banner87

Bilal Erdoğan: Abdülhamid'i yediler, Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, "Abdülhamid'i yediler, biz Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz" diye konuştu.

Bilal Erdoğan: Abdülhamid'i yediler, Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, "Abdülhamid'i yediler, biz Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz" diye konuştu.

04 Mart 2018 Pazar 00:38
Bilal Erdoğan: Abdülhamid'i yediler, Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz

Küçükçekmece, Yahya Kemal Beyatlı Gösteri Merkezi'nde II. Abdülhamid'in vefatının 100'üncü yılı dolayısıyla "Son büyük sultan Abdülhamid Han'ı anlamak' adı altında bir anma programı düzenlendi. Programda Dünya Etnospor Konfederasyonu Başkanı Bilal Erdoğan bir konuşma yaptı. Erdoğan, "Abdülhamid Han ile ilgili nice iftiralar atıldı. Olmadık yalanlar söylediler. Yakın zamanda ülkemizdeki gazetelerde gördüğümüz şeylerin benzerlerini hem dünya medyasında zamanın uluslararası gazetelerinde hem de Türkiye'deki Osmanlı mecralarında görmüştük. Demek ki ne zaman bu ülkede bir lider çıkar, ülkesini bağımsız, milli politikayla yönetmeye çalışırsa, bu iftiralar, karalamalar, sokak olayları, öğrencileri hareketlendirme girişimleri devreye alınıyor. Abdülhamid'e 'Kızıl Sultan' dediler. Firavun, hırsız dediler. Suikast girişimde bulundular. O zamanın talebelerini kışkırttılar. Halkın ona karşı cephe alması için ellerinden geleni yaptılar. Bunların hiç biri başarıya ulaşamayınca zinde güçler devreye girdi. O güçler maalesef o gün, bugün en büyük zaaflarımızdan biri olan, aklını, gönlünü Batılılaşma kisvesi altında başkalarının eline teslim etmiş aydınlar, entelektüeller, vesayet odakları devreye girdi. O zamanın şartlarında kendilerini ilerici sananlar Abdülhamid'i devirdiler. 10 yılda imparatorluğu yerle bir ettiler. Gerici, yobaz dedikleri Abdülhamid ülkenin dört bir yanını demir ağlarla sardı" dedi.

"Abdülhamid Han'ı yediler biz Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz"

Erdoğan, "Sultan Abdülhamid'in o günün şartlarında emperyalizmin tekerine çomak sokuşu bugünün dünyasında Tayyip Erdoğan'ın 'Dünya 5'ten büyüktür' haykırışını akla getirmektedir. Adülhamid'i anlamak demek Türkiye'nin son 15 yılını, Ak Parti iktidarını, Recep Tayyip Erdoğan yıllarını anlamak demektir. Kudüs'ün düşmesi için Abdülhamit hanın gitmesi gerekirdi. Müslümanların birliğini kaybetmesi için 'Kızıl Sultan' jargonuna ihtiyaç vardı. Müslüman ülkelerin sömürgeleştirilmesi için onu kendi çocuklarının yemesi gerekirdi. Bir büyük tarihin, dönemin tarihçiler tarafından 'Pax Ottomana' denilen barış düzeninin çözülmesi için Abdülhamid Han'ın uzaklaştırılması yeterliydi, yetti de. Ancak Abdülhamid Han'ı yediler, biz Tayyip Erdoğan'ı yedirmeyeceğiz" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NECMİ TAŞŞAOĞLU 2018-03-05 00:05:12

HELÂL KOÇUM ARKANDAYIZ ! ALPARSLAN GİBİ VALLAA...

Misafir Avatar
Borçlanma ve Özelleştirme Gerçeği 2018-03-11 16:06:19 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

https://www.youtube.com/watch?v=zYw9IjiMe_c

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Babalar gibi satarız 2018-03-11 16:04:39 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Osmangazi Köprüsü'nün Maliyeti 2018-03-11 16:01:46 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ekonomi 2018-03-11 16:00:20 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

2018 BÜTÇE AÇIĞI NIN, YÜZDE 10 U KÖPRÜ, TÜNEL VE ŞEHİR HASTANE GARANTİLERE GİDECEK.!
https://www.youtube.com/watch?v=a3xkMZNPht0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞEHİR HASTANELERİ 2018-03-11 15:58:29 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

ŞEHİR HASTANELERİ VATANDAŞA YENİ VERGİ OLARAK MI DÖNECEK?
https://www.youtube.com/watch?v=24p5P5CWz1A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dinler Arası Diyalog 2018-03-11 15:56:45 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

https://www.youtube.com/watch?v=8GJ4Ehm6wYE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-03-06 11:21:01 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

chp de ATATÜRKÇÜ KALMADI. CHP YE ARTIK OY YOK.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Tek ama arkasınd EMPERYALİSTLER VAR 2018-03-06 11:20:29 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

CHP lideri Kılıçdaroğlu, tüzük kurultayı öncesi milletvekillerini topladı. 60a yakın vekil söz alıp tüzük taslağını eleştirince, Hepinizi tek tek izliyorum” diyerek ayağa fırladı.*******EMPERYALİST GÜÇLERDEN CESARET ALAN DİKDATÖR KEMAL İŞTE BURADA .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
He he 2018-03-05 01:05:34 @NECMİ TAŞŞAOĞLU

ne diyon yav hemde orjinali gibi duruyo !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzon 61 2018-03-04 21:19:38

Bırakın Abdulhamidi bütün Osmanlı Padişahları bir Gazi Mustafa Atatürk etmez.

Avatar
bilal bey gemicikleriniz hala duruyormu ?? 2018-03-04 00:46:45

baya bi gemi filonuz olmustu galiba youtube amca oyle diyordu

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-04 11:05:35 @bilal bey gemicikleriniz hala duruyormu ??

Bilo ok ile balaonlari patlatirsa hediye olarak düdük alacak!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okcu bilo diyorsunda askerlik yaptimiki ??CVP 2018-03-04 01:50:52 @bilal bey gemicikleriniz hala duruyormu ??

yapmasin daha iyi ya cabuk sahadete kavusur. hepsi öyle istemiyormu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bilo velihati oynama ! 2018-03-04 01:48:56 @bilal bey gemicikleriniz hala duruyormu ??

Zarrabida yedirmiyecektiniz ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okcu bilo diyorsunda askerlik yaptimiki ?? 2018-03-04 01:44:39 @bilal bey gemicikleriniz hala duruyormu ??

ben bilmiyorumda

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-04 01:01:10

ABDULHAMİT' i Yiyenlerin Kim Olduğuna Bakmak İstersen ! ! ! ! ! ! ! ! ! Etrafındaki Kendisini KANDIRANLAR Olduğunu Göreceksin ! ! ! ! ! ! ! ! ! Abdulhamit' ten SON KALAN TOPRAKLARI - MİLLİ TESİSLERİ Kurtaran ve Bugünlere Getiren Mustafa Kemal ATATÜRK tür ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Abdulhamit' in Son Dönemde Yaptığı Son ANLAŞMALARA BİR BAKIN OSMANLININ Bitişinin İMZALARINI GÖRECEKSİN ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Şimdi de Babanız MİLLİ TESİSLERİ Satarak Abdulhamit' i Bitirenlerin İZİNDEN GİDİYOR diye DÜŞÜNÜYORUM, YANILIYORMUUM ! ! ! ! ! ! ! Saygılarımla

Avatar
Okur 2018-03-04 02:21:32

Milli politika diyor iyi mi?...mesela milli politikasına bir örnek: Biz büyük ortadoğu eşbaşkanlarından biriyiz, hani şu Amerika'nın da düşündüğü, peki bunu kim diyor? Baksana oğlu babasının millî politika uyguladığını söylüyor o zaman BOP başkanı belkide Kılıçdaroğlu dur(!),bunlarda bu yetenek varken atarlar bunu da Kılıçdaroğlu nun üzerine.. babası o kadar millî politika uyguluyor ki İlk fırsatta aliverdi milliyetçiliği ayaklarının altina

Misafir Avatar
Okur 2018-03-04 02:55:01 @Okur

Belki diyeceksiniz ki iyide işler değişti , şehitler geliyor, Bahçeli öfkesini bir kenara biraktmistir bu konuda hassaslasmistir, bakalım Sn Bahçeli şehitler konusunda bunlara ne diyor? Ne diyecek aynen şöyle diyor: şimdide ne mutlu Sehit analarına diyecek kadar alcaliyor milletle alay ediyorlar diyor !! Kim diyor? Sn Bahçeli diyor,kime diyor? Kime diyecek şimdiki ortağı sn cumhurbaskani' na diyor...ne diyelim ortaklığınız HAYIR' li olsun

Beğenmedim! (1)
Avatar
Keci cobani 2018-03-04 02:48:27

Abdulhamit vatani satti babanda ayni seyi yapiyor bu vatav sahipsiz deyildir daha gün gelecek saklanacak delik ariyacaksiniz dünyanin öbür ucuna kacsaniz bile hepinizi bulup yargiliyacagiz

Avatar
Herseybos 2018-03-04 01:12:15

Var biloo vay adam olmusta konusuyor.Beyin yokki olaylar yasananlar arasinda bir muhakeme yapabilsin...Dünyanin en sansiz insanlarindan birisi oldugunun farkinda degil bilooo.Cünkü Bilo Tayyonun oglu iddia ediyorum dünyada bir siralama yapilsa en sahtekar en hirsiz en korkak en cocuk kadin halk düsmani en din tüccari en milliyetci gecinen vatan haini en bilim sanat edebiyat düsmani gibi bircok enlerin ilk sirasinda yer alir.

Misafir Avatar
secimle gelen secimle gider, cev. 2018-03-04 01:57:24 @Herseybos

bunlari yabanci parababalari getirdi yine onlar götürecek. Secimler falan yalan. Bir yerde okumustum. "secimler bir seyleri degistirme gücünde olsa hemen yasaklanirdi"

Beğenmedim! (0)
Avatar
babaniz hic emekli olmuycakmi ?? 2018-03-04 00:51:20

yazik degilmi adamcagiza hep calisiyor ?