Başbakan Yardımcısı Işık: Ülkenin gidişatı iyi

Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, yatırımlar sayesinde Türkiye'nin giderek gelişme katettiğini belirterek, "Allah'a hamdolsun, ülkemizin gidişatı iyi, gelişmeler son derece iyi. Kim ne derse desin Türkiye büyümeye, gelişmeye devam ediyor" dedi.

Başbakan Yardımcısı Işık: Ülkenin gidişatı iyi

Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, yatırımlar sayesinde Türkiye'nin giderek gelişme katettiğini belirterek, "Allah'a hamdolsun, ülkemizin gidişatı iyi, gelişmeler son derece iyi. Kim ne derse desin Türkiye büyümeye, gelişmeye devam ediyor" dedi.

05 Haziran 2018 Salı 22:00
Başbakan Yardımcısı Işık: Ülkenin gidişatı iyi

Çeşitli ziyaretler için Gümüşhane'ye gelen Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, Vali Okay Memiş'ten kentteki yatırımlar hakkında bilgi aldı. Valilikte, kente ve bölgeye yaptıkları yatırımlardan bahseden Işık, Gümüşhane'nin AK Parti iktidarında nüfusa oranla en çok kamu yatırımı alan illerin başında geldiğini söyledi. Hizmetlerin büyük bir kararlılıkla sürdüğünü kaydeden Işık, şöyle dedi:

"Zigana Tüneli, Avrupa'nın en uzun, 14,5 kilometre ve çift tüp tünel, dünyada ikinci olacak. Bu tünelin inşaatı büyük bir hızla devam ediyor, yani Gümüşhane'nin dünyaya bağlanma süresi daha da kısalıyor. Trabzon'a ve dünyaya açılış mesafesi daha da kısalıyor. Burada inşallah 2019 yılının sonuna kadar Allah nasip ederse açılışı yapmayı hedefliyoruz. Bunlar bir ülkenin yani 'Bolu Tüneli'ni bu ülke, bu devlet yapamaz, biz burayı patates deposu yapalım' denildiği bir ülkenin aslında hangi noktadan hangi noktaya geldiğinin çok güzel bir göstergesidir. Zigana Tüneli, şu anda Zigana Tüneli büyüklüğünde olmasa bile bir yılda aynı anda inşa edilen yüzlerce tünel var. Onun için Allah'a hamdolsun, ülkemizin gidişatı iyi, gelişmeler son derece iyi. Kim ne derse desin Türkiye büyümeye, gelişmeye devam ediyor. Türkiye istikrarını sürdürdükçe, Türkiye özellikle bu yürüyüşünü devam ettirdiği sürece çok daha güzel hizmetleri, çok daha güçlü bir Türkiye'yi hep birlikte göreceğiz, yaşayacağız inşallah."

Başbakan Binali Yıldırım'ın 13 Haziran'da Gümüşhane'ye geleceğini de aktaran Işık, Bayburt-Gümüşhane Salyazı Havaalanı'nın temelinin atılacağını söyledi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CEM 2018-06-05 22:09:06

BUNLAR BAŞKA BİR ÜLKEDEN Mİ BAHSEDİYOR. YOKSA BİZ BAŞKA ÜLKEDEMİ YAŞIYORUZ. ÇOLUK ÇOCUKLARININ YÜZÜNE NASIL BAKIYORLAR ACABA. NE İÇİYO ACABA BU ZATLAR BİZDE İÇELİM GÜZELLEŞELİM.

Misafir Avatar
"DOLAR DOLSA DA OLUR DOLMASA DA" 2018-06-06 00:48:38 @CEM

https://www.youtube.com/watch?v=boTg1B5gZ4A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-06 00:41:35 @CEM

Büyüyen sadece soyguncularin ve yandaslarinin cebi, birde vatandasin ve devletin borcu!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
size göre her yol ankara,ya çıkar. 2018-06-06 00:05:32 @CEM

çok iyi ne demessinki.? millet keyf olsun diyemi çöpte ekmek arıyor.
size göre iyi..tabi..kral gibi yaşıyorusunuz..
asg.üc.li de iyi emekli çok iyi..çiftçi pekçok iyi..
kedi ciğer misali gibi..
padişah sarayları yetmedi..5 tepe yetmedi marmariste de ormanları talan edip 300 odalı keyf ve deniz sefası saraylarda keyfinizi sürün..iyi bu işte..
mililet hala size oy veriyor aklını mı yitirdi her ne ise.?
anap gibi %7 almanız dahi çokkken...demekki anap.a oy vermeyen o zamanki seçmenler vefat etti..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hastir len b.k. 2018-06-05 23:43:04 @CEM

sen bir pislksin. Cevap bekliyorsan basliga bak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp ye oy moy yok 2018-06-05 23:37:51 @CEM

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne buldularsa satmislar 2018-06-05 23:33:42 @CEM

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bay Fikri Işık 2018-06-05 23:28:42 @CEM

ekonomi gercekte buyuseydi bu milllete yansirdi millete yansiyan bisey yok masallara hikayeye doyduk artik insanlar borc bataginda gecim derdinde et bile avrupada daha ucuz insaf ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
sahane gidiyor 2018-06-05 22:24:00

yuklediniz ulkemizi bir alemete gidiyor kiyamete sondurakta takla atmat uzere cehemin saranpolune dustu dusecek

Avatar