdırmayın bak belylık tabancasınına şarzoru takar hepınızı vurur vallaa:)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
IMF YE BORC BITTI PEKI DIGER BORCLAR 2018-05-22 23:44:23

AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor AKP 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı IMF YE BORC 23 MILYAR DOLARDI BUNUNLA OVUNULURMU ?? AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek