CHP’li Gök: 2011 yılındaki KHK’da kimin imzası var?

CNN Türk canlı yayınında Ahmet Hakan'ın sunduğu Tarafsız Bölge programında FETÖ'nün siyasi ayağı tartışması yaşandı. CHP Ankara Milletvekili Levent Gök, 15 Temmuz'dan önce yazılan TÜBİTAK iddianamesinden dikkat çeken bir bölüm paylaştı.

CHP’li Gök: 2011 yılındaki KHK’da kimin imzası var?

CNN Türk canlı yayınında Ahmet Hakan'ın sunduğu Tarafsız Bölge programında FETÖ'nün siyasi ayağı tartışması yaşandı. CHP Ankara Milletvekili Levent Gök, 15 Temmuz'dan önce yazılan TÜBİTAK iddianamesinden dikkat çeken bir bölüm paylaştı.

20 Şubat 2018 Salı 00:31
CHP’li Gök: 2011 yılındaki KHK’da kimin imzası var?

CHP Ankara Milletvekili Levent Gök, CNN Türk canlı yayınında Ahmet Hakan’ın sunduğu Tarafsız Bölge programına konuk oldu. Programda FETÖ’nün siyasi ayağı tartışması yaşandı. Gök, 15 Temmuz darbesinden önce yazılan TÜBİTAK iddianamesinden dikkat çeken bir bölüm paylaştı.

FETÖ’den her kesimin sanık olduğunu söyleyen Gök, “Ama siyasetçi ayağı yok. Bu ayağına dokunulmuyor. 15 Temmuz’dan önce yazılan ilk iddianamede savcının yazdığı cümleleri paylaşıyorum. ''TÜBİTAK’a Fethullah Gülen çok özel bir önem vermektedir. Örgüt için önemli bir kurum kabul edilerek mahrem yerler içine alınmıştır. TÜBİTAK’ta örgüt kadrolaşmak için 2011 yılında yönetici kadrosunun bir KHK ile değiştirilmesini sağlamıştır. Bu kararnameden sonra kurum için FETÖ yapılanması kısa sürede kadrolaşmaya geçmiştir” diyor.

KHK’DA KİMİN İMZASI VAR?

2011 yılında Kanun Hükmünde Kararname’yi gösteren Gök, “O kararname burada. KHK’da kimin imzası var? Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası var. Siyasi yapılanmayı soruyorsunuz ya nereden çıkıyor bunlar diye.”

SAVCI GÖREVDEN ALINDI

Gök, “Savcı iddianameye bu ibareleri yazdı diye görevinden alındı” dedi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CHPLevent Gök
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-02-20 01:20:53

lan aydın denen müftezel sen git kumda oyna sen hangi türkiyede yaşdığını dahi bilmiyorsun *soytarı**

Misafir Avatar
seçmen 2018-02-20 08:40:25 @52

Adamın hareketine iyi bakın . siyasetçimi yoksa artist mi? artistlik yapıyorlar chp i de kimki abd nin emrinde özel artistlik dersi almış hepsi. DİKKAT edilmeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sistem_li 2018-02-20 08:19:52 @52

KHK ve ohal acaba CHP yi neden rahatsız ediyor? FETÖ cü kankalarına , pkk lı canlarına dokunulduğu için değilmi?
EVETTTTT. ama bütün teröristlere dokunulacak CHP istemesede.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-20 01:27:51 @52

Sadece fetonun siyasi ayagi degil, 15 temmuz arastirmasinida bastan savma yaptilar. Cünki her melanetin icindeler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
fetonun siyasi ayagi olmamasi imkansiz 2018-02-20 02:32:02

akp fetonun siyasi ayagini yargiya tasimali

Avatar
Tekin Baran . 2018-02-20 02:07:39

Aydin bir gun seni oyle bir yakalayacagimki. O zaman kacacak delik ara?

Avatar
Vatandaş 2018-02-20 02:11:50

Böyle kutuplaştık işte

Avatar
Halkın Sesi 2018-02-20 07:23:39

Gün gelecek akp'lilerde fetöcülükten yargılanacak. Öyle kandırıldık demekle bu is burada bitmiyor. Kimler fetöyü ne derecede fetö yapmıssa, aynı oranda bedelini ödeyeceklerdir. Yüzlerce insan öldü. Binlerce insan yaralandı. Tek sorumlusu fetömüydü? Tabiiki hayır. Fetöcülerin kamuda yargıda yapılanmalarında resmi imzası olan her hain mutlaka yargılanmalıdır ve yargılanacaktır. Yargımız sereflice namusluca onurluca haysiyetlice tarafsızlastıkca dürüstlestikce seffaflastıkca evrensel hukuga ve insan haklarına baglandıkca suclara bulasan ortaklarda yargılanacaktır. Er veya gec adaletin ve hukugun özü yerlesecektir bu topraklarada....

Misafir Avatar
eylim 2018-02-20 08:42:09 @Halkın Sesi

Halkın sesine soruyorum, ulan deyyus, yirmi yıllık karın bir gün seni boynuzlatsa! halbuki 20 yıl can canan idiniz bir anda seni sattığını anladın. o sürtük karına ne dersin*

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-02-20 01:03:22

konuşma soytarı,sizin, zaman gazetesini korumak için kaç miletvekili sipere gitti,

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-20 01:24:23 @aydın

akp nin hepsi fetosun sümüklü mendilini almak icin hasret cekiyorlardi. Ve fetoscu olmayan akp de yükselmeside olanaksizdi. akp baskani tayyip tabii ki siyasi ayagina dokunulmasini istemez dokunuldugu zaman kurmus oldugu saray iktidari yikilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
işte chp 2018-02-20 09:18:52

CHPnin Kadın Kolları 13. Olağan Kongresi ‘Adalet ve Gelecek sloganıyla Ankarada yapıldı. Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlunun rahatsızlığı nedeniyle katılmadığı Ahmet Taner Kışlalı Spor Salonundaki kongreye, CHP Ankara Milletvekili Şenal Sarıhanın skandal açıklamaları damga vurdu.

Avatar
işte chp 2018-02-20 09:19:21

Sarıhan kongrede yaptığı konuşmada, PKK terör örgütünün Suriye kolu olan ve Afrini işgal eden PYD/YPGli katil sürülerine arka çıktı. Türk Silahlı Kuvvetleri ve Özgür Suriye Ordusu güçlerince etkisiz hale getirilen PYDli teröristleri ‘şehit ilan eden CHPli vekil, Zeytin Dalı Harekatını hedef alıp Çocuklarımız gerçek olmayan iddialarla bir bir şehit ediliyor” ifadesini kullandı. Afrinde Mehmetçike kurşun sıkan teröristlere ‘çocuğum, leşlerine de ‘şehit diyen Sarıhana tepki yağdı.