banner58
Flaş Haber
Kapat

Biri Rus, biri Alman-Fransız menşeili ağır silahlar PKK'dan çıktı

Şırnak'ın Bestler-Dereler bölgesinde devam eden operasyonlarda PKK'ya darbe üstüne darbe vurulurken ele geçen silahlar dikkat çekti.

Biri Rus, biri Alman-Fransız menşeili ağır silahlar PKK'dan çıktı

Şırnak'ın Bestler-Dereler bölgesinde devam eden operasyonlarda PKK'ya darbe üstüne darbe vurulurken ele geçen silahlar dikkat çekti.

15 Kasım 2017 Çarşamba 15:52
1066 Okunma
Biri Rus, biri Alman-Fransız menşeili ağır silahlar PKK'dan çıktı

Güvenlik uzmanı Abdullah Ağar operasyonlarda Rus menşeili Güdümlü Tanksavar Roketi ile operasyonlarda Alman-Fransız ortak yapımı olan ve terör örgütü YPG-DSG'nin elinde olduğu bilinen MİLAN roketinin ele geçtiğini sosyal medya hesabından duyurdu.

Ağar twitter'daki mesajında "Bestler-Dereler'de yapılan operasyonlarda Alman-Fransız ortak yapımı olan ve YPG-DSG'nin elinde olduğu bilinen MİLAN Güdümlü Tanksavar Roketi ile 'Alanı-Vereni çok belli olmayan' Rus menşeili AT5 SPANDREL (9M113 KONKURS) Güdümlü Tanksavar Roketi ele geçirildi." ifadelerini kullanarak 2 fotoğraf paylaştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.11.2017 15:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kandan beslenen vampir baronlari 2017-11-15 16:11:11

oldugu surece vampir baronlarinin asistanlari ve asistanlarin hizmetcileri oldugu surece dunyada baris asla olmaz

Avatar
Uyanın, aslında hepimiz birer kuklayız ! 2017-11-15 16:07:38

Uyanın, aslında hepimiz birer kuklayız ! Beynimize Takılacak Çip'ten Haberiniz Var mı ?
https://www.youtube.com/watch?v=Hv8Iaqoa084

Avatar
CUMHUR BUL KİMLER İHANET ETTİ HANGİ ÜLKE SOKTU MODEREN AĞIR SİLAHLARI PKK YA KİM VERDİ BUL CUMHUR 2017-11-15 17:03:00

Araplar ARKAMIZDAN VURDU..asırlarca ..!! Şimdide abd ,rusya ,fıransa ,ingiltere ve değer yılların düşmanları ARKAMIZDAN vuruyor..hala t eyyo senin dostum dediğin düşmanlar ..ülkemiz .TÜRK VATANIMIZI İŞİD BAHANESİ İLE AVRUPA FAŞİT ,EMPERYALİST IRKÇI ABD ..FIRSATAN PKKLI TERÖRİST FOSEPTİKLERİ SON MODEREN AĞIR SİLAHLARLA DONATIP ÜLKEMİZ TÜRK VATANINA SALDIRIP ALLAH KORUSUN SADECE DOĞU VE GÜNEY DOĞUYU DEYİL TÜRK VATANIMIZIN TAMAMINA GÖZ DİKKTİ ÖNCE YIKACAK ,YAKACAK BİZ SŞVLERİ BOMBALACAK ÖZÜR DİLERİZ YALANI ETRİKALARI İLE BİZ TÜRK MİLLETİNİ IRAKTAKİ,SURİYEDEKİ,AFGANİSTANDAKİ ,MISIRDAKİ ,LİBYADAKİ GİBİ SİVİLERİ ÖLDÜRECEK BOMBALAYACAK TAMAMINI ALIP PKK YA VEREK VE 4 LÜ KÜRTİSTANI kuracak ..sen daha uyu tayyip..uyu VEYADA da göz yum ..görüyorsun ..IRAKTA,SURİYEDE..AFGANİSTANDA..SİVİLLERİ BİLİNÇ LI ÖLDÜRÜP NÜFUSLARINI EN AZ SEVİYEYE GETİRİP İŞGAL ETTİ SONRADA ÖZÜR DİLERİZ ..TERÖR ZANNETİK DEDİ ÖRT BAS ETTİ ..!! IRKÇI, FAŞİT ABD NİN GÖZÜ DÜNYANIN EN İYİ CORAFYASINA SAYYİP ÜLKEMİZ TÜRKİYEDE .MÜTEFİĞİM DEDİĞİ TERÖRİSTLERLE İŞBİRLİĞİ YAPIK ÜLKEMİZİN TAMAMINA SAYİP OLMAK İSTİYOR ALLAH KORUSUN BUNDAN DOLAYI TERÖRİST LAĞIM..FARELERİ PKKLILARI TERÖRİSTLERİ SON MODERN AĞIR SİLAHLARLA DONATIYOR EĞİTİYOR HADDA VE HADDA PKK KIYAFE İTİ İLE TAM HİÇ MUBALASIZ TAM 5 BİN ABD ASKERLERİ İLE SÖZDE PKKLI TERÖRİSTLER GİBİ GÖRÜNÜM VEREREK ASKERLERİNE TSK..LERİNE SALDIRTIYOR ..tayyip hilmi merek edip araştırma yaptırmadım da bu AĞIR SİLAHLARIN ÜLKEMİZ TÜRK VATANINA KİMLERİN ÖZELLİKLE NASIL SOKULDUĞUNU ..?? KESİN İNÇİRLİKTEKİ ABD ÜSLERİNDEN ABD ASKERLERİ TARAFINDAN GÖTÜRÜLDÜĞÜNÜ SAĞIR SULTANDA DUYDU..!!KÖR SULTANDA GÖRDÜ ..!! BÜTÜN BİZE DÜŞMAN ÜLKELER BİLİYOR HADDA ONLAR BİLE PKK YA BU SİLAHLARI TALIYOR SEN NİYE DUYMUYORSUN VEYADA DUYUYOR ,BİLİYORDA AYNI PKKLILARA İHANET SÜRECİNDEKİ GİBİ ELLEMEYİN ,DOKUNMAYIN ,GÖRÜN GÖRMEMEZLİKTEN Mİ GELİN DİYOR ABD NİN VE DİĞER DÜŞMAN ÜLKELERİN MENFAATLERİNE SUMU TAŞIYORSUN YOKSA BAŞKA BİZ TÜRK MİLLETİNDEN SAKLADIĞIN MENFAATLERİNE HİTAP EDEN ..NE NİYE SUSUYORSUN ..?? Cumhur bu MODEREN AĞIR SİLAHLARI TERÖRŞST PKK YA KİMVEYA KŞMLER GETİRDİ TÜRK VATANIMIZA NASIL SOKULDU ..BİR ZAHMET SRALTIRMASINI YAOTIR GİZLİ İSTBARATIMIZ ..MİTCİ HAKAN FİDANA VE TSK..LERİNE ÜLKEMİZ ALLAH KORUSUN ÇOOK BÜYÜK İHANET İÇİNDE..KİMLER VE YA KİM SOKTU ,VE YA KİMLER YARDIMCI OLDU ..BUL ÖĞREN İNTİKAMINI ALALIM BU İHANETİN ..

Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2017-11-15 17:31:18

Bizde bu AĞIR MODEREN silahları pkk terörist lağım..fareleri FOSEPTİKLERİN..götünü uçurmak için ..kullanalım ..!! VE bu silahları hangi kalleş ,kahpe ,hayin ,FAŞİT, EMPERYALİSİT bize karşı düşmanlık olarak pkklı terörist p..şutlarına veren p..şut ülkelerse onların da hesabını soralım ..!! Kim soktu ve yada ülkemize bu AĞIR SİLAHLARIN sokulmasına..göz yumduysa onunda ve ya onlarında hesabını ödeyelim..Bu ne ya TÜRK VATANIMIZIN SINIRLARI YOL GEÇEN HANINA DÖNDÜ NE OLUYOR BÖYLE KESİN BU SORUN HALLEDİLSİN ..ADİ FAŞİT ,IRKÇI ÜLKELER PKKLA BİR OLUP IŞİD BAHANESŞ ÜLKEMİZİ ZAPTEDMEYE KALKIYORLAR ..

Avatar