banner87

Bilal Erdoğan: Bu özgüven bizde olmasaydı...

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, 'Bu özgüven bizde olmasaydı, cesaretli bir liderimiz olmasaydı biz bugün bu Suriye operasyonunu yapamazdık. Şu anda Mehmetçiğimiz Kandil'e doğru ilerliyor olamazdı' dedi.

Bilal Erdoğan: Bu özgüven bizde olmasaydı...

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan, 'Bu özgüven bizde olmasaydı, cesaretli bir liderimiz olmasaydı biz bugün bu Suriye operasyonunu yapamazdık. Şu anda Mehmetçiğimiz Kandil'e doğru ilerliyor olamazdı' dedi.

11 Haziran 2018 Pazartesi 22:43
Bilal Erdoğan: Bu özgüven bizde olmasaydı...

Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Bilal Erdoğan, Kandil operasyonuna ilişkin açıklamada bulundu.

"Bu özgüven bizde olmasaydı, cesaretli bir liderimiz olmasaydı biz bugün bu Suriye operasyonunu yapamazdık. Şu anda Mehmetçiğimiz Kandil'e doğru ilerliyor olamazdı. Çünkü Amerika'nın başkanının önünde iki eli önünde bağlı başı önüne eğik maalesef bu ülke başbakanlar, cumhurbaşkanları gördü" diyen Bilal Erdoğan, "Şimdi geldiğimiz noktada Cumhuriyet döneminin en önemli bilimsel, teknolojik, sanayi atılımlarının en önemli yerli milli teknoloji atılımlarının son 15 yılda muhafazakar, dindar insanlar yönetimdeyken yapıldığını gördük" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-06-11 23:00:20

Büyük soygunlarada sahit olduk. Sen önce gemileri nasil aldin onun hesabini vereceksin!
Zarrab öttü ve ötecek!

Misafir Avatar
... 2018-06-12 04:46:23 @Ossmann

bu şahıs askerlik yapmış mı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Babam yaşadıkça kral benim. 2018-06-12 03:29:47 @Ossmann

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-06-12 03:27:18 @Ossmann

hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OSMANGAZİ KÖPRÜSÜ ZARAR ETTİRDİ 2018-06-12 03:26:22 @Ossmann

https://www.youtube.com/watch?v=G-Rzd9Xf0sM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zarar eden boş osmangazi köprüsü 2018-06-12 03:23:02 @Ossmann

https://www.youtube.com/watch?v=wXXL3OmGcZI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-12 03:20:42 @Ossmann

Metin Feyzioğlu-Bilal de anlasın diye anlatıyor- Osmangazi Köprüsü-
https://www.youtube.com/watch?v=iKl23pyojWU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal bey 2018-06-12 03:13:26 @Ossmann

hapishanede 70 bin liseli ogrenci var deniliyor gercek sayi nedir ??? ve lise ogrencileri hangi sebepten dolayi hapishanede ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal bey neden ulkemizde 2018-06-12 03:11:56 @Ossmann

hapishaneler yapiliyor suclularmi artiyor ??? akp iktidara geldiginde yanlis duymadiysam 56 bin kisi hapishanedeymis su an kac kisi hapishanede ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal bey kac tane ogrenci 2018-06-12 03:09:24 @Ossmann

hapishanede ??? 70 bin filan deniliyor dogrumu ??? ogrenciler neden hapiste ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-12 03:04:17 @Ossmann

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-12 03:02:27 @Ossmann

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal bey 2018-06-12 03:01:13 @Ossmann

suriye devleti komsumuzken nolduda suriye devletiyle kavgali olduk ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal bey 2018-06-12 02:59:57 @Ossmann

sizin yetkiniz konumunuz nedir ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ossmann x****** 2018-06-11 23:06:49 @Ossmann

Sanki TSK nin genel kurmay baskani aciklama yapiyor. Sen onu bunu birak, ünüversiteyi basörtüsü yüzünden disarida okudugun amerikaya bir seyahat et. Zarrab cok yanlizmis.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-06-11 23:05:28

BU ANLATIKLARINI ANCAK SENiN GiBi YOBAZLAR YUTAR BABAN VATANI HUDUNU HALKINI KORUYAMIYOR SURiYE VE IRAKTA NE iSi VAR BU GÜNE KADAR ÖLDÜRÜLEN SiViLERiN HESABINI KiM VERECEK SiNEK ÖLDÜRÜLÜR GiBi iSAN ÖLDÜRÜLÜYOR DAHA BUNLARIN HEPSi TÜRKiYENiN ALEYHiNE KULANILACAK

Misafir Avatar
gün ola harman ola 2018-06-11 23:27:56 @KECi COBANI

ülke malını satıp yiyenleri gün gelicek tc vatandaşının tükürügünde bogulacaklar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-11 23:02:08

Elinizde birtek Kandil kozu kaldı
Zaten boşaltılmış Kandil.hergün davul zurna Kandile gidiyor

Avatar