Balkondan çağırdılar, Erdoğan kırmadı çaya gitti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul Küçükçekmece'de katıldığı 2023 gençlik şurasının çıkışında kendisini balkondan çaya davet eden aileye misafir oldu.

Balkondan çağırdılar, Erdoğan kırmadı çaya gitti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul Küçükçekmece'de katıldığı 2023 gençlik şurasının çıkışında kendisini balkondan çaya davet eden aileye misafir oldu.

22 Ekim 2017 Pazar 20:34
Balkondan çağırdılar, Erdoğan kırmadı çaya gitti

İstanbul'da bulunan  Cumhurbaşkanı  Recep Tayyip Erdoğan,  İstanbul  Küçükçekmece'de balkondan kendisini çay içmeye davet eden ailye misafir oldu.

GENÇLİK ŞURASI ÇIKIŞI SÜRPRİZ ZİYARET

Cumhurbaşkanı Erdoğan  AKP Gençlik Kolları tarafından  Küçükçekmece  Yahya Kemal Beyatlı Kongre Merkezi'nde düzenlenen 2023 gençlik şurasının ardından buranın karşısındaki bir apartmana sürpriz ziyaret gerçekleştirdi.

BALKONDAN ÇAYA DAVET ETTİLER

Kongre merkezinin karşısındaki binada oturan Yücel ve Gönül Taşdemir çifti,  Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı balkondan çay içmeye davet etti. Daveti geri çevirmeyen Erdoğan, Taşdemir çiftinin evine misafir oldu. Burada çay içen Erdoğan daha sonra binadaki başka bir daireye de misafir oldu. Erdoğan, sürpriz ziyaretlerinin ardından  Kısıklı'daki konutuna geçti.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cancun 2017-10-22 22:10:12

yalancının taaa a...k balkondan çağırmışlar mış mışlar hadi ordan yalanzılar

Misafir Avatar
ülkem 2017-10-23 08:48:12 @cancun

İŞTE halk tan biri, halkın adamı bu, icraatla olur. eskiden birininkafasına bir kasket koyar halkın adamı diye millete lanse ederlerdi. yıllarca kandırıldık. halbuki halkın adamı halktan biri olacak, halkla kaynaşacak Tayyip Erdoğan gibi, AKP liler gibi. CHP tepeden bakıyor insana.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yunus 2017-10-22 23:33:26

Degil evime , kapima sokmam ! Ama vatandas hala ayni vatandas iste ne yapacaksin , kendi cellatlarini cok seviyorlar , Allah akil fikir versin , ne zaman guclunun degilde dogrunun yaninda olur hakki savunmayi ogrenirse , bu halk ancak o gun kurtulmus demektir, yoksa hep ayni hikaye , taaki yok olup gidene dek...

Avatar
Yok 2017-10-22 23:02:17

Zilimi calsa davet etmem. Adam: "Ne bu Atatürk resimleri her yerde? Sigara kokuyor..." diyecek. Ben de: Hastr dememdem korkarım.

Avatar
dede 2017-10-23 05:46:46

reklamlar

Avatar
Bülent 2017-10-23 08:22:42

Önceden planlanmış bir çay daveti. Bu inananın amk.

Avatar
iskenderun belediye 2017-10-23 08:34:57

“Bir Hint Atasözünde denir ki: ‘EĞER BİRİLERİ OTURDUĞU KOLTUKTAN KALKMAKTA SIKINTI YAŞIYORSA KESİNLİKLE ALTINI KİRLETMİŞTİR'”

İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek Akçay 342 parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu yer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden?buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.

Avatar
memduh 2017-10-23 09:24:48

yurt gazetesi de akp liymiş

Avatar