banner87

Başörtülü kadınlar 'Allah rızası' filan dinlemedi...

Bu sıcaklarda sokak hayvanları için bir kap suyu çok gördüler

Başörtülü kadınlar 'Allah rızası' filan dinlemedi...

Bu sıcaklarda sokak hayvanları için bir kap suyu çok gördüler

06 Ağustos 2018 Pazartesi 01:43
Başörtülü kadınlar 'Allah rızası' filan dinlemedi...

Sokak hayvanları için bırakılan su kaplarını döken kadınlar gündem oldu.

Konya’da çekildiği öne sürülen görüntülerde, videoyu çeken kişi kadınların sokak hayvanları için konulan su kaplarını döktüğünü belirtiyor. Cep telefonuyla görüntülenen kadınlar bir de videoyu çeken kişiye saldırarak “Paylaşmazsan adam değilsin” diyor.

Videoyu çeken kişi “Allah rızası için suyu atmayın” diye uyarı yazısını astığını da belirtiyor.

İşte o görüntüler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.08.2018 02:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İslam 2018-08-06 07:41:31

İslam 1400 yıldır zülm eden bir inanç şeklidir. Ayetin birinde dilsiz kullarım, bir diğerinde dokunmayın abdestiniz bozulur. Bir başka ayette siyah köpeklerin ve maymunların kötü olduğunu yazar. Ordan burdan toparlanmış sapırsaçma bir kitap kuran. İslam da diğer semavi inançları gibi ilkel ve acımasız. (Kanıtı: kuranı anlamak için okumak yeterli olacak) vs

Avatar
Ossmann 2018-08-06 11:21:34

Tayyipin tayfalari olduklari icin kendilerini yargilanamaz hesap sorulamaz ve diger vatandasdan daha üstün , imtiyazli görüyorlar.. Cehalet ürünü zalimler !!!!!

Avatar
Ata 2018-08-06 09:31:00

Tipini siktimin orospusu...senin suratını sıkım ben...müslüman kılıklı yaratik

Avatar
Melih 2018-08-06 02:18:47

Bunlar muslumansa yazikki ne yazik.Allahin yarattigina dusman olan bunlar insan olamazlar.

Avatar
b 2018-08-06 11:15:41

izledim midem bulandı. Bu nedir yahu? anca kavga anca kavga. Belgesel izledim sandım. Eminim ki yine tırışkadan teyyare bişey için kavga çıkmıştır. Kadın da hiç mi yüz yok bağır çağır da aptal aptal hareketlere ne gerek var ki. Neyse insanımız aptal zaten. Şaşırtmadi.

Avatar
çeto 2018-08-06 08:11:19

hem çirkinler hem kapalı hem de kişilik boktan hem de ruhları hasta bunların. kapalı deyince aha böylesi çıkar karşına.

Avatar
Deniz 2018-08-06 07:36:46

Lağım lopu

Avatar
ali 2018-08-06 09:45:55

Dinimiz akla ve mantığa uyduğu için son din olmuştur.''Atatürk''

Misafir Avatar
@ali x........ kayserili 2018-08-06 20:17:29 @ali

hikayenin mantigi ve akla uygunlugu olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@ali x--------------- 2018-08-06 13:02:03 @ali

Ne akla uyuyor ne de mantiga ! Azhab suresi 50.ayet neresi akla uyuyor neresi mantikli ? şayet Allah dan gelen tebliglerse!

Beğenmedim! (1)