CHP'den Perinçek'e sert cevap!

CHP İBB Grup Başkan Vekili Ertuğrul Gülsever, Doğu Perinçek'in "CHP'liler, bonzai, esrar içip HDP'ye oy verdi" açıklamasına çok sert tepki gösterdi.

CHP'den Perinçek'e sert cevap!

CHP İBB Grup Başkan Vekili Ertuğrul Gülsever, Doğu Perinçek'in "CHP'liler, bonzai, esrar içip HDP'ye oy verdi" açıklamasına çok sert tepki gösterdi.

28 Haziran 2018 Perşembe 19:25
CHP'den Perinçek'e sert cevap!

CHP İBB Grup Başkan Vekili Ertuğrul Gülsever'in Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek'e sosyal medya hesabından sert tepki gösterdiği açıklaması şöyle:

"Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, "Milyonlarca CHP'li bonzai, esrar içip HDP'ye oy verdi" demiş. CUMHURİYET HALK partiliyim partime oy verdim, başka yere oy vermeyeceğimden eminim. Fakat senin hangi partiye oy verdiğinden şüphe ediyorum. Utanmazsın, hadsizsin, alçaksın!"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2018-06-28 19:32:14

Bu herif bugday ambarindaki sican gibi ortaliga bok sacmakdan baska marifeti yok.israilin gizli ajani!

Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-28 19:38:07 @

Peki bu adam neden hep amerikaya ve siyonistlere karsi oldugunu iddia ediyor?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-06-28 19:36:01 @

Bu perincek denen kansiz , mütemadiyen Demokratlarin, Devrimcilerin ve sosyal demokratlarin düsmanligini yapmistir. Amerika ve israilin gizli ajanidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ziya 2018-06-28 20:26:24

bu bunak yeminli solun düsmanidir .isi gücü solu bölmek bölmeyede gücü yetmiyorda simdide azginca saldiriyor chp seni meclise sokmadi diye saldir dur .itler ürür kervan yürür chp ye saldirman chp yi daha gücendirir .

Avatar
Mustafa Kemal 2018-06-28 20:58:00

bu perincek tam bir saklaban ya Adam Koca secimde tv kanali olmasina ragmen 60000 bin oy aldi chp sayesinde secime girdi hala komiklik pesinde bence ciddiye alinmaz tam bir hirtapoz

Avatar
Bunun suratı palyoço gibi 2018-06-28 21:02:35

Polyoço suratlı görevli cia ajanı gerev alanı daima türkiyede solu bölmek farklı fraksiyonlar ile ayırmak veya kürt türk solunun birleşmesine herzaman fesatlar koyup fitne çıkarmak

Avatar
tuncay 2018-06-29 00:55:00

Siyaset soytarısı Perinçek'in sözlerini ciddiye almamak lazım. Onun acilen bir doktora ihtiyacı var.

Avatar
Emin 2018-06-29 09:01:19

Uluslar arası tetikçidir ..eski bir ..İşçi partisi üyesi olarak gözlemlerim bulunmaktadır. Parti Perinçek aike partisidir. İçerden kullanılmak üzere tahliye edilmiştir sanırım?değmez yoruma

Avatar
Ankaralı Kemal 2018-06-29 23:28:59

Bunlar SAMANLIK Fareleri, Aynı Zamanda Abd ve İsrailin Uşaklığını Yapan Yerli İşbirlikçileri, Kendisi İçerdeyken Dışarı İle İlişkisi Kesilmeyen Tek Kişi, Tayyipe Ağza Alınmadık Sözler Söyleyen Bu Zat, Dışarı Çıkınca Tayyip'in Borusunu Çalmaya Başladı, Jöleli Yeğeni Tayyipe Baş Danışmanı Oldu Dayısı D.Perinçeki Içeriden Çıkması için Yardımcı Oldu.
Kısacası Doğu Perinçek 1968 Kuşağının YÜZ KARASI, Ertuğrul Kürkçü, A.Gül, B.Arınç D.Baykal, Bebek Katili Abdullah Öcalan Bu Şahıslar CİA ve Mosad'a Çalışıyorlar Bu Aşağılık Şerefsizlerin Hepsi Kanı Bozuk VATAN HAİNLERİ ve YERLİ İŞBİRLİKÇİLERİ, TÜRK MİLLETİNİN TÜRK'den Başka DOSTU YOKTUR.

Avatar
Tayyipsever 2018-07-01 00:03:34

Doğu perincikin görüşüne gatılmam velakin doğru söze ne denir? bu cehape hdpkk seviciliğini bırakacak böyle sittin sene iktidar olamaz ancak iktidarsızlığı saglamlaşır