banner87

CHP'den kurultaydaki zehirlenmelere ilişkin flaş açıklama

CHP Parti Sözcüsü Bülent Tezcan :”Yaşanan gıda zehirlenmesinin dağıtılan yiyeceklerden mi yoksa satılan ürünlerden mi kaynaklandığı hususu ve sorumlular soruşturma sonucu ortaya çıkacaktır."

CHP'den kurultaydaki zehirlenmelere ilişkin flaş açıklama

CHP Parti Sözcüsü Bülent Tezcan :”Yaşanan gıda zehirlenmesinin dağıtılan yiyeceklerden mi yoksa satılan ürünlerden mi kaynaklandığı hususu ve sorumlular soruşturma sonucu ortaya çıkacaktır."

05 Şubat 2018 Pazartesi 19:31
CHP'den kurultaydaki zehirlenmelere ilişkin flaş açıklama

“Bu üzücü olayla ilgili sorumlular hakkında Partimiz tarafından Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına şikayette bulunulmuştur. Sorumluların tespiti ve cezalandırılması için süreci sonuna kadar takip edeceğiz.”CHP Parti Sözcüsü  Bülent Tezcan’ın yazılı açıklaması şöyle:“Büyük bir coşku ve katılımla gerçekleşen 36. Olağan Kurultayımızı 3-4 Şubat tarihleri arasında tamamladık. Kurultayımız devam ederken bazı partililerimiz gıda zehirlenmesi şüphesi ile sağlık ekiplerince hastanelere kaldırılmıştır.  
Bu durum başta Genel Başkanımız Sn. Kemal Kılıçdaroğlu olmak üzere hepimizi derinden üzmüştür.Yaşanan gıda zehirlenmesinin dağıtılan yiyeceklerden mi yoksa satılan ürünlerden mi kaynaklandığı hususu ve sorumlular soruşturma sonucu ortaya çıkacaktır.Bu üzücü olayla ilgili sorumlular hakkında Partimiz tarafından Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına şikayette bulunulmuştur. Sorumluların tespiti ve cezalandırılması için süreci sonuna kadar takip edeceğiz.” 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.02.2018 19:53
Anahtar Kelimeler:
Bülent TezcanCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dede bugun cok az 2018-02-06 00:37:53

comment yazmis dede uslaniyor galiba

Misafir Avatar
TC AZGIN DEDE 2018-02-06 15:54:13 @dede bugun cok az

chp'ye 8000 , akp'ye 8000 , hdp'ye....... bilâ ücret ! ::)))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetocular yapmis olmasin 2018-02-06 11:23:52 @dede bugun cok az

hala kökü kazinmis degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dede asagdaki maas cok azmis be 2018-02-06 11:22:14 @dede bugun cok az

chp ye o kadar iftira atiyon bence degmez bida o isi yapma 8000 dolarcik etmiyormuymusun yazik sana ya desene troller bosuna trolculuk yapmiyo

evet ya azalttım ! 8000$ maaşa bu kadar köfte ninecim...
adamlara zam yapın dedik ınk-mınk dediler bende sallıyorum... :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğru doğru 2018-02-06 08:41:47 @dede bugun cok az

CHP gizli bir güç tarafından idare ediliyor. chp nin gücü Türkiyeyi engellemek için kullandırılıyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sordum gitti 2018-02-06 08:40:11 @dede bugun cok az

Deniz Baykalıda bunlar perişan etmiş olmasın ? bir kaç kişiyi hedefe koyan güç hedef şaşırıp millete zehirli yemek vermiş olmasın?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TC AZGIN-DEDE 2018-02-06 01:48:55 @dede bugun cok az

evet ya azalttım ! 8000$ maaşa bu kadar köfte ninecim...
adamlara zam yapın dedik ınk-mınk dediler bende sallıyorum... :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
yazık chpye 2018-02-06 09:47:35

Parti Meclisine giren CHP Genel Başkan Yardımcısı Öztürk Yılmaz ile partideki görevlerinden istifa eden İzmir Milletvekili Selin Sayek Böke, son dönemde yaptıkları skandal açıklamalarla tepkileri üzerlerine toplamıştı. Yılmaz, Fırat Kalkanı ve Zeytin Dalı harekatlarında Mehmetçikle omuz omuza çarpışan Özgür Suriye Ordusu güçlerini ‘terör örgütü ilan etmiş, Böke de PKK/PYD terör örgütünün avukatlığını üstlenmişti.

Avatar
TC AZGIN-DEDE 2018-02-05 22:36:05

NİNE'YE BİŞİ OLDUYSA ! DÜNYAYI YAKARIM AQ !

Misafir Avatar
TC SÜPER-ŞİRİN-DEDE 2018-02-07 01:23:00 @TC AZGIN-DEDE

gdo'lu bişi yemiyomiş... :(((
gizli-not: naahhh dicamda ayıp olcek , neyse öyle sansın...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC CİCİ-DEDE 2018-02-07 01:20:52 @TC AZGIN-DEDE

gez nine gez... :(((
not: unutulduk beeeeee....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nikin ben burdayim diye cok siritiyordu 2018-02-06 11:18:36 @TC AZGIN-DEDE

komik dede gozlerim cok iyi goruyor kulaklarimda cok iyi duyuyor sagligima gelince cok iyi cok guvenli besleniyorum gdo lu bisey yemiyorum baya geziyorum hihihihi
sen kendi sagligina iyi bak gidisatin hic iyi degil be dede

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC AZGIN-DEDE 2018-02-06 01:50:49 @TC AZGIN-DEDE

NİNE BİZİ HEMEN BULDU ! İNANILMAZ VALLA !
FAKAT SANA ÜZÜLÜYORUM ! SAĞLIĞINA DİKKAT ET !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-02-06 00:18:21 @TC AZGIN-DEDE

hihihi

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-06 05:21:21

provakasyanlar olacak halk chp binalarının basacak.tez zamanda hdp ye pkk ile ilişkiyi kes deyin
hdp ile kimsenin irtibat kurmasına izin vermeyin.ya pkk yla ilişkiyi keser teror orgutu dersin yada biz seni vatan haini goruruz denmeli hdp ye.yoksa gidişat suriye gibi olur.bop yururlukte. mhp akp itifakı bunun gostergesi.chp binaları basılacak,hdp ye yakın olan dernrkler basılacah sagcı kesim tarfından provakasyonlar artacak.sag kesim sşlahlanıyor.akp halkı boluyor birde afrinde sehit gelsin çok.halk chp ye karşı ayaklanacak.biz sehit verelim siz pkk cı hdp ile sah tutun .zaman geçmeden geregini yapın.

Misafir Avatar
TC AZGIN-DEDE 2018-02-06 15:50:00 @aydın

Nine'cim sen bana habire ''aydın'' diyip duruyon da !
Türkçe'miz hiç benziyor mu ? sen uyanık insansın ! soruyom ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen cok tehlikelisin 2018-02-06 11:13:00 @aydın

savcilar seninle acilen ilgilenmeli milleti fitneliyorsun hdp zararliysa meclise akp mhp neden soktu

Beğenmedim! (0)