CHP'li Tezcan, hayat pahalılığını soran vatandaşa 24 Haziran’ı işaret etti

Seçim çalışmaları kapsamında Aydın’da bulunan CHP Genel Başkan Yardımcısı Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, pazar alışverişi yapan vatandaşlarla sohbet etti. Hayat pahalılığını soran bir vatandaşa Tezcan, "24 Haziran'da sandığa gideceksiniz, Cumhuriyet Halk Partisi'ne, Millet İttifakı'na oy vereceksiniz. İnşallah bu pahalılık bitecek" dedi.

CHP'li Tezcan, hayat pahalılığını soran vatandaşa 24 Haziran’ı işaret etti

Seçim çalışmaları kapsamında Aydın’da bulunan CHP Genel Başkan Yardımcısı Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, pazar alışverişi yapan vatandaşlarla sohbet etti. Hayat pahalılığını soran bir vatandaşa Tezcan, "24 Haziran'da sandığa gideceksiniz, Cumhuriyet Halk Partisi'ne, Millet İttifakı'na oy vereceksiniz. İnşallah bu pahalılık bitecek" dedi.

29 Mayıs 2018 Salı 22:53
CHP'li Tezcan, hayat pahalılığını soran vatandaşa 24 Haziran’ı işaret etti

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, memleketi Aydın’da pazar alışverişi yapan vatandaşlarla sohbet etti.

Bülent Tezcan, bir vatandaşın hayat pahalılığına dikkat çekerek, “Bunun önüne nasıl geçeceksiniz” sorusunu yanıtladı.

Tezcan, “24 Haziran’da sandığa gideceksiniz, Cumhuriyet Halk Partisi’ne, Millet İttifakı’na oy vereceksiniz. İnşallah bu pahalılık bitecek” dedi.

Tezcan şöyle devam etti:

“Artık memlekette üretmeden tüketmeye alıştık, sosyal devleti kuracağız. Bunun sebebi olanlar bunu çözemez. Siz bu yetkiyi onların elinden alacaksınız!”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 23:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-29 23:21:53

Millet Tamam dedi

Misafir Avatar
soylu 2018-05-30 08:43:10 @Millet İttifakı KAZANACAK

Chp ve diğer ittifak kurdukları dikkat ettimde hep Türkiye karşıtı olanlar. dostlarıd ABD Lİ AVRUPALI KONSOLOSLAR, AB Lİ AKADEMİSYENLER. TÜRKİYE DÜŞMANLIĞI YAPAN GAZETELER . BU CHP HDP, İYİ PARTİ SP BUNLAR ASL TÜRKİYE PARTİSİ DEĞİLLER KARDEŞLERİM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aman aman chp mi? TÖVBEEE 2018-05-30 08:41:15 @Millet İttifakı KAZANACAK

Aman chp bizden uzak dursun. ne pahalılığı bitirmesi, yokluk kıtlık yoolsuzluk eşkiyalık birdaha istemiyoruz bu ülkede. chpbizden uzak dursun.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vedadda nasıl bi mide varmış lan 2018-05-30 05:23:07 @Millet İttifakı KAZANACAK

kamal gibi kart bi ibneyi sikebilmiş? atatürke siki nasıl kalkmış lan? sarışın mavi gözlü de olsa ibne sikmek tiksinç bir şey. düşünsenize atatürkün bok deliğine yarağını sokmuş.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kamal gizli yahudilerin okulunda okumuştur 2018-05-30 03:57:21 @Millet İttifakı KAZANACAK

Sizin Şemsi Efendi diye bildiğiniz adam gizli yahudidir. gerçek adı şimon zvi'dir. bunu ilber oltaylı da yazmıştır. tayyibin diplomasını konuşacağınıza ibne atatürkün okuduğu ilkokulu konuşun

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajanidir 2018-05-30 03:33:44 @Millet İttifakı KAZANACAK

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Uy Vedadun Daşşağı 2018-05-30 00:26:21 @Millet İttifakı KAZANACAK

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (2)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-29 23:22:17

yetti gari

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-30 01:10:42

INCE VE CHP GELIYOR.

Avatar
Ne buldularsa sattılar 2018-05-29 23:54:46

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Misafir Avatar
Temel Karamollaoğlu kim amına koyyim? 2018-05-30 04:51:32 @Ne buldularsa sattılar

Bu herifin ismini bile bilmeyenler var. Adayları saydığınız zaman soruyorlar o kim diye. Alacağı oyu ordan hesap et

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK GARİ SIKILDIK 2018-05-29 23:55:09

Millet ittifakı iktidar olduğunda 16 yıldır uygulanan israf ekonomisine son verilip vatandaş için güneş doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak.

Misafir Avatar
sen sıkılmamışsın 2018-05-30 04:52:43 @SIKILDIK GARİ SIKILDIK

Sikilmişsin. Her haberin altında bunu yazmanın açıklaması bu olabilir. Atam dedğiniz adam da ibneydi zaten, atam izindeyiz diyorsunuz ya....

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-05-30 00:21:24

tacizci ince hikaye,o biraz fazla oy alsın chp nin başına bela olur,mecliste chp guçlu gelmel,yoksa tek adam rejmi uçuruma götürür savaş,keyfiyet yanlışlık

Misafir Avatar
utanmaz aydin bu nikinle CHP ye saldiriyorsun 2018-05-30 03:31:45 @aydın

iftira atiyorsun diger Uy Vedadun bilmem nikiyle ATATURK e iftira atiyorsun sen vatan hainisin veya ajansin nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
merak etme 2018-05-30 00:31:15 @aydın

Ne ince başkan seçilir, ne chp güçlü olur. %17-%18 oy alacak diolar.

Beğenmedim! (1)