banner87

Bir geçim sıkıntısı isyanı daha: Kendisini yakmaya çalıştı!

Sivas'ta, geçim sıkıntısı yaşayan Mevlüt A. (38), bidonla taşıdığı benzini üstüne dökerek, kendisini yakmak istedi.

Bir geçim sıkıntısı isyanı daha: Kendisini yakmaya çalıştı!

Sivas'ta, geçim sıkıntısı yaşayan Mevlüt A. (38), bidonla taşıdığı benzini üstüne dökerek, kendisini yakmak istedi.

04 Şubat 2018 Pazar 22:44
Bir geçim sıkıntısı isyanı daha: Kendisini yakmaya çalıştı!

Olay, saat 16.00 sıralarında, kent meydanında oldu. İşsiz olduğu öğrenilen Mevlüt A., elindeki bidona doldurduğu benzinle meydanda bulunan süs havuzunun üzerine çıkarak, kendisini yakma girişiminde bulundu.

Durumu fark edenler, polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Bölgeye kısa sürede polis ekibi sevk edildi. Mevlüt A., olay yerine gelen polislere, behçet hastalığı raporunun iptal edildiğini ve maddi sıkıntı yaşadığını söyledi.

Yaklaşık yarım saat süren çalışma sonucu ekipler, Mevlüt A.’yı ikna ederek, elinden benzin bidonunu aldı. Süs havuzundan indirilen ve sağlık görevlilerinin kontrol ettiği Mevlüt A., ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.02.2018 23:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sami 2018-02-04 22:54:27

la benzin altin kadar kiymetli ya benzin alacak paran varsa zaten bu ulkede zengin sayiliyon kafam karisti

Misafir Avatar
suçlu belli 2018-02-05 08:23:01 @sami

"GİT KENDİNİ YAK " diyen bir ana muhalefet partisi başkanı varken ülkemizde bu bazi zayif iradeli insanlar cahiller kendini yakar. çünkü cahil ve irade zayıf insanlar genellikle birilerini örnek alır, bazı öenmli konumda olan kişilerin tavsiye ve önerilerine kulak asarlar. aynen bazı vatandaşlarımızda KILIÇDAROĞLUNUN git kendini sarayın önünde yak demesini bir baz alıyor örnek alıyor. kılıçdaroğlu cinayete teşvikten sorgulanmalı. . suça azmettirmekten yargılanmalıdır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp nin umurunda degil 2018-02-05 05:31:10 @sami

millet borca batmis ac kalmis hic akp nin umurunda degil

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-04 22:54:05

İstermisiniz şimdi " birisi" yauuuvvv sen nasıl gecinemiyorum dersin,elinde dünyanın en pahalı benzini var sat geçinip gidersin desin...bana herşey seni hatirlatiiiiyooor

Avatar
RRRR 2018-02-04 22:56:40

BELKI CHP NIN OYUUDUR NE BELLI AMA O KISI KESIN AKPE YE OY VERMISDIR BELKINDE ZEVKDEN YAKIYOR KENDINI BELKIDEEEE AKPE YI COK SEVDIGI ICIN YAKIYOR KENDINI EYYY CHP INSANLARI ISSIZ BIRAKDIN AC BIRAKDIN CILDIRIYOR INSANLAR EYYYY CHP ISTDIFA ET HÜKÜMETIN BASINDAN YEDDI GARI

Misafir Avatar
komiksiniz ya 2018-02-05 05:51:07 @RRRR

chp gunah kecisi

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakkı 2018-02-04 22:58:53