banner79

Berat Albayrak: Rusya ile anlaşmaya vardık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Albayrak, Türkiye'nin Rusya ile yürüttüğü tahkim süreci için anlaşmaya vardığını ve bir milyar dolarlık hakkın seçimden önce Hazine'ye alınacağını söyledi.

Berat Albayrak: Rusya ile anlaşmaya vardık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Albayrak, Türkiye'nin Rusya ile yürüttüğü tahkim süreci için anlaşmaya vardığını ve bir milyar dolarlık hakkın seçimden önce Hazine'ye alınacağını söyledi.

27 Mayıs 2018 Pazar 00:27
Berat Albayrak: Rusya ile anlaşmaya vardık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, "Rusya ile yürüttüğümüz tahkim süreci için anlaşmaya vardık" dedi.

Albayrak, "2015-2016 yılındaki doğalgaz fiyatında yüzde 10,25'lik indirim konusunda anlaştık. Artık tahkim yok, mahkemeleri çektik. İndirimimizi aldık. Yaklaşık 1 milyar dolarlık hakkımızı seçimden önce Hazinemize alıyoruz" ifadelerini kullandı.

Berat Albayrak, "Türkiye, 8 uluslararası boru hattının geçtiği dünyadaki tek ülke. Bu anlamda ülkemizi petrol ve gazın merkezi yapmak adına TürkAkım doğalgaz boru hattı projesi de bunlardan bir tanesi. Rusya ile bir ikinci konuda daha mutabık kaldık. O da TürkAkım projesinin ikinci hattını 2019'un sonuna kadar Rusya ile birlikte tamamlayacağız. 2019 bitmeden önce bir büyük, çılgın projemizi daha hayata geçireceğiz" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 00:34
Anahtar Kelimeler:
RusyaBerat Albayrak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-27 00:32:40

MILLET TAMAM DEDI

Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-27 16:07:52 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hangi Kanunla Madenlerimizi Elimizden Aldılar 2018-05-27 15:48:20 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Hangi Kanunla Madenlerimizi Elimizden Aldılar (Haydar Baş)
https://www.youtube.com/watch?v=A9OXeSXkCY4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-27 15:46:40 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çalışan ve çalışan nikli 2018-05-27 15:43:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

AKP KADROLARI TÜRKİYEYE KAZANDIRMAK İÇİN ÇALIŞIYOR DIYORSUNDA MILLET BORC BATAGINDA BE BETONA PARA GOMMEK LE EKONOMIMI DUZELIR SADECE BI KAC KISI ZENGIN OLUR ULKEMIZDE ADIL GELIR DAGILIMI VARMI YOK ???? MILLI VARLIKLARIMIZI SATMAK SANA GORE ÇALIŞMAKMI ??? SICAK PARAYLA ULKEYI YONETMEK SENCE ÇALIŞMAKMI ??? AKP 1 TANE FABRIKA KURDUMU ??? YAPILAN KOPRU VE SEHIR HASTANELERI HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC Sence 450 milyar borc yapmak çalışmak mi ? et i samani tohum u ithal ediyoruz yeter artik yeter be cocukmu kandiyorsunuz ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çalışan ve çalışan nikli 2018-05-27 15:41:57 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

AKP KADROLARI TÜRKİYEYE KAZANDIRMAK İÇİN ÇALIŞIYOR DIYORSUNDA MILLET BORC BATAGINDA BE BETONA PARA GOMMEK LE EKONOMIMI DUZELIR SADECE BI KAC KISI ZENGIN OLUR ULKEMIZDE ADIL GELIR DAGILIMI VARMI YOK ???? MILLI VARLIKLARIMIZI SATMAK SANA GORE ÇALIŞMAKMI ???
SICAK PARAYLA ULKEYI YONETMEK SENCE ÇALIŞMAKMI ???
AKP 1 TANE KURDUMU ???
YAPILAN KOPRU VE SEHIR HASTANELERI HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC
Sence 450 milyar borc yapmak çalışmak mi ?
et i samani tohum u ithal ediyoruz yeter artik yeter be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çalışan ve çalışan 2018-05-27 14:56:27 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

AKP KADROLARI TÜRKİYEYE KAZANDIRMAK İÇİN ÇALIŞIYOR. MUHALEFETTE TÜRKİYEYE KAYBETTİRMEK İÇİN ÇALIŞIYOR. fark doğru ile yanlış gibi açık ve nettir. AKP ile DEVAMMMMM

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
akp israfta sinir tanimiyor 2018-05-27 13:30:28 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://odatv.com/iste-cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayi-1506171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp size 1 soru 2018-05-27 12:49:04 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

ulkemizde hem basbakan ortulu odenek aliyor hemde cumhurbasbakani ortulu odenek aliyor denetleyen yok bu yasayi AKP cikarmisti peki size soruyorum sorumsuz cumhurbasbakani bu paralari nereye harciyor hic bir sorumlulugu yok yani ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp erdogan 2018-05-27 12:46:28 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

3 bes cocuk yapin diyor demi
sutten yuzde 8% kdv
bebek mamasindan yuzde 8% kdv
cocuk bebek bezine kdv yuzde 18 % kdv
bebeklerimiz icin bile yuksek kdv oduyoruz gunah gunah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi 2018-05-27 12:42:27 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

birde SARAY a AT ciftligi Millete gelince para yok
http://www.halkizbiz.com/m/gundem/kacak-saraya-at-ciftligi-kurulacak-h11950.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKPye oy moy yokk 2018-05-27 12:33:45 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Muharrem İnce İzmir/Menderes Mitingi - 27 Mayıs 2018 - HD
https://www.youtube.com/watch?v=8a3wvUzguT4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne buldularsa satmislar akp ye oy yok 2018-05-27 12:32:22 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE DUVAR A TOSLADI 2018-05-27 12:22:55 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.70 ...16 senede istikrari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz esnaf mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak
AKP 1 tane Fabrika kurdumu ??? Akp hep betona parayi gomdu Uretim icin AKP napti et i tohumu saman i bile ithal ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAP ISLET DEVRET 2018-05-27 12:18:23 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

ILE MILYARLARCA ZARAR EDILIYOR
BEDAVA DEDIKLERI KOPRUDEN GECENDE GECMEYENDE ODUYOR HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC DOLAR ARTIKCA KOPRU GECISLERINE ZAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye AMERIKANIN EYALETIMI OLDU??? 2018-05-27 12:17:28 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Hazine garantisi neden dolar bazinda
Ulaştırma bakanı: "Köprüden geçende geçmeyende para ödeyecek"
https://www.youtube.com/watch?v=H0qa1fE4WrA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-27 12:15:07 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

BURNU UZAYACAK PİNOKYO GİBİ” Şam Emevi Camiinde namaz kılacaktı olmadı, Gazzede namaz kılacaktı hala bekliyoruz. Eyyt Amerika dedi arkasından şeker fabrikalarını sattı. Burnu uzayacak burnu pinokyo gibi” http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/aksener-yusuf-halacoglu-benim-hocamdir-h94134.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-27 12:14:23 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

BİR ÜLKE FEDA EDİLİYOR” Sadece Ankara şehir hastanesinin bize maliyeti 1 milyon 800 bin TL sizlerin cebinden çıkıyor. Aynı o köprüler gibi garanti verdiler hepsine. Yeteri kadar araba geçmediği zaman parasını Konyalıdan alıyorlar ne güzel iş. Onların müteahhidine bir şey olmuyor ama. Bir adamın gönlü hoş olsun diye bir ülke feda diliyor http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/aksener-ekonominin-icine-tukurdunuz-h94414.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabah atv nasil el degistirdi 2018-05-27 12:09:53 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://odatv.com/man-adasina-kadar-gitmeye-gerek-yok-sabah-atv-nasil-el-
degistirdi-0112171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şehrizar Konakları 2018-05-27 12:08:48 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunun gibiler sallama çay ****** 2018-05-27 09:58:04 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

senin gibiler de dallama. Bak tayyipi sana hediye ediyorum Allah mutlu mesut etsin, al kilere kapat milleti soymasinlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunun gibiler sallama çay 2018-05-27 08:05:50 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Sonuna kadar AKP sonuna kadar Tayyip.... Ben bu ziçhniyetsiz cehape ye oy vermedim vermem... Cehape den tuvalet bekçisi bile olmaz çöptür... Vatanı elinde görseler dakikada satarlar

Beğenmedim! (3)
Avatar
Tarkan 2018-05-27 04:50:56

Sen önce kayı pederinin dediğine uy evde kasanda ne kadar döviz varsa bozdur dekontlarınızda gazetelerde yayınla bunu sen kayın pederin vekiller yapmazsanız yine garibanları kandırdığınız alemi ortaya çıkacaktır hodri döviz büroları haydi 10 dolarınızı dekontunu görelim

Avatar
akp ye 2018-05-27 00:32:16

gunahimi bile vermem yetti gari

Misafir Avatar
iyi partiye oy vereceğiz..Emekliler 2018-05-27 11:08:37 @akp ye

Millet sizlerin çılgın projelerinizi istemiyor..varın gidin yolunuza..en az 5 sene istirahat ediniz..Milleti aldatma yöntemlerini kullanmayınız.
Millet aç..asfaltı yesin..gazı içsin mi çılgın projelerinizi hemen yürürlüğe sokuyorsunuz..zaten kimse inanmıyor ve ilgilenmiyor.
Aç fare kiler deler..atasözü..millet aç..bunlar kanal ist.u yapmak isterler..Garibana ne faydası var..HİÇ..Osmangz. köprüsünden geçilmeyecek kadar kabarık ???? taşıt geçme ile anlaşma yapıldı..40 dolar ...taşıtlar geçemiyor.Millet ödüyor.
Adalet bumu? vatandaş bıktı usandı.çılgın projelerinizden..
Sarayda kral gibi yaşıyorsunuz.millette çöplerden ekmek topluyor..
boşverin çılgın projeleri..amaç proje değil..keyfi sürdürmenizdir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:)) 2018-05-27 07:06:02 @akp ye

bu damat birazcik Uruguay'li damadin erik dalina baksin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-27 00:48:45

Ne hikmetse her şey seçim öncesi açıklanıyor. Seçim olmasa bu miktarlar bir yerlerde mi kutulanacaktı.

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-05-27 01:31:52

ARTIK 31 GÜN ÌÇÌN POREJE FELAN OLMUYOR. TAMAM.

Misafir Avatar
3600 ek göstergeyi emekli memurlarada ver.akp.. 2018-05-27 11:13:38 @ALÌ KILIÇ.

şu an 28 gün var.
kesinlikle akp.ye ve lastikçilerine oy vermeyiz.
masa memuru emeklileri..3600 ek göstergeyi kime veriyorsa ondan oy istesin..Zaten evveldende iptal etmişlerdi..Meral hanım söyledi..şimdide seçim sonrasına bırakacaklar..Saglık personeli ve Emniyet Teşkilatıda kesin vereceği belli değildir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
iyi partiye oy vereceğiz..emekliler 2018-05-27 11:07:29

Millet sizlerin çılgın projelerinizi istemiyor..varın gidin yolunuza..en az 5 sene istirahat ediniz..Milleti aldatma yöntemlerini kullanmayınız.
Millet aç..asfaltı yesin..gazı içsin mi çılgın projelerinizi hemen yürürlüğe sokuyorsunuz..zaten kimse inanmıyor ve ilgilenmiyor.
Aç fare kiler deler..atasözü..millet aç..bunlar kanal ist.u yapmak isterler..Garibana ne faydası var..HİÇ..Osmangz. köprüsünden geçilmeyecek kadar kabarık ???? taşıt geçme ile anlaşma yapıldı..40 dolar ...taşıtlar geçemiyor.Millet ödüyor.
Adalet bumu? vatandaş bıktı usandı.çılgın projelerinizden..
Sarayda kral gibi yaşıyorsunuz.millette çöplerden ekmek topluyor..
boşverin çılgın projeleri..amaç proje değil..keyfi sürdürmenizdir.

Avatar
erkan 2018-05-27 01:59:26

tipine sokayım lan senin tipine amk

Avatar