Bekir Bozdağ Esad ile YPG anlaştı iddiasına yanıt verdi!

Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası önemli açıklamalarda bulundu. Bozdağ, Zeytin Dalı Harekatı'na ilişkin "Zeytin Dalı Harekatı, başladığı günkü hedefle, planlandığı şekilde devam etmektedir" dedi. Hükümet Sözcüsü son dakika açıklamasında Beşşar Esad'a bağlı Suriye Ordusu ile terör örgütü YPG'nin anlaştığı yönündeki haberlere ilişkin "Rejim güçlerinin Afrin'e gireceği haberi gerçek dışıdır. Rejimin YPG'yi korumak için Afrin'e girmesi felakete yol açar" ifadelerini kullandı.

Bekir Bozdağ Esad ile YPG anlaştı iddiasına yanıt verdi!

Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası önemli açıklamalarda bulundu. Bozdağ, Zeytin Dalı Harekatı'na ilişkin "Zeytin Dalı Harekatı, başladığı günkü hedefle, planlandığı şekilde devam etmektedir" dedi. Hükümet Sözcüsü son dakika açıklamasında Beşşar Esad'a bağlı Suriye Ordusu ile terör örgütü YPG'nin anlaştığı yönündeki haberlere ilişkin "Rejim güçlerinin Afrin'e gireceği haberi gerçek dışıdır. Rejimin YPG'yi korumak için Afrin'e girmesi felakete yol açar" ifadelerini kullandı.

19 Şubat 2018 Pazartesi 20:20
Bekir Bozdağ Esad ile YPG anlaştı iddiasına yanıt verdi!

Bakanlar Kurulu  toplantısı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında toplandı. Beştepe’de yapılan toplantı sonrası  Başbakan Yarcımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ  kameraların karşısına geçti son dakika önemli açıklamalarda bulundu.

Bekir Bozdağ’ın açıklamalarının satır başları şöyle:

ÇOCUKLARA CİNSEL SALDIRILAR

Her türlü ahlaksızlığa karşı, her türlü saldırıya karşı çocuklarımızı korumak hepimizin vazifesidir. Öncelikle de hükümetimizin, güvenlik güçlerimizin ve devlet kurumlarının başta gelen vazifesidir.

Çocuklara cinsel saldırılarla ilgili, hükümetimiz bünyesinde bir komisyon oluşturuldu. Komisyon rapor hazırlayacak, cezalar artırılacak.

ZEYTİN DALI HAREKATI

Bildiğiniz gibi, Zeytin Dalı Harekatı, başladığı günkü hedefle, planlandığı şekilde devam etmektedir.

Türkiye’nin bu konudaki kararlılığı nettir. Bölge terör örgütlerinden arındırılıncaya, bölgeden huzur ve barış yeniden tesis edilinceye, bölge yakınındaki vatandaşlarımız tehditlerden kurtuluncaya kadar harekat devam edecektir.

ESAD İLE YPG ANLAŞTI İDDİASI

Bu haberlerin takibini bütün yönleriyle yapıyoruz. Rejim güçlerinin Afrin’e gireceği haberi gerçek dışıdır. Bölgede TSK’nın terör örgütleriyle mücadelesi terör örgütlerinin kökü kazınana kadar devam edecektir. Rejimin YPG’yi korumak için Afrin’e girmesi felakete yol açar.”

SURİYE İÇİN ÜÇLÜ ZİRVENİN TARİHİ BELLİ OLDU

Bozdağ ayrıca 14 Mart tarihinde Türkiye, İran ve Rusya’nın Dışişleri Bakanlarının Moskova’da toplantı yapacaklarını, toplantıda Suriye’deki mevcut durumun görüşüleceğini açıkladı.

ABD İLE MENBİÇ GÖRÜŞMELERİ

ABD ile Menbiç görüşmeleriyle ilgili olarak Bozdağ, “ABD ile oluşturulan mekanizmada sorunlar ele alınacak. Türkiye oradan teröristlerin temizlenmesinde kararlı. ABD oradan YPY’yi çekmezse son sözü biz söyleriz. Umarız ki harekata gerek kalmadan diyalog yoluyla çözülür” dedi.

AKP-MHP İTTİFAKI

AKP-MHP ittifakına da değinen Bozdağ, “26 maddenin detayları Çarşamba günü açıklanacak” ifadelerine yer verdi.

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.02.2018 21:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-02-19 20:59:44

Suriye toprağı olan afrine,ABD girdi, Rusya girdi İran girdi,biz girdik,isid ci teröristler girdi,oso girdi huso girdi,hatta bazılarının hoşuna gitti onlar girdi çıktı yaptılar,tövbe tövbe, bir suriyeliler giremez,pes doğrusu

Misafir Avatar
rejim kendi ulkesinde istedigi gibi 2018-02-20 02:24:59 @Okur

at kosturur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Osmangazi Köprüsü'nün Maliyeti 2018-02-20 02:06:19 @Okur

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy bekir bey diyanet e lutfen ceki 2018-02-20 02:00:48 @Okur

duzen verin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ey bekir bey 2018-02-20 01:58:50 @Okur

çocuklarımızı korumak hepimizin vazifesidir. Öncelikle de hükümetimizin, güvenlik güçlerimizin ve devlet kurumlarının başta gelen vazifesidir.diyorsunuzda neden ulkemizde cemaat tarikat seyh patlamasi var ??? devlet neden yeterince yurt yapmiyor ??vakiflara tarikatlara cemaatlere cocuklarimiz emanet ediliyor ?? 6 yasinda cocuga evliligi ongeren pedofil zihniyet neden yargilanmiyor ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-20 00:33:37 @Okur

Neden gercek disi olsun ? meymenetsiz herif suriye ordusu sendenmi icazet alacakdi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-19 23:16:51 @Okur

dagdaki coban gelip bagdaki bekciyi kovarmis misali . Dangalaklik bu kadar olur, bir de utanmadan suriyenin toprak bütünlügünden yanayim diye yalan söylüyorlar. Les kargalari gibi tavir icersindeler. Suriyeden kim ne kaparsa yanina kalacak hesabi pesindeler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-19 21:45:38

Tamam kabul ediyorum akape yol ve hastane dışında birde ülkeyi boydan boya düz duvarlarla çevirdi,korkaklar ülkeyi duvarla çevirir,mesela Çinliler bizden korktukları için çin seddini yapmıştı,bize böyle ogretmistin şimdi geri adım atma,ama akapelilere birşey yapısamadığı için, Çinliler çin seddinden çok para kazanıyor,bizde ileriyi görerek bunun için duvarla orduk diyebilirler,bunu demezlerse ,yaptığımız yollardan memnun kalan. Akapeliler zevkten düz duvara tirmansin diye yaptikta diyebilirler,yok bunların hiçbirini demezlerse biz BOP eşbaşkanlarından biriyiz de diyebilirler,onlarda laf cooookkkk

Avatar
gele me 2018-02-19 21:37:25

Türkiye afrinde falan deyil sadece tiyatro savas savas gösteriyorlar coktan cikmislar zaten hic afrine girmediki secime dönük ekran savasi savas mavas hic olmadi tiyatro savas

Avatar
Okur 2018-02-19 22:45:52

Millete, Yahudi dölü,Ermeni pici diyorsun durmadan hakaret ediyorsun sonra da Osmanlı benim atalarım diyorsun,bak soyağacı araştırma çıktı,sen iyisi mi sakın o siteye girme,deden miso efendiyle karsilasirsin......sonra da bunlar benim miso dedemle alay ettileeeerrrr diye yaygarayi basarsin...!!!!

Avatar
Okur 2018-02-19 20:52:42

Çocuklari istismar edenler cezalandirilacak demiş,eh artık Ensar vakfı da kapatılır herhalde,aksi halde inandiricigiliniz kalmayacaktir,yani bize yutturamiyacaksiniz

Avatar
Okur 2018-02-19 21:21:43

Ne diyor akape seviciler!!!akape yol yaptı,hastane yaptı ,duyanda zanneder ki,daha önce ne yol vardı nede hastane,nereye yol yaptın nereye? mesela bizim mahallede duble yol yok,hastanede odalarinin hepside tek kişilik degil

Misafir Avatar
KÖPRÜ KAZIĞI 2018-02-20 02:04:41 @Okur

https://www.youtube.com/watch?v=FTbvd-yIX4s

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-19 21:35:02

Şimdi birileri diyecek ki ,duble yollar hastaneler,gözüne dizine dursun,cevap mi? Al sana cevap,akapeden önce yapılan yollar hastanelerde senin gözüne dizine dursun

Misafir Avatar
Yol yapti köprü yapti diyenler! 2018-02-20 02:03:57 @Okur

https://www.youtube.com/watch?v=7nFVHgZCwbc

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-19 22:27:09

Rejim Afrin'e girmeyecek diyor,nerden biliyorsun?yoksa gizli gizli gorusuyormusun? inşAllah Esad'la görüşen namussuzdur,serefsizdir demezsin?onu demezde gorustuysem görüştüm vaaarmi diyecegiiiin,; seviyorum işte var mı diyeceğin