banner87

CHP'li başkana çirkin saldırı

Kırşehir'de seçim çalışmaları sırasında broşür dağıtan CHP Kırşehir Kadın Kolları Başkanı Necla Yenidünya saldırıya uğradı. Polis, saldırıda bulunduğu ileri sürülen E.E.'yi ifadesi alınmak üzere emniyete götürdü.

CHP'li başkana çirkin saldırı

Kırşehir'de seçim çalışmaları sırasında broşür dağıtan CHP Kırşehir Kadın Kolları Başkanı Necla Yenidünya saldırıya uğradı. Polis, saldırıda bulunduğu ileri sürülen E.E.'yi ifadesi alınmak üzere emniyete götürdü.

04 Haziran 2018 Pazartesi 23:50
CHP'li başkana çirkin saldırı

Edinilen bilgiye göre, seçim çalışmaları sırasında partili kadınlarla birlikte broşür dağıtan CHP Kırşehir Kadın Kolları Başkanı Necla Yenidünya, Gölhisar Mahallesi’nde iddiaya göre “PKK yandaşları burada gezemezsiniz” diyen bir kişinin saldırısına uğradı. Partililer polisi ararken, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine giden Necla Yenidünya darp raporu aldı. Daha sonra polis merkezine giden Yenidünya, şikayetçi oldu. Polis, saldırıda bulunduğu ileri sürülen E.E.’yi ifadesi alınmak üzere emniyete götürdü.

SIRTIM DÖNÜKKEN VURDU

Yaşadıklarını anlatan CHP Kırşehir Kadın Kolları Başkanı Necla Yenidünya, “Gölhisar Mahallesi’nde broşür dağıtırken karşıdan gelen bir kadınla karşılaştık. Karşılaştığımız kadın, ‘Hep seçimden seçime geliyorsunuz’ dedi. Bizler de sorumluluklarımız olduğunu anlattık. Kadın, bizden broşürü alarak yürüdü. Balkondan bir adam ‘PKK yandaşları burada gezemezsiniz’ diye bağırarak bize doğru geldi. Arkam dönükken arkamdan gelerek sırtıma vurdu. Vurmasıyla birlikte ben yere düştüm. Yanımızda olan arkadaşlarımız müdahalede bulundu. Polisi aradık. Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine giderek darp raporu aldım. Saldırganın siyasi düşüncesine değil, saldırıya odaklandım” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 00:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 23:59:54

MİLLET İttifakı gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar Sağcısı Solcusu Muhafazakarı güç birliği yaptı bazılarının uykusunu kaçırdı. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı güç zehirlenmesi yaşayan beylerle sandıkta hesaplaşacak

Avatar
kadina kalkan eller kirilsin 2018-06-05 00:07:09

yeter artik be

Misafir Avatar
DUYURU nikli 2018-06-05 12:21:54 @kadina kalkan eller kirilsin

vatan partili aydin CHP ile ne alip veremedigin var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli nikli 2018-06-05 12:20:46 @kadina kalkan eller kirilsin

sen zaten vatan partisine oy vereceksin yeme bizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-06-05 09:17:58 @kadina kalkan eller kirilsin

Deniz BAYKALI partiden ve hayattan alan bir Kılıçdaroğlu chp sine oy vermeyiz.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
DUYURU 2018-06-05 08:50:47 @kadina kalkan eller kirilsin

Bu günkü Kılıçdaroğlu CHP si demek provaktörlük demek, oyun demek, tuzak demektir. iç karışıklık demektir. kardeşleri bir birine düşürmek demektir. Kılıçdaroğlu bizden biri değil o Fetö gibi bir ajandır. CHP baraj altında kalmalı

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
şerefsiz e.e sanada aynısı olacak 2018-06-05 08:35:49 @kadina kalkan eller kirilsin

başınızdaki o itlere uymayın çakıcı gibi ceza evinde hibino olursunuz.kullandırma kendini sıra senin anana bacına gelir hapisteyken kahrolur bir şey yapamazsın adamı seviyorsan sandıkta oyunu ver pezevenk senin haddinemi saldırıyorsun ama serbest kaldığın gün seninde hesabın görülür bu umarım anan bacın olmaz it oğlu it

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-06-05 00:36:15

Daha seçim yapılmadan bu ne şiddet bu ne öfke AKP kazandığı zaman bir AKP li ye SALDIRAN OLDUMU olay korku hesap verme korkusu KUYRUK kapıya sıkıştı onun cirpinisi

Avatar
. 2018-06-05 00:07:29

Tarım Bakanı Fakıbaba Soru Soran Basın Mensubuna Tokat Attı
https://www.youtube.com/watch?v=XdmBzWGW4qc

Avatar
. 2018-06-05 00:14:08

Ak Parti seçim aracının arkasından koştu, dayak yedi !!! Çocuğa şiddet !
https://www.youtube.com/watch?v=UISh_d9tOhY

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-05 00:46:54

DEVRAN DÖNÜYOR,BU GÜNÜN YARINIDA VAR.

Avatar
. 2018-06-05 00:25:02

İstanbul Pendik Kaynarcada Muharrem İnce ve chp pankart ve bayrakları indiriliyor
https://www.youtube.com/watch?v=Zx61t-6OmAA

Avatar
D 2018-06-05 00:35:30

Böyle olaylar seçim Zaman'ında cok oluyor umarız sağ duyu kazanır büyük olaylarla karşılaşmayız . Herkesin Allah yardımcısı olsun böyle şeyleri görmek istemiyoruz Avrupadan ne eksiğimiz var .

Misafir Avatar
ulkemizde secim donemi yasananlar 2018-06-05 01:43:54 @D

dunyanin hic bir yerinde olmuyordur yazik gunah

Beğenmedim! (0)