banner87

Çiftçinin borç isyanı: Kendini yakmaya çalıştı!

Malatya’nın Doğanşehir ilçesinde çiftçilik yaparak geçimini sağlamaya çalışan Metin Çelik, Ziraat Bankasına olan borçlarını ödeyemedi...

Çiftçinin borç isyanı: Kendini yakmaya çalıştı!

Malatya’nın Doğanşehir ilçesinde çiftçilik yaparak geçimini sağlamaya çalışan Metin Çelik, Ziraat Bankasına olan borçlarını ödeyemedi...

22 Mayıs 2018 Salı 21:55
Çiftçinin borç isyanı: Kendini yakmaya çalıştı!

Malatya’nın Doğanşehir ilçesinde çiftçilik yaparak geçimini sağlamaya çalışan Metin Çelik, Ziraat Bankasına olan borçlarını ödeyemedi. Borçlarının ertelenmesini talep eden Çelik, olumsuz yanıt alınca üzerine benzin dökerek kendisini yakmaya çalıştı.

Olay Doğanşehir Yeni Mahalle Ziraat Bankası önünde gerçekleşti. Doğanşehir de tanınan bir çiftçi olan Metin Çelik borcundan dolayı kendini yakmaya çalıştı. Traktörü ile getirdiği tütünleri Ziraat Bankası önüne döken Metin Çelik "Müdür, sana para. Gel al paranı” diyerek römork içindeki tütünleri Ziraat Bankası önüne attı ve getirdiği benzini üstüne dökerek kendini yakmaya çalıştı. Bu esnada “Ne dediysem kabul etmedin. Para getir dedin durmadan. 'Beni kayısıya kadar idare et' dedim etmedin. Müdür, gel beraber yanalım. Al bu para, al sana para müdür sana para getirdim. Borcumu getirildim. Borcumdan düş, kendimi yakarım. Al sana para müdür yeter yeter. Memleketin en büyük çiftçisiydim aracı oldum” ifadelerini kullandı.

Çelik olay yerine gelen polisler tarafından gözaltına alındı. Polisler basın mensuplarının görüntü almasına da engel oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 22:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 22:46:28

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.66 ...16 senede istikrari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Misafir Avatar
çiftçiler 2018-05-23 08:40:19 @AKP hangi yuzle oy istiyor

evde oturacagınıza traktörleri ana yolları kapatmak için kullanın. ama ziraat odalarına haber vermeyin sizi engellerler onlar ve tarım kredi kooperetifleri sizin dostunuz degil

Beğenmedim! (1)
Avatar
IMF YE BORC BITTI PEKI DIGER BORCLAR 2018-05-22 22:47:57

AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor AKP 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı IMF YE BORC 23 MILYAR DOLARDI BUNUNLA OVUNULURMU ?? AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek

Avatar
CIFTCIYI BU HALE GETIRENE YAZIKLAR OLSUN 2018-05-22 22:49:30

UTANMADAN BIRDE OY ISTIYORLAR

Avatar
vatandaş 2018-05-22 22:32:42

Malesef bizlerde dahil olmak üzere bankalara olan borçlarımızı odemekte çok zorlaniyoruz

Avatar
Çiftçi isci emekli memur 2018-05-22 22:57:08

herkes borc bataginda ekonomiden sorumlu uzaylilar

Avatar
devamı 2018-05-22 22:41:33

evet bu akp yandaşı taraf olan medyanın da Allah belasını versin satılmış onursuz medya havuz medayası bu künahlarda en büyük suç sizlerin doğruları yazıp göstermediğiniz için millete evet üç kuruşa kaleminizi ve şerefinizi satıyorsunuz ve yarası olan kcunsun

Avatar
52 2018-05-22 22:31:23

evet bu şerefsiz akp ye oy veren hayinler ecevit zamanında bir yazar kasa atıldı diye kıyameti koparmışlardı ama akp ve tayip ülkeyi ve insanlarımızı öyle bir hale getirdiler ki milet bunalımdan kendini yakacak kadar çaresiz

Misafir Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-22 23:27:29 @52

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu veya samanyolu mu nerde ??? dolar oldu 4.66 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ???? BAHCELI EKONOMIYI HIC AGZINA ALMIYO NEDEN ACABA ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-22 23:18:02 @52

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu nerde ??? dolar oldu 4.66 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ????

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-22 23:16:51

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu nerde ??? dolar oldu 4.66 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ????