banner87

Boğaziçi Üniversitesi Rektöründen Erdoğan'a bomba yanıt!

Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmed Özkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan gelen eleştirilerin ardından Twitter hesabından Türkiye üniversitelerinin başarı sıralamasını paylaştı.

Boğaziçi Üniversitesi Rektöründen Erdoğan'a bomba yanıt!

Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmed Özkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan gelen eleştirilerin ardından Twitter hesabından Türkiye üniversitelerinin başarı sıralamasını paylaştı.

07 Ocak 2018 Pazar 23:46
Boğaziçi Üniversitesi Rektöründen Erdoğan'a bomba yanıt!

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Boğaziçi Üniversiteliler Derneği 14. Genel Kurulu'nda üniversiteyi 'yerli ve milli değerlere dayanmamakla' eleştirmesinin üzerine, Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmed Özkan'dan dikkat çeken bir paylaşım geldi.
Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmed Özkan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan gelen eleştirilerin ardından Twitter hesabından Türkiye üniversitelerinin başarı sıralamasını paylaştı. 
​'2018 U.S. News and World Report'a göre hazırlanan sıralamada, Türkiye'deki üniversiteler arasında Boğaziçi Üniversitesi'nin birinci sırada olduğu görülüyor. 
Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği de, resmi Twitter sayfasından "Boğaziçi Üniversitesi Gururumuzdur" yazılı bir mesaj paylaştı.Erdoğan bugün üniversitenin kampüsünde yaptığı konuşmada, "Boğaziçi Üniversitesi ülke ve milletin değerlerine yaslanamadığı için uluslarası alanda beklediği yere gelememiştir" demişti. Erdoğan, Boğaziçi üniversitesi hocalarına seslenerek, "Belli bir fikrin savunucusu olanlara kapıyı aç, belli bir fikrin savunucusu değilse ona kapıyı kapa. Bu mu özgürlük?" ifadelerini kullanmıştı. 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.01.2018 23:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bülent 2018-01-08 00:45:42

Yahu Allahaşkına, Üniversite Diploması olmayan adam Üniversiteler hakkında ahkam kesiyor. Bunun ismini her konuda zırvalarken görmek ve okumak bana izdirap veriyor.

Misafir Avatar
sabırlı 2018-01-08 08:48:01 @Bülent

Bu gazete neden hep fitne üretme gayreti içinde? çünküüüüü bunlar abd nin avrupanın çalışma ofisi. temsilcileride chp. en kötüsüde bunların topuda Türkiye düşmanı. ona göre türk halkı tarafını seçsin.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Okur 2018-01-08 00:09:56

Yerli ve milli,bir milliyetci oldu bir milliyetci oldu sorma abisi,hani milliyetciligi ayaklar altina almistin? Herseyde atalariniosmanliyi ornek veriyorsun,atalarin milli degil,sirp,bosnak,arnavut,yunani tercih etmisti,sende bu Turk milliyetciligi nereden cikti..heee simdi hatirladim sen gerekirse papaz elbisesi bile giyerdin?..bu arada gomlegi ne yaptin?..ve biz bu gorevi yapiyoruz,hani su amerikanin da dusundugu..danismanlarim eline bir kagit almislar fransada...neyse neyse karistirdim,ispat edemezlerse

Misafir Avatar
boxcar willy 2018-01-08 08:09:29 @Okur

acaba ataları osmanlımı dedelerinin askerlik yapmadığını söylüyorlar .

Beğenmedim! (0)
Avatar
boxcar willy 2018-01-08 08:07:35

kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş önce kendi diplomasını bir açıklasın bakalıkm.

Avatar
Selim 2018-01-08 07:22:39

Okulun birinden mezun olan bir kişi demiş ki ! Tufan sırasında Nuh peygamber oğlu ile cep telefonu ile konuşmuş vs.vs.

Avatar
siz son dedikoduyu kacirdiniz galiba 2018-01-08 01:48:36

Hahaha birisi dogruysa genc bir kiz la opusurken kaydetmisler

Avatar
vah vahhh 2018-01-08 01:58:39

NECMİ KADIOĞLU bey video kaydi dogrumu ??siz evlimisiniz merak ettim ??

Avatar
Almanya bizi kıskanıyor mu? Mutlaka izleyin:) 2018-01-08 02:02:20

https://www.youtube.com/watch?v=jkRuXY4qBX0

Avatar