CHP'li Tekin'den AKP'ye çok sert UYAP tepkisi!

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın itiraf niteliğindeki UYAP açıklamalarını meclis gündemine taşıdı. Cumhurbaşkanı’nın açıklamalarını suç duyurusu olarak değerlendiren ve Adalet Bakanı Abdulhamit Gül’e yanıtlaması istemiyle soru önergesi veren Tekin, “FETÖ, UYAP’ı ele geçirirken bu hükümet neredeydi” dedi.

CHP'li Tekin'den AKP'ye çok sert UYAP tepkisi!

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın itiraf niteliğindeki UYAP açıklamalarını meclis gündemine taşıdı. Cumhurbaşkanı’nın açıklamalarını suç duyurusu olarak değerlendiren ve Adalet Bakanı Abdulhamit Gül’e yanıtlaması istemiyle soru önergesi veren Tekin, “FETÖ, UYAP’ı ele geçirirken bu hükümet neredeydi” dedi.

12 Ocak 2018 Cuma 16:07
CHP'li Tekin'den AKP'ye çok sert UYAP tepkisi!

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, Cumhurbaşkanı’nın UYAP’a yönelik suç duyurusu niteliğindeki açıklamalarını meclis gündemine taşıyarak, “15 yıldır AKP’nin tek başına iktidar olmasında etkili olduğu iddia edilen usulsüzlüklerde UYAP’ın rolü var mı yok mu? Her seçimden sonra ortaya atılan, ‘oyların çalındığı’ ya da ‘oyların elektronik ortamda değiştirildiği’ şaibelerinin gerçeklik payı nedir? SEÇSİS’i UYAP gibi denetim, kontrol ve yönlendirme amaçları ile kullanan FETÖ’nün her seçimde AKP’yi tek başına iktidar yapması karşısında, gerek SEÇSİS yöneticileri gerekse Yüksek Seçim kurulu hakkında gerekli yasal işlemler yapılacak mıdır? Bu soruların yanı sıra, şaibeli UYAP’ın yerine yeni bir sistemin geliştirilip geliştirilmeyeceğini kamuoyu tarafından merak edilmektedir. Cumhurbaşkanı’nın suç duyurusu niteliğindeki açıklamaları birçok soru işaretini de beraberinde getirmiştir. Bu soru işaretlerinin aydınlatılması için Adalet Bakanlığı’ndan gelecek açıklama merak konusudur” İfadelerini kullandı.

“Seçimlerde usulsüzlük var mı yok mu, araştırılsın!”

2002’den 2015’e kadar gerçekleştirilen seçimlerde herhangi bir usulsüzlüğün olup olmadığını, eğer varsa bu seçimlerin araştırılması ve soruşturulması gerektiğini söyleyen Tekin, şöyle devam etti:
“FETÖ’cülerin, seçimlere yönelik gayrimeşru uygulamaları da dâhil olmak üzere, yargı dosyalarına müdahil olarak ‘mağdur’ ettiği kişi, kurum ve kuruluşların tespit edilmesi için çalışmalar acilen başlatılmalıdır. SEÇSİS’i UYAP gibi denetim, kontrol ve yönlendirme amaçları ile kullanan FETÖ’nün her seçimde AKP’yi tek başına iktidar yapması karşısında gerek SEÇSİS yöneticileri, gerekse Yüksek Seçim kurulu hakkında gerekli yasal işlemler derhal işleme konmalıdır. Ülkemizde hukuka güveni tesis etmek istiyorsak Cumhurbaşkanı’nın bu tür özeleştirilerini yargıya taşımalıyız.”

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin’in, basında geniş yer bulan, gazeteci Orhan Uğuroğlu’nun da köşesine taşıdığı, Cumhurbaşkanı’nın ‘UYAP İtirafına’ ilişkin verdiği soru önergesinde şu soruları sordu:

1- 15 yıldır AKP’nin tek başına iktidar olmasında etkili olduğu iddia edilen usulsüzlüklerde UYAP’ın rolü nedir? FETÖ terör örgütü ilan edilmeden önce, UYAP’ın FETÖ’cülerin elinde bulunduğundan hükümet haberdar değil miydi? Haberdar değilse, UYAP’ın FETÖ’cülerin elinde bulunduğu ne kadar süredir biliniyordu?
2- Her seçimden sonra ortaya atılan “oyların çalındığı” ya da “oyların elektronik ortamda değiştirildiği” şaibelerinin gerçeklik payı nedir? Buna ilişkin herhangi bir araştırma ya da soruşturma başlatılmış mıdır?
3- SEÇSİS sisteminin Adalet Bakanlığı’nın kullandığı UYAP kapsamında tutulmasının nedeni nedir? Cumhurbaşkanının işaret ettiği, FETÖ’cülerin eline geçen şaibeli UYAP’ın yerine yeni bir sistem geliştirmeyi düşünüyor musunuz?
4- SEÇSİS’in bir yürütme erkinin kontrolünde olması seçimlerde adaleti sağlama konusunda adalet dağıtması mümkün müdür?
5- 2002-2015 döneminde gerçekleştirilen seçimlerde, SEÇSİS eliyle herhangi bir usulsüzlüğün yapılıp yapılmadığına ilişkin yargı süreci başlatılmış mıdır?
6- SEÇSİS’i UYAP gibi denetim, kontrol ve yönlendirme amaçları ile kullanan FETÖ’nün her seçimde AKP’yi tek başına iktidar yapması karşısında gerek SEÇSİS yöneticileri, gerekse Yüksek Seçim kurulu hakkında gerekli yasal işlemler yapılacak mıdır?
7- FETÖ’cülerin 2002 yılından bu yana doğrudan çeşitli konularda kendisini ve AKP’yi olumsuz etkilemesi muhtemel dava dosyalarına müdahale ettiği davalar tespit edilecek midir?
8- FETÖ’cülerin yargı dosyalarına müdahil olarak “mağdur” ettiği kişi, kurum ve kuruluşların tespit edilmesi için çalışmalar acilen başlatılacak mıdır?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2018 18:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
secsis kesinlikle yasaklanmali 2018-01-12 16:19:57

seffaf guvenebilinir secim istiyoruz

Misafir Avatar
Gürsel Tekin Bey in sorularina 2018-01-13 02:56:40 @secsis kesinlikle yasaklanmali

cevap bekliyoruz akp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-01-13 02:54:01 @secsis kesinlikle yasaklanmali

“Seçimlerde usulsüzlük var mı yok mu, araştırılsın!”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEKIN BEY DOGRULARI KONUSMUS 2018-01-13 02:53:22 @secsis kesinlikle yasaklanmali

“Seçimlerde usulsüzlük var mı yok mu, araştırılsın!”

2002’den 2015’e kadar gerçekleştirilen seçimlerde herhangi bir usulsüzlüğün olup olmadığını, eğer varsa bu seçimlerin araştırılması ve soruşturulması gerektiğini söyleyen Tekin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
696 sayılı khk ile cikan kanun iptal edilmeli 2018-01-13 02:48:19 @secsis kesinlikle yasaklanmali

insan kayirmaca yasa hukuga aykiridir darbe yaptigini bilmeyen asker bir kere nasil darbe yapsin ayrica hepsi garibanlarin cocugu fabrikatörun cocugu öldumu ??duymadim akp li bakanin asker cocugu öldumu ?? duymadim asker emir kuludur cogu köyden kasabadan biat kulturuyle buyumus teslim olmus yerde savunmasiz yatan insani vahsice barbarca linc etmek insanlik sucudur ve bu kisiler yargilanmali suclu sucludur herkes polis savci olmaya kalkarsa ulkemizde duzen olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eminee 2018-01-12 22:10:52 @secsis kesinlikle yasaklanmali

ben Gürsel Tekin bey i cok takdir ediyorum hep dogrulari konusuyor o yuzden chp chp diyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ece 2018-01-12 22:05:58 @secsis kesinlikle yasaklanmali

ben oyumu chp den yana kullanicam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabiha mi ??? hasan bu ne hal ?? 2018-01-12 21:59:49 @secsis kesinlikle yasaklanmali

ayip ayip kadin kiligina girip milleti kandirmak cok gunah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gürsel CİK iyi dinle bak sen iyi dinle 2018-01-12 18:34:44 @secsis kesinlikle yasaklanmali

mit polis ordu sus diye durmuyor kesinlikle gorevini yaparlar insanlara korku asilamayi birak iyiki feto varmis zamaninda fetoyu kim destekledi ??fetonun siyasi ayagi yokmu kardesim ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Darbeyi Televizyondan Öğrenen Asker Şaştı Kaldı! 2018-01-12 18:32:13 @secsis kesinlikle yasaklanmali

https://www.youtube.com/watch?v=UiCRqQgsyos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
darbe biliniyorsa neden onlenemedi ??? 2018-01-12 18:31:19 @secsis kesinlikle yasaklanmali

Perinçek"Darbeyi önceden biliyorduk,Haber verdik ???
https://www.youtube.com/watch?v=dPwCRl_k6AM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-12 18:28:59 @secsis kesinlikle yasaklanmali

fransada ohal sadece terrorü kapsiyordu ülkemizde ise ohal oldu bu hal khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis milli irade by pass dünyada bunun ornegi yok varlik fonunun terrorle ne ilgisi var veya 696 sayili kanunun insan kayirmaca hukuga aykiri kanun sizce hosmu tatbikat var diye kandirilan veya teslim olmus erlerimizi barbarca linc etmek suctur ve bunlarin yargilanmasi gerekir yargisiz infaz insanlik sucudur mecliste cogunluk akp nin mit polis ordu akp nin emrinde akp istedigi an genis kapsamli terror yasasi cikartabilir ohal derhal sonlandirilsin yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gürsel CİK iyi dinle bak 2018-01-12 18:06:18 @secsis kesinlikle yasaklanmali

FETÖ'den yeni kalkışma hazırlığı! FETÖnün, itirafçılık üzerinden kurduğu yeni tuzak 696 sayılı OHAL Kararnamesi ile engellendi.******chp yönetimi fetö için ohal i kaldırmak istiyor anladıkmı şimdi gerçeği? Gürsel anlarmı acaba? yoksa kendiside fetöcümü*

Beğenmedim! (7)
Avatar
secsis sisteminin 2018-01-12 16:19:16

ana serveri nerede???? yunanistan da diye soylenti var

Avatar
secsis le ilgili yaziyi mutlaka okuyun 2018-01-12 16:28:27

https://www.siyasetcafe.com/basbakandan-flas-aym-aciklamasi-29713h.htm

Avatar
Banu AVAR Seçimler'de Hile Var 2018-01-12 16:17:11

https://www.youtube.com/watch?v=V2QH7mWe4L0

Misafir Avatar
ah dede vah dede 2018-01-12 22:13:21 @Banu AVAR Seçimler'de Hile Var

sen 90 yasina gelmisin sen oy versen ne yazar oyun zaten gecersiz dedecik hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabiha mi ??? dedecik bu ne hal ?? 2018-01-12 22:03:38 @Banu AVAR Seçimler'de Hile Var

dedecik cok ayip cokkkkkkkkk hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabiha 2018-01-12 17:02:03 @Banu AVAR Seçimler'de Hile Var

hele hele bu herife bakarmısınız ? ne günlere kaldık ya. bilgi beceri, hal hareketi, söylemi tamamen bir cahil i andırıyor!

Beğenmedim! (6)
Avatar
amerikada secsisle secimlerde hile yapilmis 2018-01-12 16:18:26

SECSIS gibi bir sistem nasil çalisiyo - Curtis açikliyo mahkemede açikliyo
https://www.youtube.com/watch?v=4Gfo6arswOM

Avatar
Oyumuz CHPye 2018-01-13 02:50:41

AYDINLIK icin CHP

Misafir Avatar
https://www.aydinlik.com.tr/ 2018-01-19 08:52:15 @Oyumuz CHPye

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-01-12 17:14:03

dinime soven bari musluman olsa .ulan sen degilmisin feto ya gecmiş olsun dilekleri ileten,gazetelerde sana tesekur ediyordu terorist bası feto

Misafir Avatar
aydın 2018-01-12 22:07:39 @aydın

sen var ya sen trolun tekisin yalanlarina inanmiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın eye izlemeler 2018-01-12 18:37:19 @aydın

CHP'nin hazırladığı AKP FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=G-GvjG9bksc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin diyarbakir megri megri neyin nesiydi 2018-01-12 17:48:25 @aydın

ayrica akp donemi feto 14 tane universite kurmus ya

Beğenmedim! (0)